09-06-2008, 23:00 PM 
	
	
	Olen otsustanud taastada külgkorviga jupiteri aastast 1962. Seisnud on küünis kuskil kolmkümmend aastat. Korvist pilte pole, aga see on seest roostes ja selle ninas on auk. Keegi võiks rääkida, kuidas õigesti see auk ära lappida (pilte pole, auk on korvi vabriku märgist alla poole) Värvitud on teda mitut värvi, aga mina värvin ta arvatavasti kollaseks/oranziks. Enamus juppe on alles, puudu on sumpad/leegitorud. Plaanid sellised, et mootor korda, masin liikuma ja alles siis haavliprits ja värvimine.
Hetkel käib mootori remont, vaja vahetada väntvõllilaagrid, sidur, generaator ja ankur(väntvõllilaagrid põhus, generaator tagajärg). Kindlasti vahetan ka teised laagrid koos mansetidega. Mootorit poleerima ei hakka, aga küsin kas jupiteri mootor oli värvitud täielikult. Praegu seisab töö selle taga, et pole korralikku rakist, aga selle saab homme tehtud. Selle rakisega, mis piltidelt näha ei jõua lahti teha, alumised 5mm poldid painduvad ära. Raskelt käib lahti, aga võib-olla on põhjus selles, et varem on mootoripoolte vahele pantud lakk. Äkki peaks enne lahtitõmbamist kuumutama.
Huvitav asi jäi silma, siduripoolsel kaanel puudub õli sisselaskmis kork(üleval), kas õli valataksse sisse küljel olevast avast? Ja silindripealt tahtsin küünalt maha keerata, aga 22 võti ei mahtunud ümber üllatus missugune, vaja muretseda 23 võti
 üllatus missugune, vaja muretseda 23 võti
Hetkel käib mootori remont, vaja vahetada väntvõllilaagrid, sidur, generaator ja ankur(väntvõllilaagrid põhus, generaator tagajärg). Kindlasti vahetan ka teised laagrid koos mansetidega. Mootorit poleerima ei hakka, aga küsin kas jupiteri mootor oli värvitud täielikult. Praegu seisab töö selle taga, et pole korralikku rakist, aga selle saab homme tehtud. Selle rakisega, mis piltidelt näha ei jõua lahti teha, alumised 5mm poldid painduvad ära. Raskelt käib lahti, aga võib-olla on põhjus selles, et varem on mootoripoolte vahele pantud lakk. Äkki peaks enne lahtitõmbamist kuumutama.
Huvitav asi jäi silma, siduripoolsel kaanel puudub õli sisselaskmis kork(üleval), kas õli valataksse sisse küljel olevast avast? Ja silindripealt tahtsin küünalt maha keerata, aga 22 võti ei mahtunud ümber
 üllatus missugune, vaja muretseda 23 võti
 üllatus missugune, vaja muretseda 23 võtiFotod: http://fotoalbum.ee/photos/hillar/sets/3...e=lastpage


 kaane küljes ka õlivarras.
 kaane küljes ka õlivarras.

 .Mootorrattast võib vast ikka liivapritsiga puhastada.
.Mootorrattast võib vast ikka liivapritsiga puhastada.
	
 Edasi sai hakatud motorit lahti võtma, see kurivaim tuli kah raskelt, uue karprauast tõmmitsa tegi surusin kah lõmmi ja keerasin nukkmuhvi hoidva poldi kõveraks
 Edasi sai hakatud motorit lahti võtma, see kurivaim tuli kah raskelt, uue karprauast tõmmitsa tegi surusin kah lõmmi ja keerasin nukkmuhvi hoidva poldi kõveraks 
