Postitused: 618
Teemad: 85
Liitus: May 2006
Maine:
1
M.O.T.T (mida oligi tarvis tõestada)
Teguviisi õigeks ei kiida, sellepärast oli selle LE-s lubamise taga ka naerumärk, samas ma usun, et kodanik sai ka oma õppetunni (vähemalt ma loodan seda).
Aga fooruminäide kuidagi kohatu, kuna pole seotud ju kellegi tervise ja eluga...
Ja see joobes õueala kihutaja... Mina igastahes prooviks tema auto liikumisvõimetuks teha, ükskõik, mis moodi. Seni kuni politsei jõuab, võib olla su oma laps juba seal rataste vahel...
Ja võttes asja kokku: liikluskultuur/kultuuritus on tegelikult meie enda kätes. Igaüks tegutseb oma vahendeid kasutades, aga suund on õige ja see ongi peamine.
T.
(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas: Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.
Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Postitused: 618
Teemad: 85
Liitus: May 2006
Maine:
1
Ei olnud! Värske juht ja juba meelest...
Põhjendamatult aeglane sõit ei võrdu teeoludele vastava sõiduga. Kui soovid, siis lappa LE-d, seal täpne sõnastus olemas.
Tambets@kuula.hoolemini.õpetajat.ee
(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas: Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.
Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Postitused: 3,282
Teemad: 19
Liitus: Jan 2006
Maine:
21
Nonii. Et siis peab kohandama oma kiiruse vastavalt igasugustele asjadele. Aga mina ütlen nüüd, et siit tulevadki linnalegendid sellest, et keegi loll sõidab 50 alas 30-ga ja tolkneb asjatult jalus. Äkki tal oli autos 50 osaline hiina portselanist serviis? Mida ma tahan öelda on see, et mina ei ruttaks aeglasemini sõitjaid niivõrd aktiivselt kritiseerima. Muidugi mõned eespool toodud näited ihkavad tõesti teivast, aga lõppude lõpuks tähendab ümmargune valgel põhjal musta numbriga märk millel punane rõngas ümber suurimat lubatud kiirust heades tee- ja ilmastikuoludes.
Postitused: 2,994
Teemad: 68
Liitus: Sep 2002
Maine:
50
A siis kui teise möödasõitu takistada vaja oli, muutus serviis äkki plekk-kruusideks võluväel? Üldiselt mingil tõsiseltvõetavalt põhjusel ukerdajad tunneb hästi ära selle ärgi, et nad ei laia oma õigusega nagu tee oleks nende oma.
Postitused: 145
Teemad: 13
Liitus: Jul 2008
Maine:
0
Muide see suunatule kangi ära sikutamine ei ole mitte nii välja mõeldud midagi. Seda tegi üks tuttav, kes tööjuurest pärast displa kaela sai, kuna nii palju hiljem julges kangitu suu lahti teha.
See põhjendamatult aeglane on nii suhteline.
kui mina oma masinaga vaikselt aukude vahel laveerin lootuses, midagi mitte ära kaotada ja siis mingi tüüp oma maasturiga vilgutab tulesi ja signaalitab, et mis ma jobu uimerdan, aga tõesti äkki jään summutist ilma.
Näitena tähesõidul sõitsin kitsal teel oma masina ja oskuste jaoks oludele vastavalt, sappa haakis landcruiser, kes keeras robaki teelt välja põlla pääle ja minust mööda lendas nagu postist.
Tema seisukohalt(või pigem sõidukohalt) olin ma põhjendamatult aeglane, minu seisukohalt tema kiire. Samas ei ületanud piirkiirust keegi.
Ja pean tõdema, et sõidan ka bmw-ga aga liht paraku tihti olen sunnitud väsinuna sõitma (mida tegelt teha ei tohiks) ja seega ennetan probleemi ja sõidan nagu vanamutt jättes omale hulganisti reageerimisruumi.
Kütuse koha pealt ka kasutan säästupoliitikat.
Postitused: 37
Teemad: 0
Liitus: Oct 2007
Maine:
0
Liikluseeskirjas on väga täpselt ära öeldud, et koorem peab olema kinnitatud. Üleüldiselt on igasugused lahtised asjad autos ülimalt ohtlikud. Mythbusters tegi kunagi testi, kus erinevad asjad olid lahtiselt käru peal ning imiteeriti deformatsioonita kokkupõrget. Isegi salvrätiku pakk omandas sellise kiiruse, et purustas vineeritahvli (oli vist). Igatahes pärast seda hoian ma kõiki asju autos kindlalt kinnitatuna. Ei ole vaja kokkupõrkel mingeid selja tagant lendavaid esemeid (vihmavari mütsiriiulil näiteks on kindel pea maha lõikaja).
Ka hiina portselanist serviisi on võimalik korralikult pakkides väga edukalt transportida kiiremini kui 80 km/h (proovitud). Ega see kodutehnika ka nüüd nii õrn, ei ole, et vajab mingit sulgkohtlemist. Logistikakeskustes ning muidu ladudes visatakse ikkagi päri korralikult kõike. Märge "kergelt purunev" tähendab pigem seda, et kõige ülemiselt riiulilt alla võtmiseks kasutatakse tõstukit, mitte ei lükata alla. Kui ise näinud ei oleks, siis ei usuks ka, mida kõike võib juhtuda kauba transportimisel. See selleks.
Asja mõte on lihtsalt selles, et kui keegi tahab mööda sõita, siis ei tohi teda mingil juhul takistada, vaid tuleb võimaldada seda. Iseasi, palju (kui üldse) möödasõitja omakorda liikluseeskirja rikub.
Postitused: 420
Teemad: 4
Liitus: Jul 2007
Maine:
0
Kruusateede hööveldamatus on hetke märksõna. Kuna ilmselt enamus neist valdade omandis, siis hööveldamist peaaegu ei toimu.
Viimane ebameeldiv kogemus oli Vidrike-Kooraste kruusatee. Sellist treppi nagu seal, pole aastaid üleelada tulnud.
Postitused: 71
Teemad: 2
Liitus: Feb 2002
Maine:
0
Oleneb ilmselt kohast. Meil (Lääne-)Saaremaal on kruusateed täitsa talutava siledusega, ühekorra vaatasin isegi, et ohoo, millal see asfalt siia pandud on. Pärast osutus siiski jätkuvalt kruusateeks.
Postitused: 606
Teemad: 18
Liitus: Aug 2004
Maine:
7
Mulle on Läti liiklus alati meeldinud. Polnud seal probleeme. Sai seal sappa võetud ühele Eesti numbritega autole, kes sõitis 120-130ga. Pikivahe oli 100m+. Sai niimoodi sõidetud üle 100km ja tema sõidustiil tundus olevat kindel.
Kui olime jõudnud Eesti piirile, siis oli rekkate kolonn, kellest tegime ükshaaval möödasõitu. Kui tema oli andnud parema suuna, et reastub eessõitva rekka ette, siis läksin mina kui ta oli olnud eessõitva rekka taga olnud pea 3 sekundit. See oleks pidanud tagama ka koha mulle vura ette reastumisel. Kuid parem suund sees tõmbas ta vastassuunda tagasi, olles minu ees ja pidurdades hoo maha 70-80le. Tagasi ka reastuda ei saanud, sest minu endise koha oli hõivanud tagasõitev auto. Asja hirmutavam külg oli see, et see lõi kõik möödasõidu plaanid sassi, sest kui endise kiirusega oleks väga vabalt ka minu järel sõitev auto jõudnud mööda ja veelgi keegi, siis nüüd oli asi nutusem. Kõrvalsõitja lasi signaali ja väikese viivitusega tõmbas eessõitev auto oma ritta ja väikese vahega jõudsin ka mina rekka ette ning möödasõitev rekka vuhises väga napilt mööda. Pöörata poleks olnud kellelgi kuhugi. Palus siis ohutuledega vabandust. Tuli välja, et ta oli hakanud kartma piirivalvurit, pidades teda vist politseinikuks. Kuid kuidas Sa vabandad seda, et sead ohtu teisi ja ennast ?
Peale seda sai lastud ta eest ära. Muidu on hea kellegi teisega koos kiiremini sõita, kuid sellised pangepanemised. No ma ei tea.
Vajad enda autost pilte ? Saame kokkuleppele ! Küsi varajasemaid töid.
Postitused: 2,477
Teemad: 19
Liitus: Mar 2004
Maine:
11
19-08-2008, 19:15 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-08-2008, 19:17 PM ja muutjaks oli
Edel.)
Täna sõitsin mööda Tallinna ringteed Jürist Lagedi poole,ees autoderivi,mis olid üksteisel sõna otseses mõttes stangedes üksteisel kinni,kõige ees liikujal kiirus 80 juures. Mina ajasin pikivahe parasjagu nii suureks,et piduripedaali polnud vaja puutuda,kui kolonni kiirus vähenes,seevastu teistel seal kolonnis sõites aeg ajalt pidurituled vilkusid,eriti see,kes minu ees sõitis (üks must Volkswagen Golf),oli eesõitjal eriti "p....ses kinni" ja ma ei jõudnud sellel isegi üle lugeda piduritulede vilkumiste kordasid alates Jürist kuni Lagedile Suur-Sõjamäe tee ristmikuni. Ma ei saa aru,miks kurat on vaja eesõitjal ilmtingimatta stanges kinni rippuda? Kas ei teadnud,et selline kiirendamine-pidurdamine kulutab kütust rohkem ja sõit on palju muud kui sujuv või ongi tegemist sellise pohhuistiga? Mina saadaks sellised pohhuistid südamerahus täiendõppele(just sellistele on täiendõpet vaja,mitte "vahtralehega" juhtidele!)!
Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Postitused: 820
Teemad: 42
Liitus: Jun 2006
Maine:
5
Üldse ei meeldi liikluses osalevad Belarus traktorid,milledele on sappa haagitud laiad kärud ja tänu sellele pole neil ülevaadet taga toimuvast kuna peeglid ei näita muud kui ainult käru esiotsa.Uskuge mind,neid masinaid tuleks karta kui tuld,sest iial ei või teada,millal nad mingi imemanöövri teevad ja ongi pauk käes.Räägin seda sellepärast,et endal paari päevatagune kogemus olemas,mis lõppes teelt väljasõiduga!Õnneks oli teeperv lauge ja autoks maastur ja ei juhtunud peale ehmatuse midagi hullemat.