31-12-2007, 21:58 PM
Tere jõudu!
Suvel sõidan tsikliga 100% kõik oma sõidud, aga talveks sai vanaisalt laenatud Žiguli. Masin väga hästi hoitud ja väga vähe sõitnud. Mõõtsin kõigi silindrite surveastmed ning külma mootori korral valitses kõigis silindrites ühtlane kompressioon - 12 (ühikud jään võlgu). Mootor jätab lihtsalt vahele ja ei käi õieti. Omast tarkusest loputasin veel karbussi läbi ja see oli kenasti puhas (valitsevad düüsid karbussis olid 150 - kas liialt suur ei ole). Panin peale uued küünajuhtmed ning korralikud lääne küünlad, asi läks tunduvalt paremaks, aga ikka pole asi õige.
Järgmisen plaanis jagaja vahetus, kuna jagaja laagris on väike loks sees. Siin kohal ongi küsimus, kas on tehtud masinale ka elektrooniline süüde, olen kuulnud, et isegi Volgadele tehti? Kas Eestis on selline asi üldse kättesaadav ja kui suur ümber tegemine see oleks? Kujutan ette, et asi oleks plaju töökindlam!
Ps. masinal on peal veel gaasi seade, mis hiljem plaanis korda teha - mingi prantsuse seade!
Head vana lõppu!
Suvel sõidan tsikliga 100% kõik oma sõidud, aga talveks sai vanaisalt laenatud Žiguli. Masin väga hästi hoitud ja väga vähe sõitnud. Mõõtsin kõigi silindrite surveastmed ning külma mootori korral valitses kõigis silindrites ühtlane kompressioon - 12 (ühikud jään võlgu). Mootor jätab lihtsalt vahele ja ei käi õieti. Omast tarkusest loputasin veel karbussi läbi ja see oli kenasti puhas (valitsevad düüsid karbussis olid 150 - kas liialt suur ei ole). Panin peale uued küünajuhtmed ning korralikud lääne küünlad, asi läks tunduvalt paremaks, aga ikka pole asi õige.
Järgmisen plaanis jagaja vahetus, kuna jagaja laagris on väike loks sees. Siin kohal ongi küsimus, kas on tehtud masinale ka elektrooniline süüde, olen kuulnud, et isegi Volgadele tehti? Kas Eestis on selline asi üldse kättesaadav ja kui suur ümber tegemine see oleks? Kujutan ette, et asi oleks plaju töökindlam!
Ps. masinal on peal veel gaasi seade, mis hiljem plaanis korda teha - mingi prantsuse seade!
Head vana lõppu!