30-10-2008, 00:34 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-10-2008, 00:40 AM ja muutjaks oli marts777.)
Mootori käivitamiseks (vändast) ja hiljemaks korralikuks käimiseks peavad olema korras kolm asja:
1)süüde e korralik säde õigel momendil(õige/puhas kontakti vahe,töökorras süütepool, -küünal, kondensaator, kõrgepinge juhe, piip) Hilisemaks läeb kui keerad kontaktide alust väntvõlli pöörlemis suunas.
2)toide e kütuse ja õhu segu (sellest on juba räägitud, aga veel- küünla isolaatori õige värvus pruun, must/niiske/märg- rikas segu, hele- lahja segu.
3)kompressioon- segu peab saama surutud õige surve alla (kolvirõngad peavad pidama, silindri pinnal ei tohi olla vigastusi, silindripea ja silindri kokkupuute pind peab olema tihe)
Kui sa need asjad üle käid, siis on suur võimalus, et ka tsikkel normaalselt käima läeb. Nii et jõudu!
1)süüde e korralik säde õigel momendil(õige/puhas kontakti vahe,töökorras süütepool, -küünal, kondensaator, kõrgepinge juhe, piip) Hilisemaks läeb kui keerad kontaktide alust väntvõlli pöörlemis suunas.
2)toide e kütuse ja õhu segu (sellest on juba räägitud, aga veel- küünla isolaatori õige värvus pruun, must/niiske/märg- rikas segu, hele- lahja segu.
3)kompressioon- segu peab saama surutud õige surve alla (kolvirõngad peavad pidama, silindri pinnal ei tohi olla vigastusi, silindripea ja silindri kokkupuute pind peab olema tihe)
Kui sa need asjad üle käid, siis on suur võimalus, et ka tsikkel normaalselt käima läeb. Nii et jõudu!
Pole miskit uut siin ilmas.