Tootmises kaua olnud klassikud
#1

VW Käfer 1938-2003
http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Bug
VW Golf I 1974-....
http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Citi_Golf
VW T2 1947-
http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_bus
FIAT 124 1966-2001
http://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_124
MB W124 1985-........
http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Ssang...airman.jpg
Toyota LC40 1984-.....

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#2

Morris Oxford (Series III peaks olema, ehk siis 1956 - ...)
http://en.wikipedia.org/wiki/Hindustan_Ambassador

1947 on VW Typ 2 esimese generatsiooni (ehk siis T1 ehk esimese generatsiooni VW Transporter) "sünniaasta", T2 hakati tootma 1967.
Vasta
#3

Ford Sierra 1983-1993
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Sierra
Vasta
#4

kris282 Kirjutas:Ford Sierra 1983-1993
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Sierra
10 aastat ei ole sugugi kaua ju . No tegelikult annab selle üle ka vaielda Smile
Vasta
#5

igasugu arengumaades tehakse litsentside alusel igasugu asju (indias morriseid jne) aga originaalis ruulivad lisaks põrnikale oma tootmiseaga ikkagi mb w126 (79-92) ja volvo 200 (75-93)
Vasta
#6

200-ne Volvo oli veel selle poolest märkimisväärne, et tema järglane võeti tootmisest maha enne kui eelkäija ise.
Vasta
#7

kotlet Kirjutas:
kris282 Kirjutas:Ford Sierra 1983-1993
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Sierra
10 aastat ei ole sugugi kaua ju . No tegelikult annab selle üle ka vaielda Smile

Tegu ikkagi ju eestlaste rahva autoga või nii. Smile
Vasta
#8

Lisaksin siia LAZ 695 - baasmudel tuli tootmisesse aastal 1958, olemasolev mudel on tootmisest aastast 1972 kuni tänase päevani (tõsi küll, viimased 5 aastat mitte Lvovis, vaid Dniprodzerzhinskis)
Siis kindlasti need on GAZ 51- 30 aastat konveieril praktiliselt muutmata kujul,
GAZ 52, peaaegu 40 aastat konveieril.

KAMAZ veokid (1976-.....)
ümmargused PAZ bussid (1956-.199X)
ZIS 151-157 (1947-1991)
URAL ja Dnepr mootorratad

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#9

Porsche 911 , Lotus Esprit.

Aga nagu juba ütlesin, hoia silmad ja kõrvad lahti !

Üks 2001a Busso ongi ainult.
Vasta
#10

Ford Sierra oli viimane keskklassi auto keskklassi mehele/naisele(Nö mondeo mehele) millel taguvedu. Ja selle tunneli lõpus valgust ei paista.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#11

denis23 Kirjutas:...
Toyota LC40 1984-.....

Tegelikult siis Toyota Landcruiser FJ40 (BJ/LJ 41;42;43;44;45) 1960-1985 (+militaarotstarbelisi vorbitakse kuskil vist siiani). LC ajalugu aga alates 1951...


Vasta
#12

Mercedes-Benz G-wagen 1979-...
Vasta
#13

Siia võiks lisada veel ka
GAZ 24 - erinevates variatsioonides
ja ka
UAZ 469 - samuti erinevates variatsoonides.
Põhitehnika ja põhikere on ju senini muutumatu.
Vasta
#14

zaz 968m '79-'91



Vasta
#15

Jossu Kirjutas:zaz 968m '79-'91
94 või 95 tehti viimased 968M-id.
Lada 05/07/04 `79 kuni siiani ja 06, `76-siiani.
Vasta
#16

Chevy Van, 71 - 96. Muutusid selle ajaga pöhiliselt ainult esitulede ja iluvöre väljanägemine, eks tehnika ka muidugi aga kere oli pmtselt sama algusest löpuni.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#17

Ikarus 280 - alates 1973 kuni tänase päevani (toodetakse Venemaal, Tushino Masinaehituse tehasel)
ZIL 130 (esimene katseauto 1956, masstootmise etaloon 1960, seeriatootmise algus 1964, tootmises kuni tänase päevani - Uralski Automootorite tehasel)
Ural 375 - esimesed katseautod 1958, toodetakse rohkete muutustega kuni tänase päevani)

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#18

veel lisaksin
Moskvitch 408-412 1964-200?
Raf Latvia (ERAZ) 1958-1996

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#19

absoluutne rekordiauto on vist UAZ kastikas ning buss - sisuliselt minimaalsete muutustega alates aastast 1956 kuni siiamani ning lõpu veel ei paista.
Nagu üks vene offroader ütles "ei ole võimalik teha teist täismetallkerega 10 kohalise ja neliveoga bussi 9 000 dollari eest"

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#20

Moskvits 412 oli 1968-1998a.

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne