Rover SD1 3500 VdP '86 - "Hirnatus"
#21

myller Kirjutas:Mul leidub neid massiliselt. Kahe auto kohta neli tükki. Täiskomplektne 4.2 on müügiks aga kallilt. Kui SD1 pealt selle 3.5 maha võtan, siis see on ka kohe vedelemas, tõsi ilma esikaane ja muude pudinateta. Ja loomulikult Hr. Utkini käest võib küsida, tal ikka mõni vedeleb. Kui ma ta käst 4.6 ostsin oli tal ka vanem madala kompressiooniga Range 3.5 mootor üle.

Kalev
PS, Kui see jutt nüüd liiga äri on, siis hoiatage mind.


Kirjutasin juba kahe päeva eest privaatsõnumi. Üleval servast võid selle leidaSmile
Soovitaksin vaadata. Jätame selle teema projektile.


Andres.
Vasta
#22

Huvitav teema Wink
Olen käesolevat foorumit pikka aega lugenud, nüüd leidsin siis põhjuse ka ise veidi kirjutada.
Ehk siis teema alguses mainitud 4,6L SD1 on minu omanduses alates möödunud aasta kevadest. Tegu peaks olema Eesti ainukese sõitva 1. põlvkonna SD1`ga. Idee on auto täielikult taastada, sest kuigi selle eelmine omanik (Kotijev) väitis auto olevat ideaalses korras, oli tegelikkus hoopis teine.Õnneks olin ma sellega arvestanud. Seega nüüd peale aastast tööd on käsil auto kokkupanek. Ehk kui teemaalgatajal peaks mingit tehnilist nõu selle autoga seoses vaja minema, olen valmis veidi abistama.
Veidi ka omapoolset infot. V8 mootorites mingit hülsside nihkumist küll eriti ette pole tulnud, pigem on probleeme pragudega hülssides (eriti 4,6L mootoril) ja kahe poldiga kinnitatud raamsaale kinnituste purunemist. Mingit elektrijuhtmete oksüdeerumist ka ei esine, esineb vaid plastiku väsimusest tingitud el.vidinate (lülitid) purunemist.
Vasta
#23

Teise pölvkonna masinaid pidi jah nagu rohkem olema, aga kui palju seda ma ei tea, aga tean 2 Rover SD1 vähemalt, üks isegi söitis kunagi Tartus ringi, teine mida ma tean  on ühe MG/Roveri foorumi liikme oma.

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta
#24

myller Kirjutas:, pakkus mulle huvi, kas sellise vahva mootori ümber on ka mõni sõiduauto ehitatud mis oleks a) tagaveoline ja b) vasakpoolse rooliga. Nii jäigi silma Rover SD1.


Nad toppisid seda veekaheksat ka sellisele kärbsele:

[Pilt: EvanAmaya-Z.jpg]

Auto kaalub alla tonni ja kolmepoolesega oli ( ja on siiani ) ta päris lõbus sõita.
Vasta
#25

Nojah, MGB, Triumph ja TVR sportmasinad ka muidugi. Huvitav, kuipalju Eestis MGB V8-id on?

Kalev
Vasta
#26

Ma arvan, et ühe käe sörmedel saab ülesse lugeda neid, samas oli see V8 mootor ka kasutusel nii Land Rover Dicoveryil, kui ka Range Rovel. Neid peaks olema Eestis ikka kordades rohkem, aga kui palju seda teab vast paremini kasutaja Landy öelda.

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne