Kütusepaagi mahtuvus
#1

Hei!
Täna tekkis meil seltskonnas väike vaidlus, teemal autode kütusepaagid ja nende mahtuvus (pole vahet, kas diisel või bens). Teema tuli üles sellest, et mis autodega sõidavad venemaalt kütusetoojad ringi.
Ise jõudsime järeldusele, et odavate autode, kuni 15 000 maksvate, kütusepaagi mahtuvuse eesotsas troonivad:

Passat (80 lõpp, 90 algus), mahutab kuni 100l
Audi 100 (Sigar) (80 algus? kuni 90 algus?), mahutab kuni 100
BMW 7 seeria (80 kesk, kuni 90 algus), mahutab kuni 100l, kuid ei kasutata, kuna neelab ise metsikult kütet

Oskab keegi veel midagi lisada?

Huviga oodates, tamps

(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas:  Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.

Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Vasta
#2

Eriti hea naftatanker on Ford Club Wagon, mingeid vanemaid mudelid kasutatakse selleks otstarbeks . väidetavalt 2x 120 liitrit mahub paakidesse.
Vasta
#3

Ford Econoline(club wagon) paake on tegelikult väga erinevaid, tavaline 2 paagiga isend omab ühte 40l ja teist 80l paaki. Kuid kuna neid masinaid on tehtud ka kiirabile ja muudele eriteenistustele siis olid olemas ka kahe umbes paarisajaliitrise paagiga variandid, ja neid paake siis ärimehed siin tellivad ja vahetavad väikesed välja. Kuna ise ei tohi paake teha, peavad olema tehase poolt valmistatud ja siis on köik jokk.
Ühe paagiga Vanidest on vast köige suurem Dodge Ramil,138l.
Jutt siis bensukate kohta, disladest ei tea kuna selle ainega kokku ei puutu.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#4

(Vabandan tapitahtede puudumise parast)

Jahh, nii see on.
Aga erinevad VAN/id said suht meelega valja jaetud.
Esiteks, mitte uhtegi neist ei saa kuni 15 000 raha eest
Teiseks, huvitavad vaid sellised tavalisemad autod...

(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas:  Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.

Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Vasta
#5

Ma arvan , et ühe bensiinimootoriga Ford Club Wagoni saan sulle 10 000EEK-iga sebida. Asub Narvas ja pikemaid otsi sõita ei kannata. Seni pidevalt kasutusel olnud Venemaalt kütuse ja muu kauba veol. Kui on huvi, siis võta ühendust.
Vasta
#6

Tõstame siis veidi vana teemat.
Sai uuritud mõne masina tehasemanuaali ja ka ühe passatiomanikuga kõneldud.
Nimelt, nii tehaseraamat, kui omanik väitsid, et passati paak on 70 liitrit.
Mis imet nad siis teevad, et sinna 100 sisse panevad?[/align]

Edit: Või on vahe, et kas tegu on universaal või sedaankerega passatiga?

Aeateivaski on sygiseks mädand, ku sital ajal raiud (Torma)
Vasta
#7

Päris 100 liitrit sinna sisse vast ei lähe, aga osadele mõningase trikitamisega üle 90 küll. Mingit kütuse paisumisvaru sellisel juhul muidugi ei jää.
Vasta
#8

(07-07-2009, 17:25 PM)pppp Kirjutas:  Päris 100 liitrit sinna sisse vast ei lähe, aga osadele mõningase trikitamisega üle 90 küll. Mingit kütuse paisumisvaru sellisel juhul muidugi ei jää.

Kui St. Peterburi poole sõita, siis kohtab tesipool jõge tanklates nii Passateid, kui Audisid, mis tangivad 70+20 kanistrisse. Peale tankimist aetakse massin ninapidi lähimasse kraavi, p.pu püsti ja see 20 mahtuvat lahedasti sisse. Ja siis kohe piirijärjekorda...


Vasta
#9

Universaal Passatisse läheb 100L kenasti.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne