Gaz 21 starteri ühendamine
#1

Tervitus! Sain oma GAZ 21- le teise vähekasutatud starteri. aga juhtmeid tõmberelee külge ühendades selgus, et sellel on üks ühenduskoht vähem, kui vanal. Vanal on jämeda poldi all, juhe, mis tuleb akult ja kaks kaheksase mutri alla käivat ühendust, ühe alla läheb juhe süütepoolist, teise alla tuleb juhe süütelukust. Uuel starteril on aga üks kaheksase mutri alla käiv ühendus vähem. Millisel kujul teha ühendus, või kas see on üldse võimalik? Kuigi minu andmete järgi on teada, et see uus starter on 21-l juba peal käinud.
Ette tänades!
Ets.
Vasta
#2

ets67 Kirjutas:Vanal on jämeda poldi all, juhe, mis tuleb akult ja kaks kaheksase mutri alla käivat ühendust, ühe alla läheb juhe süütepoolist, teise alla tuleb juhe süütelukust. Uuel starteril on aga üks kaheksase mutri alla käiv ühendus vähem.

Ju ei ole uue starteri korral ette nähtud süütepooli ahelas järjestikku oleva lisatakti lühistamist ja "täis-suraka" andmist süütepoolile käivitushetkel. Mida muud see juhe poolile starteri juures ikka teeb (Pobil ja 51-l teeb ta igatahes samu asju).

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#3

miks ei v6iks see``täis-surakas" koguaeg taga olla?

Pole midagi targemat teha
Vasta
#4

KILLER666 Kirjutas:miks ei v6iks see``täis-surakas" koguaeg taga olla?

Osadel uuematel ja moodsamatel poolidel vast võibki, aga nt Pobi ja 51 juures kasutatud süütepoolide Б1 ja Б21 korral põletaks pikaajaline "täis-surakas" pooli üsna pea läbi.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#5

Jagaja kontaktid põlevad ka ruttu ära.
Vasta
#6

Aga, et kuidas ühendamisel käituda, kas see süütepooli minev juhe jääb siis üldse ühendamata, kas ta on siis sellist tüüpi starteri puhul sootuks ebavajalik. Ette tänades! Ets.
Vasta
#7

Oskab ehk keegi asjatundja ühendamise kohta siiski midagi tarka öelda. Asjaga suht kiire, kuna starter ripakil. Ette tänades!
Vasta
#8

ets67 Kirjutas:Oskab ehk keegi asjatundja ühendamise kohta siiski midagi tarka öelda. Asjaga suht kiire, kuna starter ripakil. Ette tänades!

Ehk on abiks Volga värvilise albumi (1972.a., seega hilised isendid, veebileht http://www.volga21.h1.ru/REMBASE/ALBUM/album.htm ) elektriskeemist
http://www.volga21.h1.ru/REMBASE/ALBUM/album17.htm
http://www.volga21.h1.ru/REMBASE/ALBUM/list17.htm

ja starteri plakatist:

http://www.volga21.h1.ru/REMBASE/ALBUM/album14.htm
http://www.volga21.h1.ru/REMBASE/ALBUM/list14.htm

Süütesüsteemi jutt on olemas alamlehel
http://www.volga21.h1.ru/REMBASE/ALBUM/album13.htm
ja plakatil
http://www.volga21.h1.ru/REMBASE/ALBUM/list13.htm

viimasest on näha ka see, kuidas on süütepooli madalpingeahelasse ühendet lisatakisti ja millise ahela kaudu käivitamise ajal see seal lühistatakse.

Põgus pilt osundet materjalidele viitab igatahes vahereleele... täpne tööpõhimõte on värviliste jooniste ja puust/punaseks venekeelse jutuga vast piisavalt hästi kirjeldet Smile

P.S. Ülaltoodud lehtedega laadmisajaga seoses palun kannatust varuda - server asub füüsiliselt Novosibirskis (tegu on sealse Volgaklubi lehega) ja sinna minevate netiliinide läbilaskevõime on piiratud.

P.P.S. Kui Eesti Volgaklubi kunagi tulevikus südameasjaks võtab Novosibirski poistelt luba küsida tehn. materjale (nt kogu http://www.volga21.h1.ru/remount1.htm koos alamkataloogidega) kopeerimiseks ja need oma saidile üles laeb, siis minupoolt ÜLISUUR kummardus neile. Minulgi ju Volga endal ootamas uut elu...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne