23-06-2013, 13:56 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-06-2013, 13:57 PM ja muutjaks oli overspeed.)
Silindri kaanel paistis seda puru olema, millest need ? (täkked on eelmise kolvi tükkidest, mis pudruks pöles)
Kolvipealne on ühtleselt kare, hülss lihtsalt kulumisjälgedega. Kolv ühes tükis, s.t. köige hullemat kardetu önneks pole:
Vöimalik, et leidsin ka koha kust mootor lisaöhku vöis imeda. Silindrialune tihend oli eestpoolt väga-väga öbluke ja pea olematu, tagant kena paks. Samuti oli näha mootori ja hülsi vahel sodi, mis ta sealt sisse oli imenud:
See aasta on üks söit veel, siis plaanin talvel mootori pooleks vötta ja vahetada vv laagrid ning simmerid. Samuti uurida, kas käigukastil saaks miskit sättida nii, et vahekäikudesse ei tömmaks niipalju ... no mitte ei leia seda 2. ülesse stardikiirendusel. Seekord uus tihend ja kokku tagasi, edasi vaatan mis karba sees on.
Kolvipealne on ühtleselt kare, hülss lihtsalt kulumisjälgedega. Kolv ühes tükis, s.t. köige hullemat kardetu önneks pole:
Vöimalik, et leidsin ka koha kust mootor lisaöhku vöis imeda. Silindrialune tihend oli eestpoolt väga-väga öbluke ja pea olematu, tagant kena paks. Samuti oli näha mootori ja hülsi vahel sodi, mis ta sealt sisse oli imenud:
See aasta on üks söit veel, siis plaanin talvel mootori pooleks vötta ja vahetada vv laagrid ning simmerid. Samuti uurida, kas käigukastil saaks miskit sättida nii, et vahekäikudesse ei tömmaks niipalju ... no mitte ei leia seda 2. ülesse stardikiirendusel. Seekord uus tihend ja kokku tagasi, edasi vaatan mis karba sees on.
Arrogance diminishes wisdom !