18-10-2009, 20:24 PM
Hilisematel mudelitel oligi selline raam, spido ja tagaporikas. Esimesed K-750-d (alates 1957 kuni 1962) olid nn hanejala (kiigega) esihargiga, neil olid teistsugused silindripead, väikse korpusega esituli, ilma nokata tulerõngas, musta taustaga spido, teistsugune käigukast, M-72 paak, M-72 külgkorv, "tagurpidi" eeblid lenksul, vist ka nn kalasaba summutid. Esimestel K-750M-idel (alates 1963) oli lühike raam, liigendiga tagaporikas ning plekist korpusega tagatuli, juba uus külgkorv, uuem esituli jne. Lenksu kohta ei mäleta. Enne K-650 tootmise algust pikendati raami ning muudeti tagaporikat ning tagatulesid, alates 1969 (vist, mälu järgi öeldud) tuli uus 650 ccm mootor, mõni aeg hiljem muudeti nimi Dnepriks, mudelitähiseks sai MT-9. See kõik puudutab mudeliarendust Kiievi tehases, Izevskis käis asi omarada ning tulemuseks oli Ural, kuigi mõlemas tehaseks oli arenduse aluseks M-72.