Ümberregistreerimiseks tuleb kuidagi ARKi saada.Tsikli tõstad kasti või kärusse.Sõiduautoga sääb kah hakkama kui sõiduauto veoka kastis või spets haagise peal.Pampersiga saab kah kohale kuid hind???
Selleks,et osaleda nelja rattaga liikluses ,peab kindlustusleping olema.
Ka kohaletarides osaled liikluses.Kärul on ju kah leping nõutav ehki ise pole ta võimeline sõitma.
Ja tehingute vormistamiseks tuleb sõidukit näidata,et kontrollida kere numbrit.
See ei ole muidugi absoluutne tõde.
Kõik me oleme müüdavad ja mida ei saa raha eest,saab suure raha eest.Ja kui siis kah ei saa,saab aitähi eest.Muidugi kui väga karvane käsi sees on.
Volituse blanketi ostad pensukast 3.- eeguga ja täidad ära.
Kui ei taha sõidukit kohale tarida,on ka võimalik ülevaataja koju kutsuda.
Kas see on odavam,kui kindlustus- kahtlen sügavalt.Ja toimingute teostamiseks peab ikkagi volitus olema.Vanasti jagati ARK-is paberina ja kodulehel pdf failina.Praegu ei tea.Pole ammu asja olnud.
Kui bensu jagati 20 l kaupa ja olid kilomeetrised sabad,siis oli juhus,kui seisin ka selles.Veeti just värvimiselt tulnud sapikat - seebikarpi.Said minust ja veel paarist autost mööda.Järsku käis nöör sapikal esiratta alt läbi ja kamikaze äestas viiel masinal küljed.Asju juhtub ja seepärast võiks kindlustus ikka olla.
Samas on jabur,et igal liiklusvahendil peab olema eraldi kindlustus.Reaalselt kasutan kolme sõidukit.Ei saa ju olla kõigi sees ja seljas korraga olla.Kui keegi tahab volitusega sõita,on ju alati võimalik teha lisakindlustus või istuda siis ise kodus või kõrval.Kunagi oli nii.Aga eks kõik kes raha maitse suhu saavad järjest ahnemaks lähe.
Kui aga plaanid kindlasti autot kaugemas tulevikus soetada,siis osta omale otsekohe käru.Tee talle kindlustus 100.-eeku aastas ja koefitsent muudkui kukub.
Müün valget nahka paksus 1,4-1,6
http://www.wix.com/Peterx01/R35