Postitused: 167
Teemad: 77
Liitus: Feb 2005
Maine:
0
27-03-2009, 15:11 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-03-2009, 15:12 PM ja muutjaks oli
Nobody.)
Tervist, kas kellelgi on laenata mõnede õllede vms eest hüdraulilist pumpa kolbide väljapumpamiseks suportist.
Üks 83'a 7ne BMW vaja pidurdama panna.
vanamotopisiku ohver
Postitused: 1,167
Teemad: 87
Liitus: Jun 2008
Maine:
12
Soovitan kasutada "tavotipritsi". Otsik maha 10x1 keere, keerad suporti asemele ja ongi!
Terv. Veteran.
Postitused: 3,135
Teemad: 69
Liitus: Sep 2002
Maine:
60
Mul on tehtud piduritoru jupist rehvipumba otsa käiv priboor selleks, aga jah, idee täpselt sama.
Postitused: 622
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
Mis segab seda toimingut jalaga pedaalile pumbates teha? Kasutan seda meetodit pidevalt.
Postitused: 1,797
Teemad: 81
Liitus: Jun 2004
Maine:
19
Huvitav, kui lugeda neid vastuseid, siis tekib vägisi tunne, et see kolb mis eelpoolmainitud meetodeid (tavotiprits; lukustustang + töötava mootoriga pedaalivajutus) kasutades välja tuli, ei olnudki tegelikult kinni...
Minu kogemusel on selline töö alati lõppenud raskema variandiga: support pooleks, tolmukaitsed maha, kõvasti gaasilambiga kuuma - kolb lausa tumepunaseks, natuke pressid kolbi kruustangide vahel sissepoole, roostelahtistitega leotus, pisut kougid kõvade kruvikatega välja, uuesti leotus, pigistad taas kokku jne vähemalt 5 korda järjest, ...ja lõpuks saad kätte.
Pärast, muidugi, jooksed supportiga galvaanikasse (või klaaskuuli, kui on alu. support), paned uue kolvi ja remontkomplekti...
Aga vblla mul siiani lihtsalt sattunud vaid täiesti lootusetud juhtumid? (Dunlopi maailma esimesed ketaspiduri supportid ntx. (jaguaritel paigaldati), mis uuena maksavad päris palju....)
Postitused: 281
Teemad: 34
Liitus: Sep 2004
Maine:
3
Tavaliselt jääb kolb kinni kusagil poolepealses asendis, siis tuleks väljajääv osa puhastada, määrida ja kolb natuke sissepoole koputada ja nüüd hakkab ta tavaliselt juba liikuma ja tuleb välja kasvõi kullinokkadega keerates ja väljapoole tõmmates samal ajal.Kui vaja ühe kindla kolbi kallal toimetada, siis tuleb selle kolbi juurest piduriklots eemaldada, toestada ketas, et teise poole kolb teda murdma ei hakkaks(kahepoolse süsteemiga sadula puhul) ja peale sisse koputamist tuleb ta välja piduripedaaliga pumbates.
Postitused: 1,797
Teemad: 81
Liitus: Jun 2004
Maine:
19
28-03-2009, 21:12 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-03-2009, 23:03 PM ja muutjaks oli
stihl.)
Sul , rollfix, on, muidugi, õigus.
Seal ei olegi midagi keerulist.
Aga, osad tegelevad 40+ aastat vanade autodega, mis enne seismajäämist on ~20 aastat kusagil vedelenud...krt teab mis tingimustes...
Peapump on tihti nii mäda, et sealt ei tule enam ammu rõhuraasugi. Supportid on sageli samas seisus. (lõplikult kinniroostetanud või lihtsalt mädad...) Puudub sügav mõte peapump taastada, uued piduritorudtorud/voolikud paigaldada, pidurid õhutada ja siis looma kombel pumpama hakata, et supporte lahti saada...
Teised remondivad max. 20 a vanu igapäeva-autosid, mis aeg ajalt mingitki hooldust on saanud (pidurivedeliku vahetus ntx) ja sõidust tulles on loomulikult elustamisvõtted pisut teised...
Seega, no hard feelings, eksole.
Mis seisukorras kõnealune bemm on, nobody knows...
Sihukesega mina ei viitsiks üldse süvitsi tegeleda, ostaks uue taastatud suppordi ja asi unustatud. Niikuinii on seal veel 1000 asja, mis ei tööta ja millega tuleb tegeleda....
Postitused: 3,135
Teemad: 69
Liitus: Sep 2002
Maine:
60
Okei puust ja punaseks:
Variant A - võtan neli sadulat maha, voolikud lahti, lauale ritta, olenevalt räpasuse astmest väike välispesu, voolik ükshaaval külge, pssht, pssht, pssht, pssht, tehtud.
Variant B - lähen ehituspoodi, ostan kahed lukustuvad tangid, otsin klaasipesuvedeliku kanistri, lõikan pooleks ja paigaldan sadula alla, ronin auto alla, paigaldan tangid, ronin välja, sadul maha, sätin midagi istmele, ronin rooli taha, sõtkun, tõstan kanistri edasi, ronin auto alla, paigaldan tangid, ronin välja, sadul maha, sõtkun, tõstan kanistri edasi, ronin auto alla, paigaldan tangid, ronin välja, sadul maha, sõtkun, tõstan kanistri edasi, ronin auto alla, paigaldan tangid, ronin välja, sadul maha, sõtkun, voolikud lahti, sadulad lauale ritta, olenevalt räpasuse astmest väike välispesu.
Et siis kumb see keeruline variant on?
See on täiesti maitseasi aga mulle meeldib asju rohkem laua peal teha ja vähem auto all, mõnega on vastupidi, kelle asi see lõppkokkuvõttes on?
Postitused: 622
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
No siis tuleb ikka A juurde jääda..........aga ,,Kogemus on kamm, mille elu kingib kiilaspäiseks jäänud inimesele. Judith Stern,,.
Postitused: 820
Teemad: 42
Liitus: Jun 2006
Maine:
5
Määrdepritsiga on kindel värk,et kolvi kätte saad,kasutan seda varianti alati,sest ei viitsi hakata ennast vihastama ja jalgratast leiutama hakata.