Postitused: 631
Teemad: 84
Liitus: Aug 2002
Maine:
1
Mis masina tagumised rattad sellele pandud on? Näevad head välja ja ilmselt on neid ka raskem ringi tõmmata kui originaalseid "pitsalõikureid"...
1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
Postitused: 2,323
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
08-04-2012, 22:36 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-04-2012, 01:01 AM ja muutjaks oli
pen.skar.)
Paistavad olema kombaini CK-4 esirattad. Et pean küttepuude pärast ka lepkus müttama, siis proovisin nii ja naa ja parimaks osutusid RS all Mtz vaheltharimisrattad 9-42. Hakkab veidi kiiremini liikuma ja peaaegu võimatu "ära uputada". Ainult poritiiiba tuleb veidi tõsta ja veljesüdamikus poldiaukudele uus jaotus.
Postitused: 686
Teemad: 87
Liitus: Mar 2006
Maine:
6
mnjah, trobikond vanemaid mehi on mõtte maha laitnud. Nende argument on, et mida laiem ratas, seda lihtsam on seda ringi lasta, kuna mass on na õbluke sakslasel.Ehk et kitsamaga roomab paremini.
Samas oma T-16-l olid jämmed CK-4 rattad all, ei kurtnud. Kuigi algupärastega võrdlus puudus.
Mina alustan oma sakslasega küll uhiuute tehase pneumant rehvidega ja küllap aja jooksul otsustab laiemate osas.
Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Postitused: 2,323
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
10-04-2012, 01:11 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-04-2012, 01:34 AM ja muutjaks oli
pen.skar.)
Parandasin eespool CK 3 CK 4`ks, tänu Meelise tähelepanekule! CK 3 rehve ka lihtsalt pole niipalju säilinud kui laiemaid, Ck 4 omasid. Peeterpaul- kui tahad kitsast ratast ikka alla seada, siis suurema toetuspinna saamiseks pead valima suurema läbimõõdu. Kui jätad erisurve maapinnale suureks, teed vaid roopaid ja istud pehmemal maal kohe sees.
Postitused: 686
Teemad: 87
Liitus: Mar 2006
Maine:
6
(10-04-2012, 01:11 AM)pen.skar Kirjutas: Peeterpaul- kui tahad kitsast ratast ikka alla seada, siis suurema toetuspinna saamiseks pead valima suurema läbimõõdu.
Mhm, väike edevus lööb välja mul. MINA alustan uhiuute 8.00-36 pneumant rehvidega:-)
Aga küllap mõtleb tulevikus ka laiemate pääle
Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Postitused: 32
Teemad: 12
Liitus: Oct 2007
Maine:
0
Oskab keegi öelda kas E- kombaini tagaratas läheb RS 09 ette 1:1 alla nagu pildil.
Traktor on kuldsesborsis müügil.
Postitused: 2,323
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
11-04-2012, 20:07 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-04-2012, 20:08 PM ja muutjaks oli
pen.skar.)
Käisin õues piilumas. Vähemalt pressi K 442 ratas on viiel poldil, RS- kuuel. Ju ka E`l nii on, muidu oleks RS`le ammu sellist ratsi tehtud.
Postitused: 343
Teemad: 1
Liitus: Apr 2006
Maine:
4
RS poldivalem on sama mis enamus tänapäevastel põllumajandushaagistel, vene sõnnikulaotaja ka sama
Postitused: 686
Teemad: 87
Liitus: Mar 2006
Maine:
6
Mina ajasin oma kullakese täna esshhimest korda päikest kaema.
Äkki varsti teeb seda juba maaõli jõul
Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Postitused: 1,837
Teemad: 30
Liitus: Apr 2003
Maine:
25
Vau! Ikka väga prillikivi-välimusega "sakslane"!
Postitused: 686
Teemad: 87
Liitus: Mar 2006
Maine:
6
Nohjah, see prillikivi prillikiviks. Kuigi täpsem definitsioon kui originaal. Üks tuttav just küsis, ega sa ometi nii ilusale asjale originaalmootorit ei pane?!?
Mis mul muud üle jäi, kui et vastata, et kolm polti on mootoris 2 mm pikemad, kaks mutrit on nylock tüüpi ja rihm on ka kapitalistlikku päritolu, seega originaaliks nimetada jah ei saa...
Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Postitused: 1,837
Teemad: 30
Liitus: Apr 2003
Maine:
25
03-05-2012, 09:51 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-05-2012, 09:51 AM ja muutjaks oli
Sillu.)
No kui mitteoriginaalosad sellega piirduvadki (eriti arvestades konkreetse liikuri väljalaskeaastat), siis peaksid küll saama isegi nn. musta numbrit taotleda - ei olegi kuulnud, kas traktoritele neid seni väljastatud on. Iseasi, kas see Sul just eesmärgiks on.
Kaugest lapsepõlvest mäletan, et (väiksem) osa "sakslasi" olid jah kollaste rattakilpidega (erinevalt tavapärasest valgest/hõbehallist) ja need tundusid ka kuidagi ilusamad.
Postitused: 343
Teemad: 1
Liitus: Apr 2006
Maine:
4
03-05-2012, 15:39 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-05-2012, 15:40 PM ja muutjaks oli
tiit.)
Tsiteerin raamatut:"Kandur kinnitub poltide abil šassitraktori kandeprussi 4. ja 7. avasse peaülekande ploki poolt loetuna."
Jutt käib laadurist T-150.
Postitused: 686
Teemad: 87
Liitus: Mar 2006
Maine:
6
osakb keegi öelda, mis põhjapanev muudatus tingis selle, et esimestel sakslastel pandi käigukasti ca 16 l õli, hilisematel poole vähem?
Kas see õpikus mainitud õlipaiskhammasratta muudatus? Ei tahaks nagu uskuda...
Ahjaa - tiksub tasasel häälel nagu lõoke
Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Postitused: 1
Teemad: 0
Liitus: Dec 2008
Maine:
0
Muutus käigukasti põhja konstruktsioon, uuemal on tagumine JVV osaliselt väljas, vanal oli sees ja sellest suurem käigukasti karteri maht ja õlikogus.
Postitused: 190
Teemad: 7
Liitus: Oct 2011
Maine:
2
Halliste külje all Kullal ühes parajas romulas peaks olema Rs09/122 vrakk.Mudelinumbritega võin ka eksida.
Postitused: 686
Teemad: 87
Liitus: Mar 2006
Maine:
6
Äkki on keegi nii lahke ja teeb pilte haakeraua silindri hüdrailikast. Juhul kui õli voolab silindrisse torude, mitte voolikute kaudu.
Mul on kaks toru olemas ja need peaks olema haakesilindrile, mõlemad eri kujuga. Aga ei taibanud ise pilte teha ja nüüd sügan kukalt.
Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...