Teema on suletud

#17

Ei juhtunud lugema kahjuks vahepeal.
Minu eelnev jutt teost reguleerimise kohta, teeb sama välja, mis antud varda reguleerimine. Varrast lihtsam surve all keerata.
Kuna tegu vedruakudel pidurikambritega, soovitan kindasti enne liigutamist üle kontrollida, kas pidurid vabad. (käsipidurit toimetab vedru ja selle vabastamiseks vaja õhku). Samas ära unusta, et kui pidurid "lõdvaks lastud" on väga vähe võimalusi sõiduki pidurdamiseks-peatamiseks (erinevalt meh. käsipiduriga sõidukitest), mis võib palju muresid põhjustada.
Oletan, et need pildid olid tagasillast ja esisillal väikesed piduri kambrid? (mis jääks toimima)
Kompressorist. teisaldamiseks peab kasutama teise liikuri abi? sellise suurusega sõiduki pukseerijal on suruõhusüsteem olemas ja see suudab toota oluliselt rohkem kui väike rehvikompressor. viimastele ma erilist lootust ei jätaks, lisaks see, et 5-6 at. võib olla täiesti ebapiisav pidurite ja patjade jaoks. suruõhusüsteemid ehitatud nii, et süsteemis rõhu languse korral jäetakse viimane "laks" sõidupidurile, st. enne kui surve ei ületa teatud piiri (4-5at) ei juhita õhku ülejäänud süsteemidesse (sidurid, padjad, käsipidur) jms. Kui veel kuskil leke ( ja tundub, et neid on), siis võib ka pukseerija kompressorist nappida.


Teema on suletud


Sõnumeid selles teemas
Lukku - Autor: Edel - 16-02-2008, 23:49 PM
RE: Ikarus-250.12 (1978a.) - Autor: 41Degree - 17-02-2008, 12:52 PM
RE: Ikarus-250.12 (1978a.) - Autor: Väravamehaanik - 18-02-2008, 10:46 AM
RE: Ikarus-250.12 (1978a.) - Autor: vad77 - 18-02-2008, 19:04 PM
RE: Ikarus-250.12 (1978a.) - Autor: kris282 - 01-03-2008, 18:56 PM
RE: Ikarus-250.12 (1978a.) - Autor: valdo - 01-03-2008, 23:38 PM
RE: Ikarus-250.12 (1978a.) - Autor: miniest - 02-03-2008, 00:16 AM
RE: Ikarus-250.12 (1978a.) - Autor: valdo - 02-03-2008, 00:24 AM
RE: Ikarus-250.12 (1978a.) - Autor: mesamees - 09-03-2008, 00:08 AM
RE: Ikarus-250.12 (1978a.) - Autor: korvimees - 10-03-2008, 08:51 AM
RE: Ikarus-250.12 (1978a.) - Autor: ahtos - 10-03-2008, 19:10 PM
RE: Ikarus-250.12 (1978a.) - Autor: Regardman - 06-05-2008, 12:04 PM
RE: Ikarus-250.12 (1978a.) - Autor: Sidorov - 06-05-2008, 23:08 PM
RE: Ikarus-250.12 (1978a.) - Autor: 41Degree - 08-05-2008, 21:21 PM
RE: Ikarus-250.12 (1978a.) - Autor: hulgus - 08-05-2008, 22:21 PM
RE: Ikarus-250.12 (1978a.) - Autor: hulgus - 24-06-2008, 00:32 AM
RE: Ikarus-250.12 (1978a.) - Autor: mesamees - 24-06-2008, 10:34 AM
RE: Ikarus-250.12 (1978a.) ja Ikarus-256 (1990a,doonor) - Autor: mesamees - 01-07-2008, 10:31 AM
RE: Ikarus-250.12 (1978a.) ja Ikarus-256 (1990a,doonor) - Autor: A.V.S.K - 16-07-2008, 17:01 PM
RE: Ikarus-250.12 (1978a.) ja Ikarus-256 (1990a,doonor) - Autor: oxygen - 17-07-2008, 19:00 PM
RE: Ikarus-250.12 (1978a.) ja Ikarus-256 (1990a,doonor) - Autor: A.V.S.K - 17-07-2008, 20:52 PM
RE: Ikarus-250.12 (1978a.) ja Ikarus-256 (1990a,doonor) - Autor: mesamees - 18-07-2008, 09:40 AM
RE: Ikarus-250.12 (1978a.) ja Ikarus-256 (1990a,doonor) - Autor: Veteran - 19-07-2008, 07:51 AM
RE: Ikarus-250.12 (1978a.) ja Ikarus-256 (1990a,doonor) - Autor: inimloom - 10-08-2008, 15:12 PM
RE: Ikarus-250.12 (1978a.) ja Ikarus-256 (1990a,doonor) - Autor: emsa - 12-08-2008, 19:08 PM
RE: Ikarus-250.12 (1978a.) ja Ikarus-256 (1990a,doonor) - Autor: tarko - 01-09-2008, 16:44 PM
RE: Ikarus-250.12 (1978a.) ja Ikarus-256 (1990a,doonor) - Autor: Edel - 01-09-2008, 21:10 PM
RE: Ikarus-250.12 (1978a.) ja Ikarus-256 (1990a,doonor) - Autor: denis23 - 01-09-2008, 21:59 PM
RE: Ikarus-250.12 (1978a.) ja Ikarus-256 (1990a,doonor) - Autor: ahtos - 02-09-2008, 07:28 AM
RE: Ikarus-250.12 (1978a.) ja Ikarus-256 (1990a,doonor) - Autor: k2sipidur - 02-09-2008, 23:56 PM
RE: Ikarus-250.12 (1978a.) ja Ikarus-256 (1990a,doonor) - Autor: ahtos - 03-09-2008, 12:30 PM
RE: Ikarus-250.12 (1978a.) ja Ikarus-256 (1990a,doonor) - Autor: BARROW - 03-09-2008, 21:23 PM
RE: Ikarus-250.12 (1978a.) ja Ikarus-256 (1990a,doonor) - Autor: kopraonu - 07-01-2009, 10:59 AM
RE: Ikarus-250.12 (1978a.) ja Ikarus-256 (1990a,doonor) - Autor: Telepoiss - 08-01-2009, 00:31 AM
RE: Ikarus-250.12 (1978a.) ja Ikarus-256 (1990a,doonor) - Autor: Väravamehaanik - 24-03-2009, 00:45 AM
RE: Ikarus-250.12 (1978a.) ja Ikarus-256 (1990a,doonor) - Autor: hulgus - 24-03-2009, 01:09 AM
RE: Ikarus-250.12 (1978a.) ja Ikarus-256 (1990a,doonor) - Autor: kris282 - 13-05-2009, 20:04 PM
RE: Ikarus-250.12 (1978a.) ja Ikarus-256 (1990a,doonor) - Autor: Aspelund - 22-05-2009, 08:14 AM
RE: Ikarus-250.12 (1978a.) ja Ikarus-256 (1990a,doonor) - Autor: kris282 - 23-05-2009, 19:47 PM
RE: Ikarus-250.12 (1978a.) ja Ikarus-256 (1990a,doonor) - Autor: Telepoiss - 23-05-2009, 20:40 PM
RE: Ikarus-250.12 (1978a.) ja Ikarus-256 (1990a,doonor) - Autor: oxygen - 23-05-2009, 23:08 PM
RE: Ikarus-250.12 (1978a.) ja Ikarus-256 (1990a,doonor) - Autor: Martti - 24-05-2009, 20:41 PM
RE: Ikarus-250.12 (1978a.) ja Ikarus-256 (1990a,doonor) - Autor: 41Degree - 03-06-2009, 17:43 PM
RE: Ikarus-250.12 (1978a.) ja Ikarus-256 (1990a,doonor) - Autor: PETSS - 04-06-2009, 21:34 PM
RE: Ikarus-250.12 (1978a.) ja Ikarus-256 (1990a,doonor) - Autor: Väravamehaanik - 05-06-2009, 11:56 AM
RE: Ikarus-250.12 (1978a.) ja Ikarus-256 (1990a,doonor) - Autor: Martti - 09-06-2009, 12:25 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne