Autoostu jant
#1

Ostsin Vito bussi abielupaari Andres Beljaki ja Liina Sillandi käest. Kokku oli lepitud, et buss tuleb täiskomplekssena, paraku otsustasid müüjad enne maki välja võtta ja juhtmed lühisesse ajada, mille tõttu aku läbi kärssas. Algul lubati suure suuga ...
Vasta
#2

1) kas kirjaliku lepingu koostasite?
2) kas võtsid auto juba vastu ja kas üleandmisel-vastuvõtmisel mingi paberi koostasite?
3) kas raha maksid ära?
Vasta
#3

Masina üleandmisel sa pidid ju märkama, et makk on puudu. Hea võimalus mõned tuhanded maha kaubelda ja endale sobiv leierkast+aku osta.
Vasta
#4

Öeldi sulle, et ära osta si*a.

Dad.
Vasta
#5

Ostu-müügi lepingu tegime, muidugi on raha makstud. Oli suuline kokkulepe, et maksan täishinna tingimusega, et kõik on korras.
Korralik CD mängija oli sees ja oletasin, et jääbki, samas üleandmispäeval oli ta CD asemele pannud mittetöötava kassetirappe ning juhtmeotsad isoleerimata jätnud, mistõttu järgmiseks hommikuks oli aku ära koolend.

Samas peab tunnistama pärast mõnetuhandest läbisõitu, et tegemist on väga hea riistaga, hästi mugav ja ökonoomne, siiamaani kõik toimib. Ei osaka tulevikku ennustada, aga praegu küll kõik toimib.
Muidugi on probleem rooste, koopaääred ukseliistude alused ja põhi roostetavad ikka täiega. Põhja all polegi minumeelest krunti, mingi fekaal värv on otse haljale plekile lastud.
Vasta
#6

Ega pole mõtet haliseda siin midagi,kui sind hoiatati,et ära osta paska!Nüüd peadki oma pasahunniku otsas istuma või ruttu sellest lahti saama.
Vasta
#7

(27-10-2009, 17:45 PM)jurkman Kirjutas:  Ostsin Vito bussi abielupaari Andres Beljaki ja Liina Sillandi käest. Kokku oli lepitud, et buss tuleb täiskomplekssena, paraku otsustasid müüjad enne maki välja võtta ja juhtmed lühisesse ajada, mille tõttu aku läbi kärssas. Algul lubati suure suuga ...

Aku kärssas läbi? Mismoodi?
Kõige paremal juhul sõiduki hinnast kahekümnendiku moodustav krapp võeti välja ja see teeb neist kahest kohe petised?
Milliseid muid peidetud või "peidetud" vigu sõidukist välja tuli?

Üldiselt, ei saa teemast aru...

Ahjaa, kui juba täiskompletsusest juttu oli. Kas sõidukiga oli kaasas 3 võtit (üks metalne), rattapoldi asemele keeratav tsentreerimissõrm, rattavõti ning õige tungraud, esimese müüja kirjadega kasutas olevad hooldusraamat ja kasutusjuhend? Äkki on müüjad hoopis rohkem vasakule pannud, kui vaid krapi...
Vasta
#8

Kui tegemist on põhimõtteliselt hea riistaga ja kõik toimib, siis oleks igati viisakas see teema siit ära kustutada. Eks ikka pärast ostu võib kiruda, et küll oleks tinginud ja teinud ja nõudnud cd-makke ja ilusamat värvi aga kui masina vastu võtsid ja raha ära maksid siis selline hilisem tagaselja süüdistamine tundub alatu. Mõne aja pärast võib just see teema olla esimene tulemus, mis nende automüüjate nime guugeldamisega vastu tuleb.
Vasta
#9

Täiesti arusaamatu teema. Kui nägid, et CD mängijat pole, jätnud siis ostmata. Mingi cd ja aku tühjenemise pärast kahe inimese nimed täis teha... No ei saa aru.

Bedford Blitz CF350 Madel(1980), K-750m(1965), GAZ 21(1964), GAZ 66-01(1977)
Vasta
#10

Aga mina ei saa pihta, kuidas maki juhtmete miskine juhisesse ajamine saab aku läbi kärsatada? Kaitse peaks see olema, mis läbi kärssab, mitte midagi muud.

(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas:  Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.

Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Vasta
#11

Härrased, kui ostjale pakutavat tehnikat pakutakse mingis N komplektsuses ja selle põhjal ostja otsustab osta, kuid seejärel müüja midagi viletsama vastu vahetab masina küljes ostja teadmata, siis kuidas siin veel teemast aru ei saada. See ju sulaselge petmine!

Tervitab Veteran.
Vasta
#12

(28-10-2009, 11:30 AM)Tambets Kirjutas:  Aga mina ei saa pihta, kuidas maki juhtmete miskine juhisesse ajamine saab aku läbi kärsatada? Kaitse peaks see olema, mis läbi kärssab, mitte midagi muud.

Kui raadio/makk on liikurile ise peale pandud, siis ei pruugi elektriinstallkatasioonitööd olla tehtud alati reeglite kohaselt. Ehk siis võib pluss olla võetud tema jaoks mitte miski kaitsme tagant, vaid kusagilt otse.

Kunagi aastat 18 tagasi parandasin sõbra Þiguli 07-t, millel oli makk just kellegi poolt niiviisi ühendet ja ühendasin ta ümber vaba kaitsmepesa alla. See oli aeg, kui siinne rahvas hakkas rohkem Soome vahet käima ja lisaks nõukogude Bõliinadele jm autoraadiotele/-makkidele hakkas siia siginema ka Lääne toodangut. Mis loomulikult pandi ise peale või lasti oma arvates spetsialistidel, tegelikult soss-seppadel peale panna.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#13

Muuseas Vito ei ole mingi pask, vaid väga mugav ja ökonoomne liikur.

Valdo variant kõige õigem, raha kokkuhoiu nimel pandi enne müüki mingi mittetöötav kassetikas, jah minu viga, et ma seda ostes ei vaadanud, mind huvitas rohkem mootori seisund, mis siiamaani õnneks korralik. Doonormaki ühendamisel ei kasutatud toiteahelatel isoleerpaela ja mõned juhtmekeerud läksid lühisesse, mis kaitset läbi ei kärsatatud, aga aku täiesti tühjaks tõmbasid.

Samas , helistasin müüjale ja ta lubas, et maksab selle aku hinna kinni, olen juba kümme korda sinna helistanud, paraku nüüd ei vaevuta isegi vastama. Sellest ka see postitus.
Olen seisukohal, et ka suuline kokkulepe midagi maksab. Mehesõna või kuidas seda nimetatakse.
Vasta
#14

(28-10-2009, 11:22 AM)hellrix Kirjutas:  ... Mingi cd ja aku tühjenemise pärast kahe inimese nimed täis teha... No ei saa aru.
Ega siis Jurkman ei teinud inimese nime täis, inimene sittus oma lõime ise.
Aga äkki Jurkman just selle CD pärast auto ostiski Toungue
Vasta
#15

(28-10-2009, 16:07 PM)motamees Kirjutas:  
(28-10-2009, 11:22 AM)hellrix Kirjutas:  ... Mingi cd ja aku tühjenemise pärast kahe inimese nimed täis teha... No ei saa aru.
Ega siis Jurkman ei teinud inimese nime täis, inimene sittus oma lõime ise.
Aga äkki Jurkman just selle CD pärast auto ostiski Toungue


loo moraal -- loll on loll olla, samas olen juba elu jooksul mitmed autud ostnud, aga õppust ikka ei võta.. no mida teha..
aga tõsi on see -- usalda, aga kontrolli. soovitan kõigile.
samas on minu mure ikka väike, tehnika toimib perfektselt, see muu jama on melots.
võtke õppust.
Vasta
#16

Mingid 1000 amprised käivitusjuhtmed pidid vist oelma selle maki taga , mis lyhisesse läksid. Vastasel juhul peaks ikka juhe korralikult kärssama/p6lema minema, Halvemaljuhul p6leb k6ik muu kah.

Ei tahaks ka uskuda , et see vito nyyd nii kehv on nagu räägitakse. Kuskilt transitist v6i transporterist ringi istuga on iga vahe. Aga noh oleneb , kes millega v6rdleb.

Pole midagi targemat teha
Vasta
#17

(28-10-2009, 17:06 PM)Killer666 Kirjutas:  Mingid 1000 amprised käivitusjuhtmed pidid vist oelma selle maki taga , mis lyhisesse läksid. Vastasel juhul peaks ikka juhe korralikult kärssama/p6lema minema, Halvemaljuhul p6leb k6ik muu kah.
Ei pea teps mitte. Mul Valiandil hüppas piduritule konna tagant lahti voolujuhe (seal lüliti ise massis), läks vastu pedaali tagasitõmbe vedru ja ... tulipunaseks küttespiraaliks muutus just vedru! Pole just kõige peenem traadijupats Wink Kusjuures ma ju ei tea, kaua ta seal küttis, aku oli peaaegu tühi ja käima läks lükates. Juhe ise tavaline peenike pragunenud isolatsiooniga 15-kiuline, siis u. 35 aastat vana ja ei kavatsenudki sulama hakata... hea, et vanaaegne auto rauast on, moodne massin oleks raudselt maha põlenud. Muidugi originaalis oli ka kõva 3 (KOLM!) klaastorukaitset - signaalile/kojameestele, raadiole/ kütteventikale ja gabariittuledele. Piduri- ja suunatuli käis ilma kaitsmeta. Rohkem elektriasju polnudki Big Grin Neljas pesa oli tühi: luksusversiooni kondile. Seega võib elekter imeasju korda saata ja mõnikord mõistusele või õpitud füüsikale esmapilgul mitte alluda.
Vasta
#18

Plyval, moodsas autos jälle pole massi kusagilt võtta Smile Ja eeldada võib et see vedru teps mitte vasest ei olnud (või mõnest veel paremini voolu juhtivast ainestToungue
Maki puhul võib olla ka see et mälude + ja toide võivad sassi olla ja seetõttu võtab makk ooteolekus rohkem voolu.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#19

(28-10-2009, 14:38 PM)jurkman Kirjutas:  Muuseas Vito ei ole mingi pask, vaid väga mugav ja ökonoomne liikur.
mugavust ja (kütuse)ökonoomsust polegi põhjust laita. oma pooletonnise kandevõimega ongi vito rohkem sõiduauto. küll aga on töökindlus ja roostelembus nende nõrgad kohad.

(28-10-2009, 14:38 PM)jurkman Kirjutas:  Doonormaki ühendamisel ei kasutatud toiteahelatel isoleerpaela ja mõned juhtmekeerud läksid lühisesse, mis kaitset läbi ei kärsatatud, aga aku täiesti tühjaks tõmbasid.
ja tühja akut enam laadida ei saanud?
kui nii, siis oli see lühis n.ö viimane piisk niigi koolnud aku karikasse. vedas, et nõrk aku ei jaksanud autot põlema panna.
Vasta
#20

(28-10-2009, 23:47 PM)TeeTL Kirjutas:  
(28-10-2009, 14:38 PM)jurkman Kirjutas:  Muuseas Vito ei ole mingi pask, vaid väga mugav ja ökonoomne liikur.
mugavust ja (kütuse)ökonoomsust polegi põhjust laita. oma pooletonnise kandevõimega ongi vito rohkem sõiduauto. küll aga on töökindlus ja roostelembus nende nõrgad kohad.

(28-10-2009, 14:38 PM)jurkman Kirjutas:  Doonormaki ühendamisel ei kasutatud toiteahelatel isoleerpaela ja mõned juhtmekeerud läksid lühisesse, mis kaitset läbi ei kärsatatud, aga aku täiesti tühjaks tõmbasid.
ja tühja akut enam laadida ei saanud?
kui nii, siis oli see lühis n.ö viimane piisk niigi koolnud aku karikasse. vedas, et nõrk aku ei jaksanud autot põlema panna.

Vito kandevõime on tonn.
See vist päästiski, et aku oli väga vilets, pealt oli elektrolüüdiga koos ja
see lühis tappis ta täiesti ära, võib-olla oleks muidu mõnda aega veel kestnud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne