Postitused: 734
Teemad: 29
Liitus: Apr 2002
27-10-2009, 17:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-10-2009, 11:20 AM ja muutjaks oli
svenson.)
Ostsin Vito bussi abielupaari Andres Beljaki ja Liina Sillandi käest. Kokku oli lepitud, et buss tuleb täiskomplekssena, paraku otsustasid müüjad enne maki välja võtta ja juhtmed lühisesse ajada, mille tõttu aku läbi kärssas. Algul lubati suure suuga ...
Postitused: 443
Teemad: 19
Liitus: Jun 2002
Maine:
9
1) kas kirjaliku lepingu koostasite?
2) kas võtsid auto juba vastu ja kas üleandmisel-vastuvõtmisel mingi paberi koostasite?
3) kas raha maksid ära?
Postitused: 448
Teemad: 99
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
Masina üleandmisel sa pidid ju märkama, et makk on puudu. Hea võimalus mõned tuhanded maha kaubelda ja endale sobiv leierkast+aku osta.
Postitused: 2,005
Teemad: 234
Liitus: Jan 2003
Maine:
3
Öeldi sulle, et ära osta si*a.
Dad.
Postitused: 734
Teemad: 29
Liitus: Apr 2002
Ostu-müügi lepingu tegime, muidugi on raha makstud. Oli suuline kokkulepe, et maksan täishinna tingimusega, et kõik on korras.
Korralik CD mängija oli sees ja oletasin, et jääbki, samas üleandmispäeval oli ta CD asemele pannud mittetöötava kassetirappe ning juhtmeotsad isoleerimata jätnud, mistõttu järgmiseks hommikuks oli aku ära koolend.
Samas peab tunnistama pärast mõnetuhandest läbisõitu, et tegemist on väga hea riistaga, hästi mugav ja ökonoomne, siiamaani kõik toimib. Ei osaka tulevikku ennustada, aga praegu küll kõik toimib.
Muidugi on probleem rooste, koopaääred ukseliistude alused ja põhi roostetavad ikka täiega. Põhja all polegi minumeelest krunti, mingi fekaal värv on otse haljale plekile lastud.
Postitused: 820
Teemad: 42
Liitus: Jun 2006
Maine:
5
Ega pole mõtet haliseda siin midagi,kui sind hoiatati,et ära osta paska!Nüüd peadki oma pasahunniku otsas istuma või ruttu sellest lahti saama.
Postitused: 443
Teemad: 19
Liitus: Jun 2002
Maine:
9
Kui tegemist on põhimõtteliselt hea riistaga ja kõik toimib, siis oleks igati viisakas see teema siit ära kustutada. Eks ikka pärast ostu võib kiruda, et küll oleks tinginud ja teinud ja nõudnud cd-makke ja ilusamat värvi aga kui masina vastu võtsid ja raha ära maksid siis selline hilisem tagaselja süüdistamine tundub alatu. Mõne aja pärast võib just see teema olla esimene tulemus, mis nende automüüjate nime guugeldamisega vastu tuleb.
Postitused: 309
Teemad: 21
Liitus: Jul 2005
Maine:
3
Täiesti arusaamatu teema. Kui nägid, et CD mängijat pole, jätnud siis ostmata. Mingi cd ja aku tühjenemise pärast kahe inimese nimed täis teha... No ei saa aru.
Bedford Blitz CF350 Madel(1980), K-750m(1965), GAZ 21(1964), GAZ 66-01(1977)
Postitused: 618
Teemad: 85
Liitus: May 2006
Maine:
1
Aga mina ei saa pihta, kuidas maki juhtmete miskine juhisesse ajamine saab aku läbi kärsatada? Kaitse peaks see olema, mis läbi kärssab, mitte midagi muud.
(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas: Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.
Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Postitused: 1,167
Teemad: 87
Liitus: Jun 2008
Maine:
12
Härrased, kui ostjale pakutavat tehnikat pakutakse mingis N komplektsuses ja selle põhjal ostja otsustab osta, kuid seejärel müüja midagi viletsama vastu vahetab masina küljes ostja teadmata, siis kuidas siin veel teemast aru ei saada. See ju sulaselge petmine!
Tervitab Veteran.
Postitused: 734
Teemad: 29
Liitus: Apr 2002
Muuseas Vito ei ole mingi pask, vaid väga mugav ja ökonoomne liikur.
Valdo variant kõige õigem, raha kokkuhoiu nimel pandi enne müüki mingi mittetöötav kassetikas, jah minu viga, et ma seda ostes ei vaadanud, mind huvitas rohkem mootori seisund, mis siiamaani õnneks korralik. Doonormaki ühendamisel ei kasutatud toiteahelatel isoleerpaela ja mõned juhtmekeerud läksid lühisesse, mis kaitset läbi ei kärsatatud, aga aku täiesti tühjaks tõmbasid.
Samas , helistasin müüjale ja ta lubas, et maksab selle aku hinna kinni, olen juba kümme korda sinna helistanud, paraku nüüd ei vaevuta isegi vastama. Sellest ka see postitus.
Olen seisukohal, et ka suuline kokkulepe midagi maksab. Mehesõna või kuidas seda nimetatakse.
Postitused: 734
Teemad: 29
Liitus: Apr 2002
(28-10-2009, 16:07 PM)motamees Kirjutas: (28-10-2009, 11:22 AM)hellrix Kirjutas: ... Mingi cd ja aku tühjenemise pärast kahe inimese nimed täis teha... No ei saa aru.
Ega siis Jurkman ei teinud inimese nime täis, inimene sittus oma lõime ise.
Aga äkki Jurkman just selle CD pärast auto ostiski 
loo moraal -- loll on loll olla, samas olen juba elu jooksul mitmed autud ostnud, aga õppust ikka ei võta.. no mida teha..
aga tõsi on see -- usalda, aga kontrolli. soovitan kõigile.
samas on minu mure ikka väike, tehnika toimib perfektselt, see muu jama on melots.
võtke õppust.
Postitused: 859
Teemad: 132
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
Mingid 1000 amprised käivitusjuhtmed pidid vist oelma selle maki taga , mis lyhisesse läksid. Vastasel juhul peaks ikka juhe korralikult kärssama/p6lema minema, Halvemaljuhul p6leb k6ik muu kah.
Ei tahaks ka uskuda , et see vito nyyd nii kehv on nagu räägitakse. Kuskilt transitist v6i transporterist ringi istuga on iga vahe. Aga noh oleneb , kes millega v6rdleb.
Pole midagi targemat teha
Postitused: 1,403
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
Plyval, moodsas autos jälle pole massi kusagilt võtta

Ja eeldada võib et see vedru teps mitte vasest ei olnud (või mõnest veel paremini voolu juhtivast ainest
Maki puhul võib olla ka see et mälude + ja toide võivad sassi olla ja seetõttu võtab makk ooteolekus rohkem voolu.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 734
Teemad: 29
Liitus: Apr 2002
29-10-2009, 09:53 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-10-2009, 09:57 AM ja muutjaks oli
13piisab.)
(28-10-2009, 23:47 PM)TeeTL Kirjutas: (28-10-2009, 14:38 PM)jurkman Kirjutas: Muuseas Vito ei ole mingi pask, vaid väga mugav ja ökonoomne liikur.
mugavust ja (kütuse)ökonoomsust polegi põhjust laita. oma pooletonnise kandevõimega ongi vito rohkem sõiduauto. küll aga on töökindlus ja roostelembus nende nõrgad kohad.
(28-10-2009, 14:38 PM)jurkman Kirjutas: Doonormaki ühendamisel ei kasutatud toiteahelatel isoleerpaela ja mõned juhtmekeerud läksid lühisesse, mis kaitset läbi ei kärsatatud, aga aku täiesti tühjaks tõmbasid.
ja tühja akut enam laadida ei saanud?
kui nii, siis oli see lühis n.ö viimane piisk niigi koolnud aku karikasse. vedas, et nõrk aku ei jaksanud autot põlema panna.
Vito kandevõime on tonn.
See vist päästiski, et aku oli väga vilets, pealt oli elektrolüüdiga koos ja
see lühis tappis ta täiesti ära, võib-olla oleks muidu mõnda aega veel kestnud.