Et asi siis järgmine. Auto teenis oma aega Laukna (sohvoosis või kolhoosis).
Oli elektriku igapäevasõiduk. Mina ostsin selle 2007 mai kuus, enne seda oli ta seisnud umbes 4 aastat õues lageda taeva all ja eks see oli ka omad jäljed jätnud.(Kurioosum on veel see,et seisma jäi elektriku auto elektrisüsteemi vea tõttu
) Kast läbi mädanenud ja värv ka määrdunud, luitunud ja koorunud. Kundepoolne esirehv oli pooltühjana olemisest kandiliseks vajunud ja slepis kodu poole veeredes avastasin selle viskamise peale, et seal samal pool peaaegu, et puudub kabiini kummipadi. Usu, see kolin ja paukumine tekitas tunde,et kohe laguneb laiali aga mõningal uurimisel sain aru, et veel jääb putka peale. Pidureid ka ei olnud, ainult poolkõva käsipidur.
Siis sättisin el. skeemi järgi juhtmed korda, vahetasin süütepooli ja transormaatori ning peale mõningast käivitamist koos tõhusa topka andmisega ta lõpuks ka käivitus. Seejärel tegin siis kiir remondi kerele ja kabiinile ning ehitasin ka uue kasti peale. Vahetatud nagu midagi erilist ei saanudki ainult siis süütepool, transformaator,jagaja kaan ja 1 esitule reflektor ja summuti pütt) kuna seadmed on suht ok. Lihtsalt kõik torud ja augud sai korralikult läbi puhutud ja puhastatud. Summuti lõppes põhimõtteliselt kohe peale pükse.
Paagis oli kilo roostet ja settepott oli ka poolenisti liiva täis
aga umbes 200 töötundi ja sain aparaadi ilusti sõitma. Tuled viled pidurid korras ja co ka sooja mootoriga normipiiripeal. Kiiresti sai remonditod tänu "Nostalgia päevade" ülikiiire lähenemise tõttu.