Tekkis küsimus kas võrridel on kasutatud plastmass paaki?
#1

Tekkis küsimus kuna leidsin võrri raami millele tavalised paagid ei lähe tuttav ütles et sinna peaks minema plastmaspaak (mida pole leidnud)?(piltid tulevad lähipäevil)
Vasta
#2

***********
Vasta
#3

*********
Vasta
#4

***********
Vasta
#5

15646,60 eek

Krt, tundub, et järjekordselt sai oma aega mõtetu teema peale kulutatud.
Vasta
#6

Metsa Kirjutas:Kas see pidi mingi nali olema ?
Aga tegelt mis on selle raami turuväärtus. (kavas maha müüa)
Ja kas sellised raamid on väga levinud?
Kõik oleneb raami säilivusest ja komplektsuest.
Vasta
#7

Metsa Kirjutas:Kas see pidi mingi nali olema ?
Aga tegelt mis on selle raami turuväärtus. (kavas maha müüa)

Ei olnud üldse nali! Oleks võinud ka 2,3.-/kg või 100000 öelda - keskmist turuhinda sellistel asjadel ei ole.

See "mis on selle väärtus" oli minu jaoks piisav, et igasugune arutelu sellel teemal lõpetada.
Rauaärikad, kellel iga asja ainus huvi on, et mis selle eest saada võib, saagu endaga ise hakkama.
Vasta
#8

Metsa Kirjutas:Pole mingisugune rauaärikas lihtsalt metsa tuka tagant tuli selline asi välja ja omal pole sellega midagi teha aga ära anda ka niisama ei taha.Ja kuna huvi pole 2 rataliste vastu sellest ka eelmised postit.(võhik sellel alal)
Tah
Kas Sa arvad, et see, kes selle raami sinna metsatuka taha jättis, tahtis seda niisama ära anda?
Vasta
#9

Kui ta selle sulle kinkis, siis on niipalju kui keegi sulle selle eest annab ongi õige hind.

Dad.
Vasta
#10

Metsa Kirjutas:Ta sai oma raha kätte talu eest ja tal omal polnud sellega nagunii midagi enam teha.Seepärast ta vast ise oligi viinud ise selle sinna kohta lisaks ka on lõikant 125 mootoratta raami pooleks mis samuti vedeleb seal kust ma selle raami sain.
Ei saa raami pilti üles lasta liialt suur fail on liialt suur
125 mootorratta raami... Ja kõik lõikas pooleks...
Lihtsalt kohutav, milline sadist!!!
Vasta
#11

Vabandan suure OT pärast ja palun modedel koos käesolevaga postiga ka minu eelnevad selle teema postitused, mis nüüdseks vaid tärne sisaldavad ja mingit infot ei sisalda, kustutada.

Metsa Kirjutas:Pole mingisugune rauaärikas lihtsalt metsa tuka tagant tuli selline asi välja ja omal pole sellega midagi teha aga ära anda ka niisama ei taha.

Väike põhjendus, miks ma oma postituste sisud siit teemast kustutasin.

Kui peale vajalike materjalide välja otsimist, tehasemanuali sobiva lehe sisseskännimist, selle serverisse üles panekut ja foorumis küsimustele vastmist tuleb välja, et seda kõike on vaid kellegi mingi metsast leitud ja tema jaoks tundmatu rauatüki müügiedenduseks tarvis, mõtleb iga inimene kindlasti järgmine kord, kui keegi midagi küsib, et kas on mõtet ennast vastamisega vaevata. Ise ma tean seda infot niisama ka. Kui kellelgi oma hobides abi vaja on kas info või vajalike osadega, olen alati aidanud, kui see minu võimuses on.
Reklaami ning turundusega tegelen päevast päeva elatise hankimiseks ja tavaliselt saan selle eest minimaalselt 230.-/h ning kommertseesmärkideks seda niisama teha ei taha.
Ise olin loll, et ei vaevunud kõigepealt foorumi arhiivi vaatama.

Metsa Kirjutas:Mis võiks olla autonumbrite väärtus nendest aastatest.

Metsa Kirjutas:Mul on olemas paar pada.Kui on huvi siis tehke pakkumine

Metsa Kirjutas:palju võib maksta 86 a passat,bensiin,pikem variant.

Metsa Kirjutas:Oman ka juhuslikult kaht GAZ52 1 on 3 ukseline teine 2 ukseline 1 on väga heas seisus vaid mootoris on mingi väike rikke.(Kabiin on puhtaks tehtud )Kui on huvi siis võin aitata.

Metsa Kirjutas:Aga tegelt mis on selle raami turuväärtus. (kavas maha müüa)
Vasta
#12

See pole mingine aitamine, sry aga 99,999% Eestis leiduvast on lihtsalt s*nnik ja selle müügiks pakkumine "nii et keegi selle eest rohkem ei saaks küsida" viib paratamatule selleni, et kes teab, see ei ütle ning sina võid selle asja utiili viia ja pärast targutada. Minugi poolest võivad need asjad mädanedagi maa sisse, sest selle mäda "taastamine" läheb kordades kallimaks kui korraliku asja ostmine.

Arvesta sellega, et kollektsionääril ei ole lihtsalt raha, et "kõike leiduvat saasta" nn TURUHINNAGA kokku osta ja samas üks kõik kui head diili sa ka ei teeks, võib juhtuda, et järgmine teeb sellest veel parema, selline kartus ei tekita muud kui enesele si*a maitset suhu. Kui sa tahad, et sinu kätte sattunud "unikaalne" asi leiaks omale parema koha kui võsa, siis kingi see ära või vaheta, kui sa päris tasuta ei taha loobuda.

Dad.
P.S. Mulle näidati Lanz traktorit, mis vahetati 56 roosi vastu, "hind" oli selline kuna "ostja" oli kollektsionäär ja "müüja" abikaasal oli sünnipäev tulemas.
Vasta
#13

See teema muutub järjest paremaksBig Grin Sa ära hakka oma selle tuttavaga jändama mingi tühise paari soti pärast, vii see raam parem kohe emeksisse, sealt saad ikka tunduvalt rohkem pappi. Sest ainult nemad teavad unikaalsete asjade tõelist väärtust. Lisaks on emeksis suurfirmale kohaselt korrektne ning viisakas klienditeenindus.
Vasta
#14

Metsa Kirjutas:nüüd saan rahuliku südamega müüia tuttavale ära paari sotti eest.

Metsa Kirjutas:kuusakoski viimine ei tasu ära 40 kilti kaugusele mingit raami viia ei tasu parem annan natuke odavamalt mõnele kohalikule.

Aitan heategijal siis natukene arvutada.
Selle mopeedi täismass on täpselt 40kg, millest raam koos esihargiga moodustab ~30% ehk siis umbes 12kg.
Teras3 kokkuostuhind kuuskoskis on 2,75krooni/kg.
Selle raami metalliväärtus on järelikult 33.-
Järelikult "hind kohalikule" = ~25.-

Smile
Vasta
#15

Metsa Kirjutas:Ega ma siis metallikokkuostu hinnaga ei müü, naljamees.
Õige suhtumine! Ega tegemist ei ole ju mingi vanarauakäkiga, vaid perfektselt säilinud rariteediga. Ainult et millest tuleb see just täpselt 30-ga korrutamise tariif, kui küsida tohib?
Vasta
#16

Metsa Kirjutas:irwwww
Ega ma siis metallikokkuostu hinnaga ei müü, naljamees.
Aga tänan sind su suurepäratse matemaatliliste võimete eest.Ainult korruta saadud tulemus väemalt 30 siis tuleb arvestatatv summa.
Metsa Kirjutas:Peaasi et ise saaks lahti teeniks natuke raha.(kui kellelgi võrri juppe vaja siis minult saab pea alati)

Vat jah, siinkohal pean ka suu lahti tegema. Olen pidanud palju sellistega tegemist tegema (paraku), kes kohe üldse ei tea kui palju see asi, mida nad pakuvad, väärt on. Ise hinda ei osata absoluutselt nimetada ja palutakse sul seda teha. Niipea kui suu lahti teed ja mingi tunde järele numbri ütled, teatakse kohe, et oi oi, seda on kole vähe, ma tahan vot nii palju. Ja vat see teebki pahaseks - ütle siis otse välja hind, kui nii hästi tead, palju ta sinu jaoks väärt on, pole vaja teiste aega ja närve raisata.
Vasta
#17

oldmoped Kirjutas:Teras3 kokkuostuhind kuuskoskis on 2,75krooni/kg.
Selle raami metalliväärtus on järelikult 33.-
Metsa Kirjutas:irwwww
Ega ma siis metallikokkuostu hinnaga ei müü, naljamees.
Aga tänan sind su suurepäratse matemaatliliste võimete eest.Ainult korruta saadud tulemus väemalt 30 siis tuleb arvestatatv summa.
Sinu loogika järgi siis 33x30=990
No tule taevas appi Big Grin
Kui elu ka tegelikult nii ilus oleks, siis siinne foorum kubiseb "vanarauamiljonäridest"
Unista edasi kutt, tõesti Big Grin Big Grin Big Grin




`73 Hanomag-Henschel F46KA
Vasta
#18

Metsa Kirjutas:irwwww
Ega ma siis metallikokkuostu hinnaga ei müü, naljamees.
Aga tänan sind su suurepäratse matemaatliliste võimete eest.Ainult korruta saadud tulemus väemalt 30 siis tuleb arvestatatv summa.

No sellisele suhtumisele hr oldmopeed vihjaski, räägid ilusaid jutte maast ja ilmast ja tehnika unikaaluset ning hoidmisest, kuid lõppkokkuvõtteks tuleb välja, et oled täiesti tavaline noor ÄRIKAS!

Dad.
P.S. Mees läheb arsti juurde ja soovib saada tõendit, et on homo. Arst siis uurib, et on ees ehk kunstnik või luuletaja või muusik või muidu kultuuriinimene, aa mees vasta, et ta lihtne ehitustööline ... arst vihastan selle peale "NO SIIS OLED SA JU TAVALINE PEDE"
Vasta
#19

praud Kirjutas:... siinkohal pean ka suu lahti tegema. Olen pidanud palju sellistega tegemist tegema (paraku), kes kohe üldse ei tea kui palju see asi, mida nad pakuvad, väärt on. Ise hinda ei osata absoluutselt nimetada ja palutakse sul seda teha. Niipea kui suu lahti teed ja mingi tunde järele numbri ütled, teatakse kohe, et oi oi, seda on kole vähe, ma tahan vot nii palju. Ja vat see teebki pahaseks - ütle siis otse välja hind, kui nii hästi tead, palju ta sinu jaoks väärt on, pole vaja teiste aega ja närve raisata.

Minu (ja usun, et ka paljude teiste) vanatehnikakogujate ja -restaureerijate jaoks on mingi detaili/isendi väärtuse määramisel kindel valem.

1. Tuleb kindlaks määrata pakutava isendi turuhind, mis kehtiks pefektkorras säilinud või taastatud eksemplari korral.

2. Tuleb hinnata konkreetset projekti/jäänust selle pilguga, kui palju tuleb tööd teha ja kulumaterjale isendile sisse panna (pisidetailid, komplekteerimine, lukksepatöö, replikadetailid, kroomimine jms jms), selleks et ta saaks perfektkorda.

3. Mõistlik ostuhind on punktis 1 mainitust lahutatud punktis 2 mainitu. Kui isend on tõesti VÄGA südamelähedane või on kellelgi elueesmärk seda saada endale, võib tsipa üle pakkuda, kuid mitte enam.

Eeltoodud hinnaskeem töötab reeglina kõikjal, mõningaid probleeme võib tekitada vaid olukord, kus pakutav on tõesti unikaalne (st mõnes eksemplaris maailmas säilinud) ja tippkorras isendi turuhinda ei ole sarnaste tehingute põhjal (nt eBays) võimalik leida. Aga neid juhuseid on Eestis ülivähe.

Eesti põhiprobleem näib olevat selles, et liiga palju vanatehnikat ja selle jäänuseid on (nõukaaegsete kitsaste olude ja sealt tingitud kogumismaania tõttu) jäänud senini veel venatehnikakaugete ja restaureerimiskaugete inimeste kätte, kes arvavad tihti, et mingi roostetanud raamijupats või lääpavajunud kerekökats ongi maailma suurim väärtus ja selle eest tuleb palju raha küsida. Mis sellest peale soetamist edasi saab, seda nad ette ei kujuta ja seega ei oska hinnata ka restaureerimise töömahtu ning teostada minu mainitud lahutamistehet.

Rahasaamishimu suurendab veel taastatud EV alguse seis, kus meie ja Lääne elatustaseme vahel olid ülisuured käärid ning mingi rondi Lääne müümise eest võiski mõni aeg kuninglikult elada. Läänes pole see nii kunagi olnud ning juba mõnda aega ei ole see nii ka Eestis - kuninglikult (loe: korralikult) võimaldab elada siiski korralik kutse/haridus ja sellele toetuv tasuv töö.

Mujal (lääne)maailmas on asi rohkem paigas - enam kui paar aastakümmet vanad sõidukid ja nende osad on reeglina juba huviliste käes, kes reeglina kujutavad üsna realistlikult ette, mis on nende taastamise töömaht ning kuipalju raha võib üks restaureeritud isend maksta. Ja reeglina küsivad müümisel mõistlikku hinda. Nn tavakodanike kätte selliseid asju ei jäänud, need viidi ekspluatatsiooniaja lõpul reeglina emeksitesse. Sama mõistlik hinnatase kehtib ka kohalike (Eesti) vanatehnikakogujate/-restauraatorite kohta, aga nagu ma mainisin, asub suur osa tehnikat/jäänuseid veel muude inimeste käes...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#20

Ei saa täielikult Valdoga nõustuda lahutamistehte osas.
Sageli ületab juba taastamise omahind valmis isendi turuhinna, nii et "tooriku" hind peaks sel juhul minema negatiivseks.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne