Postitused: 1,119
Teemad: 12
Liitus: Jun 2006
Maine:
57
Kuulge, kallid kaasfoorumlased! Õige mitmed teist on juba usinasti hakanud libedamat poomisnööri otsima -- lõpetage ära!
Selle inimsusevastase GPS-idee kohta kirjutab näiteks hr. Peeter Koppel:
"Vabandust, kuid kas ma olen ainus, kelle meelest isegi idee sellest, et kõigis autodes võiks olla (maksunduslikel eesmärkidel) riigipoolne jälgimisseade, on õõvastavalt düstoopiline? Kas selliste mõtete välja käijad magasid ajalootunnis või? Või ei mäleta nõuka-aega? Või ei ole elus ühtegi ühikut filosoofiat või klassikalist kirjandust tarbinud? Või ei saa aru, et riik on kodanike jaoks ning mitte vastupidi? Prooviks nüüd äkki maa peale tagasi tulla?"
Ma olen nõus sadu kordi kordama, et automaks on kadedusmaks, ja et ainus mõistlik viis autoga sõitmist maksustada on kütuseaktsiis. No üldisemalt energiaaktsiis. (S.t., kui rohepöörajad sunnivad meid otto- või diiselmootoriga autodest loobuma, siis peaksid nad juba praegu hakkama sõitmiseks kulunud elektrienergia maksustamisele mõtlema).
Postitused: 2,876
Teemad: 34
Liitus: Jan 2012
Maine:
27
Ja toimib see ka välismaal.
Tormihoiatusi olen saanud välismaalasena samuti.
Ei ela seal aga turist mingis mastide piirkonnas saab teateid.
Postitused: 430
Teemad: 4
Liitus: Oct 2012
Maine:
12
Automaksude kogumiseks on toodud 5 peamist eesmärki:
Vähendada oluliselt sõidukipargi CO2 heidet. Kui me seda 2030 aastaks ei suuda, ootab Eestit rammus trahv.
Vähendada summutist tulevat heidet. Haja-asustuses olematu probleem Eestis.
Vähendada liiklusõnnetusi, ummikuid, parkimisprobleemi. Sobib iga meede, mis teeb auto omamise (kasutamise) kulukamaks.
Koguda raha teede jaoks.
Koguda raha milleks iganes.
Praegu tahetakse kõik need küsimused ühe maksuga lahendada. Eriti viienda punkti puhul, maksu fookus läheb vajalikelt eesmärkidelt kõrvale ja (vaesemad) maainimesed on mõistlike alternatiivide puudumisega (taskukohasele ja kahjuks saastavale) autole on ristiks kaelas. Gps maksustamine ongi siis lahendus.
Postitused: 2,452
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
56
(24-05-2023, 10:15 AM)raulex Kirjutas: Automaksude kogumiseks on toodud 5 peamist eesmärki:
Vähendada oluliselt sõidukipargi CO2 heidet. Kui me seda 2030 aastaks ei suuda, ootab Eestit rammus trahv.
Vähendada summutist tulevat heidet. Haja-asustuses olematu probleem Eestis.
Vähendada liiklusõnnetusi, ummikuid, parkimisprobleemi. Sobib iga meede, mis teeb auto omamise (kasutamise) kulukamaks.
Koguda raha teede jaoks.
Koguda raha milleks iganes.
Praegu tahetakse kõik need küsimused ühe maksuga lahendada. Eriti viienda punkti puhul, maksu fookus läheb vajalikelt eesmärkidelt kõrvale ja (vaesemad) maainimesed on mõistlike alternatiivide puudumisega (taskukohasele ja kahjuks saastavale) autole on ristiks kaelas. Gps maksustamine ongi siis lahendus.
Mängin siinkohal rikkist grammofoni - toimiv lahendus on juba olemas, kõik ülejäänu on kuritegelik pornograafia.
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Postitused: 1,718
Teemad: 124
Liitus: May 2007
Maine:
16
Ma pidasin silmas seda, et ei ole vaja autodele gps seadmeid toppida kuna telefon näitab kõik ära. Asukoha kiiruse jne. 95% inimestest ei suuda olla ilma telefonita.
Postitused: 536
Teemad: 1
Liitus: Jan 2019
Maine:
4
gps põhine maksustamine on pointless.riik ei saa seda kontrollida kas süsteem töötab,või mitte.kindlasti paljud hakkavad oma gps signaale segama.mina nt. sõidan kaks kolmandiku oma kilometraazist välismaal ringi kolades ja seega välismaal sõites maksma ei pea sentigi.
Postitused: 4,354
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
47
Tsitaat:ei ole vaja autodele gps seadmeid toppida kuna telefon näitab kõik ära
Kui autos on viis või nt bussis 40 telefoni, siis kõik maksavad?
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 1,749
Teemad: 8
Liitus: Oct 2014
Maine:
32
Eks need asjad niipidi käivadki. Algul tutvustatakse ideed, mis on jabur pealevaatamatagi, kuid esiosas keeratakse see veelgi üle võlli, nagu see õpetatud tädi välja pakkus - 15 euri kilomeeter ummikus ootamise eest, mille head linnaisad ülehooajaliseks traditsiooniks on muutnud. Osad kodanikud karjuvad väheke vastu - maksumäär võetakse veidi vähemaks, kodanikud loomulikult aplodeerivad suure ja targa otsuse peale. Ja kõik on rahul, riigiemad ütlevad seepeale, et ise ju tahtsite, mispeale kodanik aitab lahkelt naabrile silmuse kaela ja palub endale samuti panna. Ja siis lüüakse taburett alt ära, ennaktempos, nagu iMF tungivalt soovitab. Ajastu on imelik ja kordumatu.
P.Koppelil on 100X õigus, kuid kes see pumba juurde trüginutest enam mõistlikku juttu kuulab.
Postitused: 27
Teemad: 1
Liitus: Dec 2020
Maine:
2
Soomes on GPS jälgimine juba läbiarutatud ja löpetatud teema. See nagu rohkem diktatuuririigi teema. Kes hakkab seda bürokraatiamasinat haldama ja imporditud autodele hinda määrama? Auto riigist välja viies tuleb maks tagastada jne-jne. Automaksu riikidel oli väga valus oma seadusandlust integreerida EU kaupade ja teenuste vaba liikumise normistikuga.