Täishaagisest garaaz.
#1

Tervist!
Ega tali taeva ei jää ja tambetsile "lollid" mõtted tulemata.

Võrus, Liiva tänava koreli oja poolses otsas on mingi tegelane (tont teab, äkki isegi selle foorumi külastaja/kasutaja) teinud endale kahest? reka haagisest garaazi. Kas keegi foorumlastest äkki on ka sellise ehitisega kunagi kokku puutunud?
Äkki mõni Võru inimene viitsib pildi teha ja üles riputada (enda digifotokas lõpetas jällegi ühepoolselt töölepingu)?
Asi hakkas huvitama selle pärast, et plaan endalegi üks suurem garaazindus teha.
Kas mõni meie foorumi veokimeestest oskab äkki kommenteerida, kui palju maksavad sellised haagised. Rattaid, sildu, tulesid-vilesid ei taha. Et siis ainult rahuldavas korras nn "kuut".
Ja mis materjalist need on? Vaevalt, et metall... Äkki mingi metallkonstruktsiooniga plastik?
Et siis plaan oleks umbes järgmine:
Hankida kaks "kuuti", nende vaheline sein maha lõigata, ning raud torudega siis tugevdada. Katusele siis lõikekohapeale kahh plekk vms. Bullerjan sisse ja garaaz olemas. Muidugi kuutidele midagi alla kahh (betoon plokid vast).

Ei tea, kuidas selline aretis vastu peaks ja mis tuleks hind, kui arvestada, et betoonblokid on olemas, raudtorud saaks emexist osta...

Kommentaare, soovitusi palun...

(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas:  Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.

Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Vasta
#2

Leidub ju siin-seal mitmesuguseid haagistest-vagunitest-kesteabmillest ümber ehitatud soojakuid, kuid minu arvamus on, et maastikuarhitektuurilisest vaatenurgast ei ole tegu väga tervitatava nähtusega. Soovitan investeerida oma elukeskkonda ning püstitada natuke statsionaarsem tööruum, mis ei pruugigi tulla rahaliselt palju kallim (soojustama pead ju niikuinii, kui just isotermilist haagist ei leia), kuid pakub seevastu hoopis enam töörõõmu ning silmailu nii enesele kui naabritele.

Aga see on kõigest minu arvamus.
Vasta
#3

Minul on garaaziks Avia termo kuutSmile. Vääga soe on seal ka talvel. Väike puhur on sees, mis töötab suhteliselt harva. Dnepri värvimised ja kokkupaneku tegin seal sees talvel. Talvel ongi töökojaks ja suvel hoian dneprit sees.
Vasta
#4

Tavaline veoauto kong koosneb metallkarkassist ja plastikulaadsest kattematerjalist, mis on vahelt sellist vahutaolist materjali täis.Ka puitu leiab sealt tihti.Eks ta asja ajab ära, silmale vist küll väga ilus vaadata pole.Oli endalgi kunagi selline möte, plaanisin siis asja veel laudadega üle lüüa, et väliselt ilusam oleks.Teoreetiliselt on see täiesti teostatav, vähemalt minu arust.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#5

Nõustun ka sellega, et ega ta just väga ilus pole.
Ja pealegi ei tulnud ennem meelde selline vike pisiasi, et tegelikult peaks ikka kanal ka olema =)
Aga siiski korjaks veel veits infot. Äkki areneb sellest veel mõni parem mõte.
Üleskutse rekameestele: kui teil on võimalus kusagilt uurida "kastide" maksumust, siis oleks huvitet...

(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas:  Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.

Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Vasta
#6

kui konge ostma tuleb hakata, et siis neid lõikuda, kokku aretada ja muudmoodi s**ast saia proovida teha, on majanduslikult tunduvalt mõtekam ehitada vajalikes mõõtudes korralik soojustatud puitkarkasshoone - odavam, ilusam ja korralikum
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne