Vanatehnikarallid - Ford Sierra ehk kas saab rajale või ei saa
#81

http://www.auto24.ee/used/642122

kunagi saaks ka sellest lahe putukas Smile
Vasta
#82

(13-12-2009, 16:45 PM)PlyVal64 Kirjutas:  
(13-12-2009, 15:57 PM)Jesper Kirjutas:  ja muu 80ndate postrimaterjal.

.........Seda võib juba praegu peaaegu kokku leppida, et täismehaaniline Halda käib meile selgelt üle jõu (twinmaster maksab mitukümmend tuhat ehk tavaline hind on 2000 naela!!!)

Üks Halda tripmaster siinsamas ju saadaval tõsistele huvilistele!
Vasta
#83

igasugu tripomeerid on siiski veel suht ulme kohalikule ralli rahvale, kuna selle taseme ralli kus neid mujalmaailmas kasutatakse vanaautodel on siin maal veel massides tundamatu (aga võibolla parem ongi), siiski panen ikka südamele, et kohalikust kaubandusvõrgust on veel paergu võimalik hankida 70nendate lõpu 80nendate alguse tehnikat, et võiduajamist kirevaks muuta, vaadake, isegi talbot on pakkuda saia hinnaga, küll oleks tore kui tulevased rallil osalejad omastaksid omale kasvõi hetkel meie kuulutus protaalis teatud müügil olevaid all 10k masinad, saaks juba sellise rivi kokku et ohsapoiss ja puuduks ka vajadus, et bmw e30 ja tava sierra ja krt teab millega tahetakse regada. Kui ikka lähed starti ja sõitma siis tahad ikka ise ka midagi näha ja katsuda.

PS pagan, alla 10k maksvate 205 gti kuulutuste lingid tuleks ära keelata
Vasta
#84

"Mossede-Ladade-Taunuste-Opelite vahel oleks päris tervendav unikaalsete youngtimerite seltskond koosseisus näiteks Rex (ja miks mitte Mati see kõige esimene turvapuuriga ja reaalselt rallit sõitnud isend), too Pärnust äsja ostetud punane isetehtud masin, seesama 205Tubo16-rep, 206WRC-rep, täis Martini-disainis Lancia Delta-rep jne. Ei pea ju Integralet võtma, tavaline edevedu koos 90% õige välise disainiga on juba piisavalt edev. Selline noor-unikaal peab aga olema väga mõtestatud, siis on kõigil huvitav."

Priit, kui Integrale peale lubate, võime ka sellega tulla (algselt olime kirjas VAZ tüüpi autoga) - kui selleks hetkeks veel alles on. Masin nigela majandusolukorra tõttu hetkel müügis Sad. Muidu täis lahinguvalmis.

It's nice to be important, but it's more important to be nice!
Vasta
#85

[attachment=31757]

Kui juba Lancia teemaks läks siis oleks huvitav teada kuhu kadus üks Lancia Beta . Seisis teine 90 lõpus Raadiku tn garaazide juures oli mootori rikkega ning müüdi teda suht odava hinnaga . Aga muidu seest ja väljast oli igati kompu.
Vasta
#86

1,5a tagasi vedeles maardus ühe ettevõtte hoovil lahti võetuna
Vasta
#87

(13-12-2009, 23:53 PM)Inc1 Kirjutas:  Priit, kui Integrale peale lubate, võime ka sellega tulla (algselt olime kirjas VAZ tüüpi autoga) - kui selleks hetkeks veel alles on. Masin nigela majandusolukorra tõttu hetkel müügis Sad. Muidu täis lahinguvalmis.

Kui Integrale saab täislaksu Martini-disaini ja kalacompany ajab välja selle 206WRC null-autoks, siis võiks nelivedu rallika ju esimesena rajale küll lasta. Aga noh, sellise kleepiminegui maksab juba omajagu raha, lisaks spetsiifilise tagatiiva vormimine ja valged veljed. Saate hakkama, mina olen nõus Big Grin
[Pilt: ms06lan4.jpg]

Aga selle auto järel poleks ju ülds epaha algus...
[Pilt: e6w104T4y922v2Z9i6z5.jpg]
Vasta
#88

[quote='PlyVal64' pid='238474' dateline='1260813830']
Tsitaat:Aga selle auto järel poleks ju üldse paha algus...
[Pilt: e6w104T4y922v2Z9i6z5.jpg]

206 WRC Replica on nõus raja sisse sahkama 0 autona .
Vasta
#89

See 206 WCR replica oli Kommesti nö "demoauto", hiljem müüdi maha ja kasuti kere koopiate vormide tegemiseks. Samal Kommesti töötajal, kelle ametiautoks see 206 WRC oli, seisis garaazis see Turbo16 bodykitiga 205 ka - kui satun teda nägema, küsin järgi mis sellest sai.
Samas Peugeotil on veel huvitavaid isendeid, mis suht haruldased, näiteks 405 Mi16 4x4 ja 309 GTI 16v - need muutuvad järjest haruldasemaks.
OT: 205GTI pidamisest - hea auto, rõõm sõita ja lollakas naeratus alati näol alati kindlustatud. Ehitatud on suht hästi, probleemid on tavaliselt tingitud sihipärasest kasutamisest + prantsuse inseneride elektrilahenused... Aga odavat ja palju sõitnud isendit ei soovita osta - pidasin ühte sellist isendit 3.aasta järjest ja odav lõbu see mitte ei olnud - asja tegi kalliks oma garaazi/töökoja puudumine.
Vasta
#90

(14-12-2009, 22:41 PM)raul Kirjutas:  See 206 WCR replica oli Kommesti nö "demoauto", hiljem müüdi maha ja kasuti kere koopiate vormide tegemiseks. Samal Kommesti töötajal, kelle ametiautoks see 206 WRC oli, seisis garaazis see Turbo16 bodykitiga 205

206 jah seesamune ja saigi kommestist ostetud. Kui see Turbo16 bodykitiga 205 oli valge siis mingiaeg müüdi seda lapituna suht odava rahaga.

Aga kuhu on kadunud renault 5 GT ? Ühe mustaga udjas ringi Inna Uit aga paartükki oli neid veel.

Kuid R 5 st võib vist ainult unistada Toungue
Vasta
#91

kui juba nn bodykiti´dega masinatest juttu tuli, siis kuhu jäi see lilla nn flatnose kitiga porcshe 911 mis 90-nendate keskel kadaka turul müügis oli, hind oli ta suht odav ca sierra hind tollal ja masin ise jube laia tagarehviga kuid selline paljaks roogitud rallikas oli ja pikalt oli müügis veel
Vasta
#92

(14-12-2009, 23:09 PM)kalacompany Kirjutas:  Kui see Turbo16 bodykitiga 205 oli valge siis mingiaeg müüdi seda lapituna suht odava rahaga.
Oli valge jah. Aga ma ei mäleta kas oli Turbo16 või Dimma kit...
Tegelikult võiks selle teema kaheks lüüa (rajale saamisest on see teema suht eemal?), pigem võiks teha uue teema "Tulevased klassikud/haruldused". Nagunii on palju eri- ja haruldasi mudeleid (1980-2000), millest midagi ei tea... Mine tea, äkki saab mõne mõtte mida veel kuuri alla seisma osta Smile
Vasta
#93

Pole see teemast mööda ühtigi: mõiste "sierra" käib "meie"vanuste jaoks peaaegu kõige sellise ebamäärase kohta. "Meie" ehk need, kes oma esimesed välismaa autod hilistes 80'tes - varastes 90'tes soetasid. Big Grin

Veel Eesti minule TEADAolevaid megaharuldusi, sest nii selle valge Poekoti kui paljude muudega on rohkem/vähem isiklikke mälestusi. Paljud on sattunud ka tuttavate autod olema. Valdavalt need, et juba siis ma tahtsin neid omada aga kas polnud sellel hetkel raha või jälle tuli mõistus enne koju.

Esimese põlve Renault 5 Alpine Gordini Turbo turbo oli olemas, Lancia A112 Abarth alles 6-7 aastat tagasi suisa müügil, vähemalt üks Sitikas BX 19 GTi 16V 4X4 oli, jne. Ehk neid rohkem/vähem haruldusi, mille tavavarianti suisa sõimati ja mis seetõttu kahjuks vist tänaseks kas totaalselt taastamiskõlbmatuks muutunud või suisa hävitatud, oli meil palju.
Üks erilisemaid autosid, mida Eestis suisa mitu oli ja ühte nillisin minagi, oli Matra Rancho. Küsiti ulmelised 32K krooni, pidin "leppima" 25K maksnud S-klassiga... Täna tahetakse Saksas sellise eest ikka ulmeraha.

Täpselt selline koos velgedega aga veel lisavarustsuena sees turvakaar koos originaal-pehmendusega R5 võiks alleski olla:
[Pilt: 102_2210.JPG]

Ja just sama haledat liivakarva tahtsin omalegi aga oli ka kuldne ning roheline kindlasti olemas.
[Pilt: car_6_Matra-Rancho-431x300.jpg]
Vasta
#94

[attachment=31764]

Pidasin silmas vist veidi värskemat R5 te Sad

Aga selle konna hinnad on ka ulmelised ....
Vasta
#95

Tundub, et selle auto näol on tegu juba vanasõidukite rallil kogenud eksemplariga.
Muidugi hind on tal päris krõbedavõitu.
Vasta
#96

Ja minu Alfa Romeo GTV6 on siiani korda tegemata....
Vasta
#97

Sm.Volgahuviline ja igatsugu teisedki huvilsied: Soome - jah, 3000-5000 eur vahemikus on kogu aeg valmsi asju saada ehk 50K-80K eek. Laevapilet on vast odavam ehk toomiskulu ise väiksem kuid autode hinnad kõvasti karmimad naabrist Rootsist.

Panin üle maa otsima, manuaale, kuni 1981 ja hind kuni 50K sek, kurss täna 1,5. Ja siis vaid esimeselt lehelt ulmeleiud:
Toyota Celica ST2000 2tk 22500eek
Opel Kadett puhas legendi toorik 9000 eek
Golf I ralliauto 33000 eek
Volvo 242 VOC ralliauto 43500 eek
BMW 2002 puuriga rallikas 19500 eek
Volvo 240 VOC koos hulga "osadega" 52500 eek

jne, jne. Tegelikult tuleb sedasorti asju veel lõputult.
Üldse on see VOC-rallikas üks äraütlemata põnev masin: päris palju on nende hulgas tehaseautosid, paljud üle 25-aasta vanad, jne.
Vasta
#98

Sama raha eest saaks ka Talbot Sunbeam Lotus Kuigi see vajab veidi köpitsemist. Vöi siis natuke kallimalt Talbot Sunbeam Lotus ex Rally/Hill Climb car For Sale (1981), aga seda viimast saab ainult läbi EAL-i arvele, sama on ka kahjuks paljude muude sarnaste masinatega ja Näide: Margo 1975 Morris Mini
Margo Kirjutas:...Põhjus miks ma sellega nii kaua venitasin on see, et ma tahtsin kõigepealt selgeks saada mis kujul see autoke Eesti teedel legaalselt vurama hakkab ja millise riigi numbrimärkidega ta seda teeb. Teadupärast armastatakse Eestis järgida kõikvõimalikke suure maailma seadusi ja soovitusi saksa täpsuse ning vene lollusega ning et olla kindel, et kõik mis vähegi võimalik oleks keelustatud, siis keearakase sellele vene lollusele veel mitu vinti peale.
Eesti ARK arvates on keelatud omaalgatuslik istmete ja vööde ümberehitus ning turvapuur on täiesti keelatud. ehk asjad mida ta pidi autost eemaldama olid turvapuur, korvistmed ja nelipunkti turvavööd.

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta
#99

Keegi on palju vaeva näinud teinud piltidega nimekirja kõigist rallikates:

http://www.forocompeticion.com/foro/inde...pic=1559.0
Vasta

(16-12-2009, 00:16 AM)svenson Kirjutas:  Keegi on palju vaeva näinud teinud piltidega nimekirja kõigist rallikates:

http://www.forocompeticion.com/foro/inde...pic=1559.0

Tõesti on millest infot ammutada ...

Kuigi mul lõi silmad kirjumirjuks siis SEAT on ka pm lada ?
Aga tegelikult tahaksin ma seda öelda, et kui kõik Ameerika onud paneksid oma Laevad talveralliks valmis siis võiksime aastaarvudejärgi kõik oma ladad. 115 mersud, taunused, sierrad ja gaz id mossed ning Zilid koju jätta ja niuksuda, et nemad meid pardale võtaksid....


Õnneks sõidetakse rallit ameerikas vähe ja seda ka japside või eurooplastega.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne