Postitused: 686
Teemad: 87
Liitus: Mar 2006
Maine:
6
Manks, haakele on ka torud, hiidlasel õigus. Kastiväristaja omad on suuremate stutseritega (27 võtmega kastil, 22 võtmega haakel)
Tiit, nendele torudele jäävad kõika asjad ette

Piltide eest tänud ette.
Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Postitused: 482
Teemad: 2
Liitus: Sep 2004
Maine:
2
Ka minuteada sakslasel ei ole raudtoru haakeraua silindri tööks kasutatud, ikka voolikud olid ja on. Otse jagajast silindrini ja tagasi.
Postitused: 686
Teemad: 87
Liitus: Mar 2006
Maine:
6
(11-06-2012, 12:47 PM)andrusi Kirjutas: Selles teemas lk.14 parempoolsel pildil on ju ilusti näha minu traktoril tagasilindril on torud ja lühikesed voolikud.

Jap, midagi näeb siit ka.
Suurema kaarega toru läheb siis pöördsiibri kõige välisema sektsiooni külge suunaga sõidusuunas? Ma ei saa kuidagi sotti, kuidas see käigukasti külgepidi taha suubub, pole nagu ruumi.
Kas toru jääb k.kasti ja siduripedaali/jalaplate tugilati vahele või sellest tugilatist väljapoole?
Äkki on selline trikk, et 4 sil mootoriga mahub ja 2 sil ei mahu?
Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Postitused: 686
Teemad: 87
Liitus: Mar 2006
Maine:
6
Tiit,
sinu pildilt selgus ka juba järgmise probleem lahendus.
Sain need torus isegi parka, aga silinder kuirnahk liigub ju üles ja alla.
Ning ülemise otsaga läheb ühe toru vastu. Vähe järsem liigutus ja toru pooleks. Huvitav kas see kronstein õlipaagi küljes on tehase seades asi?
Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Postitused: 2,323
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
17-06-2012, 11:28 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-06-2012, 22:25 PM ja muutjaks oli
pen.skar.)
Lükka suruõhuga silinder korraks välja, saad mõõta! Olen nii peale stopri väljavõtmist remontimisel silindreid osandanud vabas õhus- kolb võib teinekord üsna kaugele lennata. Rs silinder on 3-jätkuline. Välja ta ikka peaks tulema, kui lausa vett täis pole olnud.
Postitused: 343
Teemad: 11
Liitus: Jan 2011
Maine:
4
Tere,
Mul ka üks palve 09 omanikele. Huvitab, kuidas kinnitub kompressor jõuvõtuvõlli otsa. See on selline kahe sil. boxertüüpi vidin. Traktor pole mul RS aga eeldan, et kompressor peaks olema universaalne ja sobima ka teistele. Ehk siis kas kompressor kinnitub aiste, kesktõmmitsa kinnitusse, või kuhu ja kuidas?
Tänades ja tervitades, IP
Postitused: 4,473
Teemad: 35
Liitus: Sep 2009
Maine:
53
(17-06-2012, 17:56 PM)v6sa Kirjutas: Tegelikult huvitab mind see, kas tegemist on mitmej2tkuliste silindritega...
Mitu jätku oli, kas kaks või isegi kolm.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 2,323
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
17-06-2012, 22:29 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-06-2012, 08:13 AM ja muutjaks oli
pen.skar.)
Kompressor käib lihtsalt jõuvõtuvõlli otsa, klõpsik fikseerib tiftiga ja too koerakett kinnita ümber tala- et korpus pöörlema ei pääseks.
Postitused: 686
Teemad: 87
Liitus: Mar 2006
Maine:
6
Tiit ja Marko (ja iga teine ksf loomulikult ka). Äkki saaks pildi siia mõnest tehase kun-raami agregaadist. Õnnestus leida heinavigla, aga pole küljes stopperit selle kõvera augulise lati küljes. Seda peaks saama kuidagi ju kõrgemale-madalame tõsta. Ju?
Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Postitused: 631
Teemad: 84
Liitus: Aug 2002
Maine:
1
Trügin siia teiste küsimuste vahele ka enda omaga.
Huvitaks RS-i käigukasti õli. Kui palju seda seal sees peaks olema ja kuidas kontrollida?
(kusagil kasti külje peal pidi olema ava õlitaseme kontrollmiseks?.
Praegu pidavat kastis olema mingi tavaline veokite transmissiooniõli. 80w90 vms. Tahaks aga taset kontrollide ja vajadusel lisada.
1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
Postitused: 2,323
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
30-06-2012, 19:37 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-06-2012, 19:51 PM ja muutjaks oli
pen.skar.)
Ja hüdrosse ja käigukasti pane sama õli- nagunii nad ajapikku lähevad segamini. Kui käigukast ei leki, siis tuleb sinna õli hüdrost juurde ja tuleb vahel tagasi tõsta. Ei ole juurelnud, kui keeruline on käigukastile hüdropaagi funktsiooni lisamine. Nagu nüüdsetel traktoritel. Toivo Kirsi annab RS käigukasti 16,6 ja hüdrosüsteemi 8,2 l.