KUIDAS TOIMIS GAZ-12 ZIM KÄIGUKAST???
#1

tal ju nimelt manuaalkast koos hüdromuhviga

kuidas see toimis ja -masin liikus??
Vasta
#2

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Salvador
tal ju nimelt manuaalkast koos hüdromuhviga

kuidas see toimis ja -masin liikus??
Vaata seda \"Za Ruljomi\" artiklit, muuseas, ei väsi kordamast, esimese töötava hüdromuhvi töötas Vene autole välja Gorki autotehase konstruktor, eestlane Harri Voldemari poeg Evart. Kellegi varasema konstruktori konstrueeritu ei hakanudki tööle.
http://arch.zr.ru/articles/12487.html

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta
#3

Ei näe enam seda artiklit Sad
On see kellegi oleas?

Dad.
Vasta
#4

Hüdromuhv on tal kasti ja mootori vahel.
Kastiks on tal tavaline \"vana hea\" Pobi
kolmekäiguline kast, mis hiljem teenis
truult veel GAZ 21 peal, kuna sinna algselt
mõeldud automaat Vene oludes ebaõnnestus.

Vaid vedav võll oli ZIMil pikem.


Parimat,

Valdo

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta
#5

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: valdo
Hüdromuhv on tal kasti ja mootori vahel.
Kastiks on tal tavaline \"vana hea\" Pobi
kolmekäiguline kast, mis hiljem teenis
truult veel GAZ 21 peal, kuna sinna algselt
mõeldud automaat Vene oludes ebaõnnestus.

Vaid vedav võll oli ZIMil pikem.


Parimat,

Valdo
Vaata nüüd palun uuesti, nüüd peaks näha olema artiklit ja joonist: http://arch.zr.ru/articles/155_12_1999.html Oma ZIM-i restaureerides otsisin taga ZIM originaalhüdromuhvi (Leidsin selle lõpuks Valgevenest ülesse). Esialgu tundus, et originaali on võimatu leida ja tuleb mõne mitteoriginaaliga asendada. (Hüdromuhve muuseas toodetakse mitmesuguste laadurite, kaevandusmasinate jaoks, et vältida mootorite ülekoormusi.) See aga tähendanuks, et mitteoriginaalse hüdromuhvi külge tulnuks keevitada hooratta hammastik ja mis kõige hullem, sobitada kogu kupatus väntvõlli ja sidurikorviga. Sellise isetegevuse puhul ei õnnestu kuidagi saavutada hüdromuhvi tasakaalustatust.

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta
#6

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: eberhard
Vaata nüüd palun uuesti, nüüd peaks näha olema artiklit ja joonist: http://arch.zr.ru/articles/155_12_1999.html Oma ZIM-i restaureerides otsisin taga ZIM originaalhüdromuhvi (Leidsin selle lõpuks Valgevenest ülesse). Esialgu tundus, et originaali on võimatu leida ja tuleb mõne mitteoriginaaliga asendada. (Hüdromuhve muuseas toodetakse mitmesuguste laadurite, kaevandusmasinate jaoks, et vältida mootorite ülekoormusi.) See aga tähendanuks, et mitteoriginaalse hüdromuhvi külge tulnuks keevitada hooratta hammastik ja mis kõige hullem, sobitada kogu kupatus väntvõlli ja sidurikorviga. Sellise isetegevuse puhul ei õnnestu kuidagi saavutada hüdromuhvi tasakaalustatust.

Miks sa Lätist ei ostnud? Seal oli ka vähemalt 1 saadaval.

Dad.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne