Ikka ja jälle seda automaksu!

(24-07-2023, 20:41 PM)zazik Kirjutas:  https://www.delfi.ee/artikkel/120218971/...-romukriis

Neid vastuseid lugedes saab selgeks, et mingit diskussiooni pole plaanis olnudki, ikka ja ainult teerull.
See oli ju selge juba siis, kui automaagilise ee-hääletuse tulemused venisid kauem kui pabersedelite lugemine... 
Eks me siis kõik koos naudime seda algkeeles sätitud asja Wink 

Mis automaksu puudutab, siis nüüd välaj öeldud omandimaks või luksusmaks on osaliselt omal kohal küll. Ajuvabadused, ksu superautod o ntöösõitudeks jms tuleb jõuliste kirvelöökiddega lõpetada küll! Ebamõistliku hinanga "ameti"autod samamoodi. Nagu mistahes MUU ettevõtlusega mitteseotud kuluga, nii peaks ka arutute autodega olema reegel, et kogu täiega kõik maksud erisoodustuseni selga. Ega keegi ei keela ega saagi keelata ERAomandi kasutamist, küll saab sellele seada SEADUSEGA piiranguid kasvõi maksude näol. Keegi ju ei vingu, kui ostetakse Omanikule süüa ja makstakse korterikulud kinni jne - erisoodustusmaks selga, Riik on rahuldatud ja pole kellegi asi! Sama peaks olema ka ajuvabade autodega. Ettevõte teenib piisavalt - lubad endale! Või maksad dividende ja ostad OMAELE eraisikuna, kusjuruures maksad ära ju ka tulumaksu ja nagu me lihtsurelikudki - käibemaksu!

Ja see viimane on nüüd koht, kus ERAISIKUNA ostetud autodel peaks olema automaks ikka palju väiksem!  Meie autode hinnavahe ettevõte vs eraisik on 20%! Ja kui nüüd Kodanik saab omale eraisikuna 100% legaalselt lubada 1M€U maksva auto ostu, siis hakata teda veel "karistama" mingite järgmiste maksudega? 1M netosissetulek palgana, täiesti realistlik number paljude lerialadel, ja selel sumam eest soetatud superauto tähendab 900+K€ makse Riigile. Ehk milku netopalgana lisab 735tuhat riigimakse ja milkune letihind autolt veel 167tuhat käibekat. Aga samad numbrid, lihtsalt üks koht vähem on ju ka 100K ja 10K autode puhul kus siis maksad 90K või 9K Riigile! See, milline on eraisikute tegelik maksukoormus ja kuidas see veel nüüd tõuseb, maamaks jms veel juurde - see on õudne! 

Selge on ju see, et nüüd tuleb jälle lõputult juurde käibekakohustusega firmasid ja ooüütamine läheb veel vägevamalt käima! Uued autod on nii kallid ja koos käibeka maksutõusuga on käibeka osa juba nii tohutu, et tasub ära! Nüüd jääme siis ootama mingit järgmist sotsialisltik-kommunistlikku sammu, kus igasugune ametiautondus ära killitakse! Seal sees ka möödapääsmatu vajaduspõhine reaalne tööautondus a'la elektiku pisikaubik, lillepoe mikrovänn jms. Ja siis kägistavad debiiliku käekesed Eesti ettevõtluse ja riikluse kui sellise, lõplikut! Kuna ka moodsam kiirem T5-klassi traktor muutub alternatiiviks, Fastrac 8330 maksab 250-300K€ maksudeta ehk täitsa tänaste paljude mõttetute pisiplönnide jagu, siis selelga jõuab igale poole minna Big Grin Ja siis tuleb ka traktoritele maks peale... Kuna me oleme kohe-kohe jõudmas jälle kord töövahendite maksustamsieni ja ka kulakluse likvideerimsieni, siis KGB kaastöölise S.Kallase ja tema FSB käes olevate "munade" töö tagajärg on täpselt selline. 

Rumeenlased olid konkreetsed oma revolutsiooniga detsembris 1989: lisaks Ceaușescudele lasti sel ajal erinevatel põhjustel mõne päevaga maha kuni 7000 rumeenlast, nii väidavad erinevad andmed aga eelkõige tolleaegne uus võim ehk Frontul Salvării Naționale - FSN. Enamus tänavalahingutes, mis tegelikult olla olnud enamuses Securitate kaastööliste ja muu rahavast terroriseerinud jälkuse likvideerimine. Sellest avalikult ei räägita, õigemini sellest räägiti "läbi lillede", et reaalsuses viidi Iliescu varem lubatu osaliselt ka täide.  Wink Aga saadi plats puhtaks! Jah, oli ka palju igati süütuid ohvreid aga ilma revolutsiooni ei saagi teha!  Neid olla ~1100, mis olevat päris täpne ja adekvaatne number, ehk siis suurusjärgus 5900 likvideeriti "saasta"...neil oli lihtsalt "kell vale" ja 28.12.1989 oli nendele juba enne kätte jõudnud. 
Eestis jäi ju sisuline revolutsioon ära, punased muutusid sinimustvalgeteks ja laulsid uuel viisil kohe kaasa... ja KGB kaastöölistele anti ikka kolepikalt aega Toompuiestee 3 pattu kahetsamas käia ning otseloomulikult kõik salastati peaagu igaveseks.
Vasta

(24-07-2023, 20:52 PM)ZIL 131 Kirjutas:  Vihje:...
 https://www.err.ee/1608985949/imf-soovit...emaks-tuua
...
Küprose majandus oli käpuli, külvati sinna sellesama guzzo eestvedamisel 10mrd €.
Eestis käies leidis vennike, et teil siin pole rahandus korras, tõstke olemasolevaid makse ja tehke uusi, näiteks automaks, siis tuleb õnn ja rikkus teie õuele.
Meie käpikud siin kummardusid maani ja asusid kohe tegudele- käsk on vanem kui meie.
Huvitav, et siin ei taheta aru saada, et vana euroopa (ja mitte keegi maailmas) ei ole huvitatud meie konkurenstivõimelisest majandusest.
Vasta

(24-07-2023, 22:51 PM)PlyVal64 Kirjutas:  
(24-07-2023, 20:41 PM)zazik Kirjutas:  https://www.delfi.ee/artikkel/120218971/...-romukriis

Neid vastuseid lugedes saab selgeks, et mingit diskussiooni pole plaanis olnudki, ikka ja ainult teerull.
See oli ju selge juba siis, kui automaagilise ee-hääletuse tulemused venisid kauem kui pabersedelite lugemine... 
Eks me siis kõik koos naudime seda algkeeles sätitud asja Wink 

Mis automaksu puudutab, siis nüüd välaj öeldud omandimaks või luksusmaks on osaliselt omal kohal küll. Ajuvabadused, ksu superautod o ntöösõitudeks jms tuleb jõuliste kirvelöökiddega lõpetada küll! Ebamõistliku hinanga "ameti"autod samamoodi. Nagu mistahes MUU ettevõtlusega mitteseotud kuluga, nii peaks ka arutute autodega olema reegel, et kogu täiega kõik maksud erisoodustuseni selga. Ega keegi ei keela ega saagi keelata ERAomandi kasutamist, küll saab sellele seada SEADUSEGA piiranguid kasvõi maksude näol. Keegi ju ei vingu, kui ostetakse Omanikule süüa ja makstakse korterikulud kinni jne - erisoodustusmaks selga, Riik on rahuldatud ja pole kellegi asi! Sama peaks olema ka ajuvabade autodega. Ettevõte teenib piisavalt - lubad endale! Või maksad dividende ja ostad OMAELE eraisikuna, kusjuruures maksad ära ju ka tulumaksu ja nagu me lihtsurelikudki - käibemaksu!

Ja see viimane on nüüd koht, kus ERAISIKUNA ostetud autodel peaks olema automaks ikka palju väiksem!  Meie autode hinnavahe ettevõte vs eraisik on 20%! Ja kui nüüd Kodanik saab omale eraisikuna 100% legaalselt lubada 1M€U maksva auto ostu, siis hakata teda veel "karistama" mingite järgmiste maksudega? 1M netosissetulek palgana, täiesti realistlik number paljude lerialadel, ja selel sumam eest soetatud superauto tähendab 900+K€ makse Riigile. Ehk milku netopalgana lisab 735tuhat riigimakse ja milkune letihind autolt veel 167tuhat käibekat. Aga samad numbrid, lihtsalt üks koht vähem on ju ka 100K ja 10K autode puhul kus siis maksad 90K või 9K Riigile! See, milline on eraisikute tegelik maksukoormus ja kuidas see veel nüüd tõuseb, maamaks jms veel juurde - see on õudne! 

Selge on ju see, et nüüd tuleb jälle lõputult juurde käibekakohustusega firmasid ja ooüütamine läheb veel vägevamalt käima! Uued autod on nii kallid ja koos käibeka maksutõusuga on käibeka osa juba nii tohutu, et tasub ära! Nüüd jääme siis ootama mingit järgmist sotsialisltik-kommunistlikku sammu, kus igasugune ametiautondus ära killitakse! Seal sees ka möödapääsmatu vajaduspõhine reaalne tööautondus a'la elektiku pisikaubik, lillepoe mikrovänn jms. Ja siis kägistavad debiiliku käekesed Eesti ettevõtluse ja riikluse kui sellise, lõplikut! Kuna ka moodsam kiirem T5-klassi traktor muutub alternatiiviks, Fastrac 8330 maksab 250-300K€ maksudeta ehk täitsa tänaste paljude mõttetute pisiplönnide jagu, siis selelga jõuab igale poole minna Big Grin Ja siis tuleb ka traktoritele maks peale... Kuna me oleme kohe-kohe jõudmas jälle kord töövahendite maksustamsieni ja ka kulakluse likvideerimsieni, siis KGB kaastöölise S.Kallase ja tema FSB käes olevate "munade" töö tagajärg on täpselt selline. 

Rumeenlased olid konkreetsed oma revolutsiooniga detsembris 1989: lisaks Ceaușescudele lasti sel ajal erinevatel põhjustel mõne päevaga maha kuni 7000 rumeenlast, nii väidavad erinevad andmed aga eelkõige tolleaegne uus võim ehk Frontul Salvării Naționale - FSN. Enamus tänavalahingutes, mis tegelikult olla olnud enamuses Securitate kaastööliste ja muu rahavast terroriseerinud jälkuse likvideerimine. Sellest avalikult ei räägita, õigemini sellest räägiti "läbi lillede", et reaalsuses viidi Iliescu varem lubatu osaliselt ka täide.  Wink Aga saadi plats puhtaks! Jah, oli ka palju igati süütuid ohvreid aga ilma revolutsiooni ei saagi teha!  Neid olla ~1100, mis olevat päris täpne ja adekvaatne number, ehk siis suurusjärgus 5900 likvideeriti "saasta"...neil oli lihtsalt "kell vale" ja 28.12.1989 oli nendele juba enne kätte jõudnud. 
Eestis jäi ju sisuline revolutsioon ära, punased muutusid sinimustvalgeteks ja laulsid uuel viisil kohe kaasa... ja KGB kaastöölistele anti ikka kolepikalt aega Toompuiestee 3 pattu kahetsamas käia ning otseloomulikult kõik salastati peaagu igaveseks.
Üldpoliitiline pläma on siin põlu all, ehk mäletad?
Ühe pisikese postitusega tuli terve (paneisenimi) programm nagu siuhti.
Olen juba öelnud ja kordan - ilma poliitikajututa oli see foorum parem! Kümme aastat tagasi mõtlesin teisiti, aga siis oli poliitika ka hoopis teistsugune, ajas vahest natuke muigama. Täna on aint tapatalgud, vaata kust otsast tahad, vilets värk.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Et kokkuvõtteks mis meil selle jaburuse kohta teada on?

Selle on koostanud linnas eluaeg elanud kodanikud kes maale satuvad vaid turismitalusse loomi patsutama kui sedagi.
Käige maal ringi, linnast välja ja külavahele ning vaadake mis on pea iga majapidamise hoovis ja mitu neid on?
Väga harva kui neid üks on.
Enamasti on kaks sõidukorras isendit ja siis midagi mis on selline vaieldav.
Mida need maainimesed nüüd teevad et kui naisele on ostetud uuem auto millelt tahetakse võtta 100 eur ja teine on vanem mida hoitakse doonori abil elus.
See pere peab hakkama maksma 160 eur aastas!
Millest nad nüüd loobuvad?
Ilmselt doonorist aga edasi?
Kas Kia linnamaasturist mikromootori ja tomatikastiga või hallmetalikdiiselpassatist?
Kia maksis 0stes 15 000 raha ja Passat 2000.
Kia väärtus on kukkunud kolme aastaga 8000 peale ja hallmetallikpassat hakkab uue seaduse ajal maksma 800 eur sest kõik hakkavad üleliigseid autosid müüma ja hinnad kukuvad kolinal kokku.

Teine eluline näide, kus perel on maal majapidamine ja linnakõlblik auto ning mingi peetud asi nelikvedune kastiga millega sikutatakse talvel auto kraavist välja, tuuakse puud ja veel 10 asja külavahel.
Mida inimene nüüd sellega teeb kui ta ei saa teda arvelt maha võtta sest see pole võimalik ilma autot ära andmata?
Inimene elab üksi, tööl ei saa käia sest hooldab oma ema ja elab toimetulekutoetusest ning juhutöödest.
Kas häbi ei ole ta käest võtta 45+50 eur kuna tal on mõlemad autod pisut uuemad?

Kolmas näide:
Autohuviline pere, kus poeg sõidab põllukrossi, isa ehitab autosid ja tal on krossiautole doonoriks vaadatud veel 3 samasugust.
Paps aga tunneb tõmmet erilisemate autode vastu mis hakkavad vaikselt hinda minema ja nii on ta omale ostnud vana 7 BMW ja sellele vaikselt juppe otsinud ning ostnud kõrvale ka teise millelt on lõigatud keredetaile ja mida enam ei saa vanarauda viia sest vin koodi osa on kaduma läinud kui ta pealmisi plekke lahti lõikas.
Lisaks on tal Opel Rekord, millel on kere keevitatud ja ka on teine doonoriks.
Siis on tal kandiline Honda Civic haruldase 1,8 mootoriga ja teine 1,3 mootoriga kust on vaja lõigata ära tagaots ja keevitada sportmudeli kere ära.
Veel on tal kaks V6 mootoriga Sierrat ja Scorpiot mis on heas seisus ja mille väärtus järjest tõuseb ning nad on nagu investeering.
Naisel on auto mis on 5 aastat vana aga õnnetuseks suurema diiselmootoriga mis turult saada ja mis peaks olema kestev.
Mehel on aga maastur et vedada käru legaalselt (kes mäletas siis poiss sõitis krossi).
Julgeb keegi kokku arvata palju see pere peaks nüüd ära maksma ja kas nad teenivadki niipalju üldse?

Kokkuvõttes on see niiii kuradi jabir, et kui see oleks kuskil ulmefilmis oleks ka mõtlemapanev aga see on meie riigis ja päriselt kui nüüd rahvas selgelt ei väljenda oma vastuseisu!

Lisaks sellise ürituse nagu "Uunikute talveralli" võite ära unustada kui see kõik kehtima hakkab.
Vähesed on selle nimel nõus hoidma mõnda sellist autot mis sinna kvalifitseerub.
Vasta

Hotellindus ikkagi lõpuks suutis mingi lobi tööga veits partei kurssi suunata. Hobiautondus võiks seda "edu" korrata.

Ilmselt lahendatakse see olukord riigile võimalikult mugavalt, kus potsatab sinu postkasti teade, et teie automaks vastavalt teie enda poolt regatud sõidukitele käesoleva perioodi eest on nii ja naa palju euri ja maksta selleks kuupäevaks. Surnud hingedega pead siis ise žongleerima.

Ma väga ei kujuta ette mida nad kadunukeste nimel oleva rauaga teevad, seda et seda pärijate õlule saab panna, ma ei usu. Ühele fantoom autole pärijaid võib olla lausa kümmekond ja neistki pooled elada välismaal. Aga no ega seda ka keegi ei uskunud, et arvel olev muuseumis seisev raud ka maksma pannakse.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

Äge. Eesti majandus on ohuks muule maailmale. Naer saalis.
Vasta

Kolmas pere on täiesti tavaline automotolane, temal läheb keeruliseks, et mitte öelda võimatuks olukorraga toime tulla. Sinna kaob Eesti autokultuur enne kui jõudis õieti tekkima hakatagi. Erisused PEAVAD olema võimalikud säilitamiseks!

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(24-07-2023, 01:34 AM)Marko Kirjutas:  Probleemi olemus on selles, et ARK on ennast alati pidanud kõrgemalseisvaks organiks. See oli nii 30 aastat tagasi, on ka praegu

Nagu tellimise peale: 


https://www.ohtuleht.ee/1089113/voitlus-...t-kasutada

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Asi, mida meie teha saame, on inimeste teadlikkuse kasvatamine. Kuidas, ma ei tea.

Delfi kommentaarides on umbes iga viies selline, et mul on pohhui, võtan arvelt maha. Inimesed ei saa päriselt sellest aru, et mingit arvelt mahavõtmise ehk maksust vabanemise võimalust ilma sõidukit hävitamata pole olemas.

Praegu serveeritakse seda nii söödavana (madalad määrad), et tavainimene ei saa isegi aru, millised tagajärjed tulevad.
Kui reaalsus on tõesti see, et maksu kehtestamise otsustab riigikogu, kuid maksumäärad kehtestab (nüüd ja edaspidi) minister määrusega, siis hakkab see jama juba lähimas tulevikus kägistama mitte ainult autohobindust vaid ka päriselt inimeste elusid.
Vasta

Arvelt maha võtmise võimalus on olemas ja tegelikult üsna lihtne - müük välismaale. Ostumüügileping välismaalasega tšinovnikutele esitamiseks ja arvelt maha ta tuleb. Oma vara säilitamiseks endale sahtlisse üks leping veel, millega auto tagasi ostsid.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

(25-07-2023, 07:46 AM)DevilDeVille Kirjutas:  Arvelt maha võtmise võimalus on olemas ja tegelikult üsna lihtne - müük välismaale. Ostumüügileping välismaalasega tšinovnikutele esitamiseks ja arvelt maha ta tuleb. Oma vara säilitamiseks endale sahtlisse üks leping veel, millega auto tagasi ostsid.
See lahendab ainult nende probleemi kes ei taha selle autoga enam kunagi meie riigis legaalselt sõita.
Kui see soov siiski peaks olema, näiteks miski asi on selleks ära näpsatud et muutub haruldaseks ja tahaks suvel ehk isegi sõita siis seda pole pärast võimalik müüa sest kes ostab arvel mitteoleva auto ning maksab selle üüratu andami riigile?

Teadmiseks, et meil koguneb ka aegalalt selline koosolek-mõttekoda mis probleemi analüüsib ja üsna lihtne on asutada teises euroliidu riigis MTÜ millele saab hankida mootorsõidukeid.
Autode kloonimine läheb ka moodi, nad hakkavad sõitma teise riigi numbrite-volitustega ja meil pered kloonivad näiteks et tütrel pealinnas on hallmetallikdiiselpassat ja isal Võrumaal on seesama asi.
Lihtsalt nad ei tohi ühele pildile sattuda mis on üsna lihtne korraldada ja isa ajab oma garaazi kui tütar tuleb külla.

Skeeme on veel, kuid kas see on eesmärk?
Eesmärk peaks olema selle idiootsuse vastane võitlus ja selleks võtke palun see aeg ja kirjutage arupärimine meie "päikesekuningale", sotsiaalpederastliku partei liikmetele, õiguskantslerile.
Mina võtsin eile aja ja kirjutasin ning enamuses kohtades on kohustus vastata.
Vasta

(25-07-2023, 07:46 AM)DevilDeVille Kirjutas:  Arvelt maha võtmise võimalus on olemas ja tegelikult üsna lihtne - müük välismaale. Ostumüügileping välismaalasega tšinovnikutele esitamiseks ja arvelt maha ta tuleb. Oma vara säilitamiseks endale sahtlisse üks leping veel, millega auto tagasi ostsid.

See võib isegi töötav meetod olla. Arvele võiks saada teoreetiliselt isegi ilma maksuta, sest tegemist ei ole ju selle auto puhul esmaregistreerimisega.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

https://www.err.ee/1609042949/automaksu-...-elanikest

Nüüd on siis selgunud esimesest küsitlusest kui "populaarne" see on.
Riigikaitsemaks oleks märksa suurema toetuse leidnud.
Vasta

Kurdeti, et seoses poliitiliste teemade puudumisega oli foorum varem etem. Vbl. tõesti. Aga kui sellisel teemal siin praegu olla lastakse, siis pole pääsu. Teema ise ongi ju poliitiline. Ei saa eeldada, et kõik ühte meelt on ja ühesugust ümmargust poliitkorrektset juttu vestavad. Pole mõtet omale tööd juurde tekitada ja ütlemisi järjest kustutada või ütlejaid bännida, lihtsam oleks siis juba see teema üldse kustutada Smile
 Maksust ka. Kunagi, kui aktsiise tõsteti, oli poliitikute jutt: läheb teede ehituseks... Nii ikka ja jälle. Mõni päev tagasi Koeru kandis 3,5 tonnist täis koormaga vedades ei olnud küll aru saada, et seda va aktsiisi seal üldse kunagi teeremonti pandud oleks. Nii et lisaks tulevasele automaksule läheb arvatavasti endiselt hoopis suurem osa teede olukorrast tingitud auto remondile. Sõltuvalt elukohast muidugi. Tuleb ju möönda, et palju koledaid kruusateid on musta katte saanud, uhkeid liiklussõlmi rajatud ja mõni lõik saab ikka siledaks ka jälle mingiks ajaks. See, kel on õnne sõita siledatel teedel, ei saagi kiunust aru. Saati siis kastiratta või renditõuksi- inimene. Minu arust vihastab suurt osa rahvast praegu pigem see viis, ülbus ja arrogantsus maksu kehtestamisel, mitte ehk isegi mitte hirm suurte kulude pärast.
Vasta

(25-07-2023, 09:14 AM)spitfire Kirjutas:  
(25-07-2023, 07:46 AM)DevilDeVille Kirjutas:  Arvelt maha võtmise võimalus on olemas ja tegelikult üsna lihtne - müük välismaale. Ostumüügileping välismaalasega tšinovnikutele esitamiseks ja arvelt maha ta tuleb. Oma vara säilitamiseks endale sahtlisse üks leping veel, millega auto tagasi ostsid.

See võib isegi töötav meetod olla. Arvele võiks saada teoreetiliselt isegi ilma maksuta, sest tegemist ei ole ju selle auto puhul esmaregistreerimisega.
Unistada ju võib aga sodoomide maailmas on selgesti tegemist esmaregistreerimisega. Ptui, vabandust, tahtsin öelda poliitsotsiopaatide ja tšinovnikute maailmas.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

(25-07-2023, 00:06 AM)Marko Kirjutas:  
(24-07-2023, 01:34 AM)Marko Kirjutas:  Probleemi olemus on selles, et ARK on ennast alati pidanud kõrgemalseisvaks organiks. See oli nii 30 aastat tagasi, on ka praegu

Nagu tellimise peale: 


https://www.ohtuleht.ee/1089113/voitlus-...t-kasutada
Tänase päevani võitlesid MNT-ga? 11.03.2014 Numbrimärk, Registreerimine Eestis
Vasta

(25-07-2023, 10:00 AM)ZIL 131 Kirjutas:  
(25-07-2023, 00:06 AM)Marko Kirjutas:  
(24-07-2023, 01:34 AM)Marko Kirjutas:  Probleemi olemus on selles, et ARK on ennast alati pidanud kõrgemalseisvaks organiks. See oli nii 30 aastat tagasi, on ka praegu

Nagu tellimise peale: 


https://www.ohtuleht.ee/1089113/voitlus-...t-kasutada
Tänase päevani võitlesid MNT-ga? 11.03.2014 Numbrimärk, Registreerimine Eestis

Kuupäev    Toiming
04.07.2023Registreerimistunnistuse väljastamine
04.07.2023Reg.tunnistuse vahetus
03.07.2023Registriandmete muudatuse ülevaatus
15.06.2023Registriandmete muudatuse ülevaatus
05.06.2023Registriandmete muudatuse ülevaatus, Kere värvuse muutmine
Vasta

Keegi siis kirjutas et automaks on sellepärast alguses väike et masse vaigistada. Kes arvab ,et selline mõte on ülereageerimine siis Googeldage teekasutustasu. Vaikselt kasutatakse praegu automaksu kära ja vanade veokate teekasutustasu tõstetakse 50 -300%. Oleneb millist artiklit loed. Ei mingit arutelu ega debatti.

Kaubavedu kaubikuga Tallinnas ja Harjumaal 56906136
Olemas ka autotreiler 2800 kg kandevõimega,millega aegajalt hädalisi aitan.
Vasta

(25-07-2023, 09:14 AM)2715 Kirjutas:  https://www.err.ee/1609042949/automaksu-...-elanikest

Nüüd on siis selgunud esimesest küsitlusest kui "populaarne" see on.
Riigikaitsemaks oleks märksa suurema toetuse leidnud.

Kuid reform võib uhke olla oma parteisoldatite truuduse üle.
Vasta

Võiks üleeestilise küsitluse teha natukene suurema kamba peale, 1000 võis vabalt olla 5 refikat ja ülejäänud olid muu kamp. Või tõesti nii ajupestud kamp... Siin off-toadi meestega mõlgutame kurbi mõtteid, et igasugud erimasinad on ka ju hingekirjas, saab ka nende eest pkekkida ja siis riigi käest pappi tagasi küsida, kui neil peaks abi vaja minema jälle.

Tervitusi Saaremaalt.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne