rihma katkemine VÕIB tingida klappide ja kolbide kokkupuutumise.
samas KAS see juhtub, oleneb täiesti mootorist!
osadel mootoritel ei saa klapid pähe joosta kuidagi. Näiteks Opeli OHC-mootorid (kõigi kohta ei julge väita, aga nii palju kui ise kuulnud-kogenud, ka kõrgema surveastmega mootorid nagu 13S).
selles suhtes on DOHC-mootorid (2nukkvõlli) tundlikumad, pealegi ju jama korral: 16klappi(EDIT: 4-silindrisel siis)+mis iganes sel juhul veel kannatada saab - ei taha mitte mõeldagi... Samas sõidan ise juba tükk-tükk aega ilma hammasrihmata (EDIT: hammasrihma katteta ikka
) - Saksa Autos mehhaanikuna töötav sõber ikka hurjutab mind aeg-ajalt selle eest (isegi pisike-pisike kivike hammasrihma vahel pidi rihma tervisele väga kehvasti mõjuma või selle lihtsalt maha lükkama).
\"harju keskmine\" rihma vahetamise intervall oli vist 60 000km; kasutatud auto ostmise puhul soovitav see kohe vahetada. Osadel masinatel, millel rihma pingutamine käib veepumbast, tuleks pingutus-vajaduse korral arvestada igaks-juhuks ka uue veepumba tihendi ning liitrikese tosooli suuruse lisaväljaminekuga.