kere-remondi lühikonspekt

Mõni ütleb et pulber ei pidavat plekkveljele hästi peale jääma, ma ei teagi, arvamusi tundub olevat sama palju nagu tagumikke.
Vasta

Mis oleks kauakestva tulemuse retsept? 34 aastat elu näinud "kolhoosiauto" ehk mosse pirukas. Tahaks talle uue kuue anda mingihetk. Mingil eluperioodil on üle värvitud. Plekk haljaks+roostemuundur +happekrunt+ täitevkrunt...+Glasuriti pinnakas jääks vast hea? Võiks ikkagi kesta Smile Või roostemuundur antud juhul üleliigne?

"Kõige kõrgemad lennud algavad madalalt"
Tegelen autofotograafiaga. Kui huvi,võta ühendust!
Vasta

(10-04-2020, 12:37 PM)HendrikR Kirjutas:  Mis oleks kauakestva tulemuse retsept? 34 aastat elu näinud "kolhoosiauto" ehk mosse pirukas. Tahaks talle uue kuue anda mingihetk. Mingil eluperioodil on üle värvitud. Plekk haljaks+roostemuundur +happekrunt+ täitevkrunt...+Glasuriti pinnakas jääks vast hea? Võiks ikkagi kesta Smile Või roostemuundur antud juhul üleliigne?

Kui alusvärv on säilinud, ei roosteta ega kooru siis matista ja tuiska uus kiht selga.
Vasta

Glasuriti pinnavärvi asemel võib kasutada ka PUR-i, tuleb ehk odavam.
Pintaväri laiendatud e. 730 veoauto sari võib muidugi liialt kulukaks minna.
Vasta

(10-04-2020, 15:56 PM)tõnn Kirjutas:  
(10-04-2020, 12:37 PM)HendrikR Kirjutas:  Mis oleks kauakestva tulemuse retsept? 34 aastat elu näinud "kolhoosiauto" ehk mosse pirukas. Tahaks talle uue kuue anda mingihetk. Mingil eluperioodil on üle värvitud. Plekk haljaks+roostemuundur +happekrunt+ täitevkrunt...+Glasuriti pinnakas jääks vast hea? Võiks ikkagi kesta Smile Või roostemuundur antud juhul üleliigne?

Kui alusvärv on säilinud, ei roosteta ega kooru siis matista ja tuiska uus kiht selga.
Tundmatu alusvärviga võib krundikihi kahe värvi vahelt ära jätmine olla ehku peale minek.
2018 suvel värvisin igapäeva auto värvitööde käigus lakialuse pinnakaga (2-komponentne, sama mis autole läks) ka proovivärvimiseks plekkveljed üle. Velgedel oli eelnevalt peal ca. 2-3 aastat veel varem värvitud Hammerite (1 komponetne). Pind sai enne karestatud ja silikoonpesuga puhastatud analoogselt ülejäänud värvitavate pindadega. Nüüd kaks aastat hiljem 2020 kevadel viskas survekaga velgesid pestes selle viimase värvikihi velgedelt osaliselt maha. Tõenäoliselt oleks siinkohal võinud aidata kahe värvi vahel täitevkrundi kasutamine, mis oleks erinevad värvikihid omavahel paremini sidunud.

Selline idee kuna olen kuulnud auto pinnavärvi võimalikust mahakoorumisest kui värv ilma vahepealse kruntimiseta otse haljale plekile lasta.
Vasta

(10-04-2020, 15:56 PM)tõnn Kirjutas:  
(10-04-2020, 12:37 PM)HendrikR Kirjutas:  Mis oleks kauakestva tulemuse retsept? 34 aastat elu näinud "kolhoosiauto" ehk mosse pirukas. Tahaks talle uue kuue anda mingihetk. Mingil eluperioodil on üle värvitud. Plekk haljaks+roostemuundur +happekrunt+ täitevkrunt...+Glasuriti pinnakas jääks vast hea? Võiks ikkagi kesta Smile Või roostemuundur antud juhul üleliigne?

Kui alusvärv on säilinud, ei roosteta ega kooru siis matista ja tuiska uus kiht selga.

Olen ise päris mitu mosset taastanud ja mitmeid kõrvalt näinud kui tehakse. Kauakestva tulemuse saavutamiseks on mõistlik servad ja sisemused lasta liivapritsida ning suured pinnad plekini lihvida. Mosse plekk on nii kehva kvaliteediga, et terve autopeale on sadu kohti kus rooste on juba värviall mida näeb alles haljaks lastes.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne