MTZ ralli
#21

https://www.youtube.com/watch?v=XwU3AfgTbV0
https://www.youtube.com/watch?v=l9sMydlGA4w
Vasta
#22

Tsitaat:Tavakonditsioonis traktor tehaseseades kiirendita vahekasti ja pumbaga?
Ei ole sellist masinat veel näinud! Tehaseandmete järgi oli näiteks MTZ-80/82(mis nendes videotes sõidavad) maksimumkiirus seal kuskil 34-35 km/h kandis. Läheb küll mõne kilomeetri jagu rohkem, aga kindlasti mitte 45-50km/h. Pilt muidugi muutub vahekasti ringitegemise või suuremate rataste paigaldamise peale.

Kusjuures on küll võimalik.Sõbra metsaveo MTZil on niimoodi tehtud, vahekastis tuleb mingi teatud hammasratas ringi pöörata igatahes sai 60 km tunnis kiiruseks, ilma pumba näppimiseta. Raskemat tööd vist ei kannatada teha jõudu pole, see vastu kiirus on. Smile[/quote]

«Бизон-Трек-Шоу-2014 mõningad pildid internetist nö. lendavatest traktoritest.
[Pilt: 752270483_1.jpg]
[Pilt: foto_bizon_trek_shou_2014_12.jpg]
[Pilt: image.jpg]
Ainuke Pihkvast pärit naisvõistleja oma eriskummalise MT3 80ga.
[Pilt: 140357183526140357179626028.jpg]
Vasta
#23

(03-08-2014, 15:57 PM)deeremees Kirjutas:  
Tsitaat:Tavakonditsioonis traktor tehaseseades kiirendita vahekasti ja pumbaga?
Ei ole sellist masinat veel näinud! Tehaseandmete järgi oli näiteks MTZ-80/82(mis nendes videotes sõidavad) maksimumkiirus seal kuskil 34-35 km/h kandis. Läheb küll mõne kilomeetri jagu rohkem, aga kindlasti mitte 45-50km/h. Pilt muidugi muutub vahekasti ringitegemise või suuremate rataste paigaldamise peale.

Kusjuures on küll võimalik.Sõbra metsaveo MTZil on niimoodi tehtud, vahekastis tuleb mingi teatud hammasratas ringi pöörata igatahes sai 60 km tunnis kiiruseks, ilma pumba näppimiseta. Raskemat tööd vist ei kannatada teha jõudu pole, see vastu kiirus on. Smile

[/quote]
Esiteks- see ei ole ju tehaseseades vahekast.Smile Või millest me räägime?
Teiseks- russi aeglusti ülekandearv on ümmarguselt 1,33. Kui see nüüd kiirenduseks pöörata 34km/h x 1,33= 45km/h. No ei tule seda
60 km/h kuskilt... Kui just seda omakorda jutumehe teguriga läbi ei korruta.Smile
Vasta
#24

Belarusi tahhomeetril on viimane kiirusnumber 55 teatavasti.
Seega kui pöörded jõuavad sinnani ongi see 55 käes ilma vahekastiga tegelemata.
Võistlusolukorras ja turbomootorist need pöörded saada poleks ka mingi probleem.
Kuskilt klipist kus ala tutvustati on meelde jäänud, et ülekandeid ei muudetud või ei võinud muuta.
Pidurit ja rooli ei võinud ka asendada muu masina osadega.
Vanal kabiinil pidi puur sees olema kas kohustuslik või soovituslik ei mäleta.
Kasutatakse korvistet ja mitmepunkti turvavöid reeglina sest muidu ei tuleks sõidust midagi välja.
Esisillaga on aga kahtemoodi.
Jäik sild on justkui kergem ja annab parema juhitavuse aga vedav sild on vedrustatud ja seest tühjaks visatud enamusel.
Paljudel on vedrude käiku lisatud ja toru sisse ehitatud amordid.
Tegu on kahtlemata atraktiivse spordialaga ja kui tekiks meilgi paar entusiasti võiks sellest asjagi saada.

Edit:
Tahhomeetril on 46 km/h ja et saada 55km/h peaks olema 3600 pööret.
Vasta
#25

Tahhomeeter- http://www.pmkaubamaja.ee/index.php?page...22&lang=et
Ei näe 55, no 46 venitaks välja.
Vasta
#26

Pean oma sõnu sööma.
Viimane kord kui sellise näidikuga traktoriga töötasin jääb 7 aasta taha.
Töövahendil on elektroomilised olnud.
Ühesõnaga kui sinna juurde mõelda, siis 3500 pööret on üle 50 midagi ja 55 pole kaugel.
Vasta
#27

Ma mõõtsin gepsuga russi kiiruse ära, midagi ei tohiks justkui nagu tehtud olla, aga edasi läheb 40km/h. Pöördeid tundub olevat ikka. Äkki asi selles et pump d240 pealt ja pihustid uuema mootoritüübi omad? Pump stendis muidu paika timmitud.
Vasta
#28

Pihustid ei muuda Max pöördeid. Kui regulaator on pandud 2200 maksimum siis sellest üle ta ise ei roni. Olen kah näinud bellakaid mis 50 kanti sõitsid. Sulastel oli savi, kuidas asi vastu peab. Põldude ja talu vahel olid pikad ja heas korras kruusateed. Vanad andsid täiega minna. Pöörete piiramise kruviga ja max koguse kruviga saab sealt ju kiirust küll.
Vasta
#29

(04-08-2014, 11:30 AM)huvi5 Kirjutas:  Ma mõõtsin gepsuga russi kiiruse ära, midagi ei tohiks justkui nagu tehtud olla, aga edasi läheb 40km/h. Pöördeid tundub olevat ikka. Äkki asi selles et pump d240 pealt ja pihustid uuema mootoritüübi omad? Pump stendis muidu paika timmitud.

892 nii umbes 2000a oma läheb samuti täpselt 40 km/h. Nii ongi tehasest tulnud uuest peast. Manuaali järgi käikude joonis samuti 40km/h.

On ka paar aastat vana 820 ja see läheb 35 km/h. Vahe on see, et rooli all aeglusti-kiirendi kang on mõlemal traktoril vastupidi. Ühel on enda poole tõmmates kiirendi, teisel aeglusti. Käigukasti hammasrattaid poeletil uurides ei tehta nagu vahet neil. Arvata võib, et vahekastis on hammasrattad erineva ülekandega, muud midagi. Kastid ise samad. Seda on ka enne läbi käinud, et vahekasti hammakaid ringi tõstes saab kiiremaks. Iseasi kas just omavahel ringi vahetades, tõenäoliselt tuleb teine komplekt vahekasti hammakaid panna. Ehk keegi täpsemalt teab..
Vasta
#30

Tuttav russimees pani enda russile mingid teised hammasrattad käigukasti ja hakkas ka kiiremini liikuma. Minuteada ostis ta need hammasrattad poest ja pidi olema saada kiiremaid hammasrattaid. Ennem oli keeratud pumbast kõvasti peale ja kepsu silmad oli ära venitanud ja peale seda keeras pumba piiraja 2200 pöörde peale ennem oli 2500rpm-i
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne