Teema on suletud

Joosep Laiksoo hakkab jälle rallit sõitma
#1

http://www.sloleht.ee/index.aspx?id=267279

AS Eesti Vabariik võtab ikka sõnatuks. LEd rikkunud juhiloata nooruk põhjustas kolme inimese surma, oleks natukenegi mõjunud, aga ei, tubli noormees istub rahuliku meelega ralliautosse, et sportlikku meelelahutust nautida. Absoluutselt mitte mingit süümepiina. Juhiluba on muidugi taskus ja puha.

Eriti hea õigustus:
Arno Sillart Eesti Autospordi Liidust ei näinud põhjust, miks ei peaks Laiksoo võistlema.
''Seni kuni ametivõimud pole teda süüdi mõistnud, pole ka midagi kommenteerida,'' rääkis ta.
Sillart lisas, et kuna Laiksoo ei sõitnud purjus peaga, siis polnud tema teos ka tahtlikkust, mistõttu pole ka mõtet noore inimese elu rikkuda.

Kommentaariumist (näide kuidas iroonia muutub reaalseks eluks)
seger ja laiksoo juss on parimad tegijad ja kui te sõita ei oska sis käige jala või bussiga, hea tee peal pole 200 mingi kiirus, see et vahel vanurid ette jooksevad ei kahanda spordi tähtsust.

Varakapitalism on küll ikka jube nähtus -- rikkuritel on kõik lubatud ja absoluutne pohhuism. Mis liikluse paranemist veel oodata sellise impotentse pohhuismi tingimustes??? See on ju selge roheline tuli liiklusmõrvade õigustamisele.

Ma olin kaine ja korrektne liikleja, kui üks vene plika mu kärule vales kohas teed ületades ette hüppas, ta sai natuke põrutada, ma ei sõitnud tükk aega autoga ja pärast oli pikka aega fekaal tunne roolis. Huvitav, kas minusugused nõrganärvilised peaksid 100% ühistransporti kasutama, et kõvad rallimehed saaksid oma mehetegusid teha.

Kui see kuradi Laiksoo oleks kedagi minu tuttavat vigastanud, siis ma lööks ta lihtsalt maha. Kas ei oleks võimalik kuidagi seda rallit boikoteerida? See on ju surnute omakstele sulaselge näkku irvitamine.
#2

Jah, sinusugused nõrganärvilised peaksid tõesti ühistransporti kasutama.

Ma ei näe ka põhjust, miks ei võiks too tegelane rallit sõita?!?
#3

Vangi tuleks sellised panna! Hea küll, sõida rallit aga ära kihuta tänavaliikluses.
#4

svenson Kirjutas:Ma ei näe ka põhjust, miks ei võiks too tegelane rallit sõita?!?

Ei tea, minu arust peaks inimeseloomal mingisugune eneseväärikus ning au- ja häbitunne ka olema, aga paistab, et praeguses hundimoraalil põhinevas ühiskonnas pole sellistel omadustel kohta.
#5

Tsitaat:''Seni kuni ametivõimud pole teda süüdi mõistnud, pole ka midagi kommenteerida,'' rääkis ta.

Ma lihtsalt ei poolda sellist lintsimist. Kui pole süüdi mõistetud pole ka midagi muud rääkida.
#6

Nojah, EAL-i asemel oleks mina spordiala maine huvides selle liigutuse tegemata jätnud, aga iseenesest miks peaks autospordiliit tegelema õigusmõistmisega? Kui kohtusüsteem pole inimest süüdi mõistnud, luba ära võtnud jne, siis tuleks eelisjärjekorras selle poole näpuga näidata, mitte tirida asjasse autospordiliitu.
#7

See rohkem nõukogude aja komme partei poolt hukka mõista ja karistada enne, kui asi kohtunigi jõudnud. Õigust ei mõisteta ka jututubades, las kohus teeb oma otsuse- olen kindel, et see on palju adekvaatsem ja arvestavam kui kommentaatorite langetatu.
#8

Miskipärast arvan, et teda ei lasta starti. Kahju, et selle otsuseni jõudmiseks peab niipaljude närve raiskama.

Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
#9

lastakse ikka starti nr.98 http://hatracing.ee/index.php?lang=ee&h=2&v=3
#10

Paraku kohtu otsus pole alati adekvaatne, hiljuti võis SLÕL-st lugeda, et ekspolitseinik, kes purjuspäi sõitis surnuks jalgratturi, pääses tingimisi, hiljuti tabati jälle joobnuna roolist (potentsiaalne mõrtsukas või foorumi lints'imisohver?).
Antud juhul lömastas juhtimisõiguste isik raske maasturiga mitu autot ja tappis kolm inimest -- kas on siin tegemist lints'imisega?? Miks ei isoleerita teistele ohtlikke inimesi ühiskonnast??
Segeri kohta käivad jutud juba, et Kraisler oli ise süüdi, et ronis kõrvalteelt peateele, seega on samuti lootust tingimustega pääseda.
#11

jurkman Kirjutas:Paraku kohtu otsus pole alati adekvaatne, hiljuti võis SLÕL-st lugeda, et ekspolitseinik, kes purjuspäi sõitis surnuks jalgratturi, pääses tingimisi, hiljuti tabati jälle joobnuna roolist (potentsiaalne mõrtsukas või foorumi lints'imisohver?).
Antud juhul lömastas juhtimisõiguste isik raske maasturiga mitu autot ja tappis kolm inimest -- kas on siin tegemist lints'imisega?? Miks ei isoleerita teistele ohtlikke inimesi ühiskonnast??
Segeri kohta käivad jutud juba, et Kraisler oli ise süüdi, et ronis kõrvalteelt peateele, seega on samuti lootust tingimustega pääseda.
Ekspolitseinik sai oma karistuse kätte- absoluutselt nõus, et õiglustunnet kõigutavalt nõrga karistuse, rallipoiss seevastu pole kohtusse jõudnudki. Ootame karistuse ära ja siis kritiseerime. Rallil osalemine siiski selle mehe parim otsus tõepoolest ei ole...
#12

Olen kindel, et see poiss sõidab enamusest siit paremini, ning sama ka riskiolukorras. Lööge maha selle arvamuse pärast, kuid ralli ja tavaliiklus on erinevad asjad. Reaktsiooni loeb rallis. Eksivad kõik. Kui ta ise valmis on, miks ka mitte, ei maksa karjääri tuksi keerata. Kole kahju on, et Markko Märtin enam ei sõida..

Vajad enda autost pilte ? Saame kokkuleppele ! Küsi varajasemaid töid.
#13

Ma ei saa eriti aru, kuidas seondub ralli ja maanteel tekitatud õnnetus? Need ju 2 erinevat asja, ralli ongi ju mõeldud ohtlike sõidumaneeride kasutamiseks ning seal on vastavad turvameetmed kasutusele võetud. Kui peategelane jälle kiiruseületamisega tavaliikluses vahele jääks oleks hoopis teine asi...
#14

Fic, ma võin Sulle öelda, et see poiss võib olla tore poiss inimesena aga sõita ta fekaal ei oska. Ei rallit ega ka teeliikluses. Täiesti tarbetu tegelane Eesti autospordis, EAL teeb jälle kord omal marki täis. Kui Märtin ei ole mõrtsukas ja tõesti see õnnetu vahejuhtum kuulub autospordi juurde, siis Laiksood ja Segerid tuleb sellest spordist jõumeetoditega eemal hoida.
Muuseas, mul kodus Laiksooga täpselt sama vana poiss, kes sõidab ka täpselt sama hästi, võib-olla et pareminigi. Ja on temagi vahele jäänud Politseile, kui kõrval pole kedagi olnud. Kuid tema "nimel" ei ole kolme laipa avalikul teel liigeldes!
#15

PlyVal64 Kirjutas:Kui Märtin ei ole mõrtsukas ja tõesti see õnnetu vahejuhtum kuulub autospordi juurde

Märtin EI OLE mõrtsukas. Sellisel tehnikaspordialal nagu ralli ja sellisel tasemel nagu MM on tegemist kahe mehe maailmavaatelise kokkuleppega pürgida edasi kuniks edasiliikumise energiat jagub. Ja sõnatu kokkuleppega aktsepteerida kõiki tagasilööke.
See mees (MM) on meist kõigist peajagu nii üle elus läbilööjana kui autoroolis kutselise piloodina. Jätaks tema nüüd teemast välja.

Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
#16

Kui ma just ei eksi, siis peale kohtuotsust võib EAL talt võistlemisõiguse ära võtta.
Mul üks noor sõber, kes tegeleb veoautokrossiga, tema kardab igastahes igasuguseid selliseid asju, mis puudutavad autosid ja seaduserikkumisi, kui tuld. Tema kardab, et talt võetakse võistlemisluba ära.

Tambets@loodab õiglase kohtumõistmise peale ja EAL-u adekvaatsele otsusele.

(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas:  Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.

Parimat, Geoloogide parun, Tambets
#17

Samas, kui poisil on ralliks sobiv auto olemas ja rallile ei lasta, kas olete siis kindlad et ta kohe seepärast auto maha müüb?

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
#18

Kuulge tegelased, see teemapüstitus hakkab siin SL Õhtulehe kommentaariumi juba meenutama. Teemat on nii palju leierdatud igal pool, et automotofoorum võiks asjast priiks jääda. See minu subjektiivne arvamus muidugi ainult.
#19

Coger Kirjutas:Kuulge tegelased, see teemapüstitus hakkab siin SL Õhtulehe kommentaariumi juba meenutama. Teemat on nii palju leierdatud igal pool, et automotofoorum võiks asjast priiks jääda. See minu subjektiivne arvamus muidugi ainult.


Jätaksime jah süüdimõistmise kohtute pärusmaaks ning ei hakkaks ronima siin foorumis nende kapsaaeda.

Teema lukus.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne