Postitused: 184
Teemad: 12
Liitus: Jan 2005
Maine:
3
Kuna minu GAZ 53-l täitus sel aastal 35, siis on võimalus talle mustad numbrid teha. Suuri ümberehitusi pole, vast polstrid ja näidikud.
Küsimus on aga kastis, mis Põltsamaal valmistatud. Mis ajal neid seal tegema hakati ja mitu erinevat versiooni oli? Seda just tagaluugi ja selle lukustite osas.
Postitused: 686
Teemad: 87
Liitus: Mar 2006
Maine:
6
Kahtlen, kas põltsamaa kast ise juba mitte sulle teed kinni ei pane...
See pole ju tehasekast ning moodustab ikka suure osakese autost.
Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Postitused: 184
Teemad: 12
Liitus: Jan 2005
Maine:
3
Kui masin tuli tehasest raamina ja samal ajal tehti mujal pealisehitus, seda kui tehase alltöövõtuna, siis peaks tegu olema ikkagi algupärase sõidukiga. Nii nagu ka leivaautod ja bussid. Küll muutub asi, kui kast on uuem, kui sõiduki valmistamisaasta.
Postitused: 1,021
Teemad: 223
Liitus: Feb 2004
Maine:
9
53 kaste tehti Põltsamaal ilma autota. Vabriku kast käis nurka ja põltsamaa peale. Luugikinnitusedi ,luugid,kasti pikkused ei olnud mingi standarti järgi tehtud.Omal kodus 2 põltsukasti mille luugid omavahel ei sobi.
vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Postitused: 232
Teemad: 2
Liitus: Jun 2004
Maine:
7
PSV Kirjutas:Kui masin tuli tehasest raamina ja samal ajal tehti mujal pealisehitus, seda kui tehase alltöövõtuna, siis peaks tegu olema ikkagi algupärase sõidukiga. Nii nagu ka leivaautod ja bussid. Küll muutub asi, kui kast on uuem, kui sõiduki valmistamisaasta.
Gaz-53 tüüpi kallajatele pandi kastid peale Saranskis.Põltsamaa ei teinud neile mitte alltöövõttu.Kap. remondi käigus paigaldati Põltsamaa kastid,muidugi kui seda polnud enne tehtud kohalikus automajandis.Saranskis valmistatud kastid olid väga nõrga konstruktsiooniga.Keevitajal kulus kolm päeva igasuguste nurkade tugevdamiseks.
Igal korralikul maamehel peab olema vähemalt üks Moskvitš.