26-09-2011, 19:42 PM
No nii no nii no nii, kuna eile peale juhtmete vahetust sai 6V nähtud, küll hetkeks, aga nähtud siis täna on seis selline... , näedsiis, seisva mootoriga:
Ja töötava mootoriga:
Sõites keskmiselt 5,8V ja pööret andes tuleb sõitva mootoriga ka 6V ära.
Lõpuks sai enda kätetöö sära täiel rinnal nautida:
Loodan et viga oli juhtmestikus ja uue akuga testiringi sõites kõik toimis nagu peab.
Juhtmete vahetuse ajaks sai korv küljest võetud ja ilma sõites on pill "nii noorusliku" minekuga et suu on kogu aeg kõrvuni, inimsed tänaval vaatavad ilmselt et "eiteamis" laksu all seee vend on
Ja töötava mootoriga:
Sõites keskmiselt 5,8V ja pööret andes tuleb sõitva mootoriga ka 6V ära.
Lõpuks sai enda kätetöö sära täiel rinnal nautida:
Loodan et viga oli juhtmestikus ja uue akuga testiringi sõites kõik toimis nagu peab.
Juhtmete vahetuse ajaks sai korv küljest võetud ja ilma sõites on pill "nii noorusliku" minekuga et suu on kogu aeg kõrvuni, inimsed tänaval vaatavad ilmselt et "eiteamis" laksu all seee vend on