Postitused: 4,465
Teemad: 35
Liitus: Sep 2009
Maine:
51
05-01-2010, 19:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-01-2010, 17:48 PM ja muutjaks oli
13piisab.)
13piisab vahemärkus: algne teema oli
Linnamaasturi valimine
Kuna teema ammendunud aga lahti, tahaks juhtida tähelepanu ühele puudusele kas just kõigi aga enamuse autode juures. Nimelt põhjamaades lumega kokkupuutumine. Mulle ei meeldi kui lumi koguneb kapoti serva taha klaasipuhasti varte juurde. Sealt on teda tülikas kätte saada ja kui mootor käib ja ventilaator kah töötab, siis ta imeb tuhklund sealt salongi ja see tekitab lisaniiskust. Jalgade, riietega ja hingamisega tekib seda isegi palju, on siis lisa veel vaja? Jah kuiva ilmaga ja pikal sõidul pole tähtis aga kui kasutan autot poeskäimaks 3-7 km, siis ei jõua miski ära kuivadagi. Niiskus koguneb külmadele plekkidele polstri taha ja järjest rohkem. Väljapääs muidugi, et võta pikem sõit ette. Või käi jala. Kas autoehitajad sellele ka mõtlevad või olen liiga noriv?
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 4,465
Teemad: 35
Liitus: Sep 2009
Maine:
51
05-01-2010, 21:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-01-2010, 21:37 PM ja muutjaks oli
aavu.)
(05-01-2010, 19:16 PM)valdo Kirjutas: Karm, aga tõde 
Võtame kasvõi GAZ 51, tõmbad õhtul õhuvõtuava kinni ja korras. Mis siis, et hommikul on kinni jäätunud ja soojendus ise siuke õnnetuke, vähemasti on püütud!
Ega vist itaallasele ei tee selgeks mis asi on lumi. Samuti mulle, mis asi on Sahaara.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 3,166
Teemad: 69
Liitus: Sep 2002
Maine:
63
See servatagune on aerodünaamiline paratamatus, alternatiivid on hullemad (ma arvan et sa ei taha ka halvimas unenäos näiteks NACA ductist lund rookida). Ja olgem ausad, ega meie laiuskraadil ka eriti palju lund ei ole. Kõigil minu poolt lammutatud autodel voolab sinna serva taha tekkinud sulamisvesi mingil intelligentsel moel minema ilma salongiküttesse sattumata, võib-olla on konkreetsel juhul viga hoopis lehesodist umbes äravoolus?
Postitused: 2,221
Teemad: 77
Liitus: Oct 2001
Maine:
6
Seal Leonil ja Alteal nt on klaasipuhastid puhkeasendis püsti. Kas nad just muus osas erilised talveautod on, aga kapotiserva taga lumeharjaga toimetada peaks vast üksjagu mugavam olema...
Postitused: 620
Teemad: 115
Liitus: Mar 2009
Maine:
7
24-01-2010, 01:59 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-01-2010, 02:02 AM ja muutjaks oli
Armex.)
Se on CRV põhiline probleem et aku on liiga väike,Omal vahetasin hiljuti aku ära kuna 22c juures ei vedanud mootorit käima nüüd eile 26c ei mingit probleemi.
Muide CRV akul on nagu autol 3a.garantii,aga anti jälle 45 ampriline.
Postitused: 358
Teemad: 31
Liitus: Dec 2007
Maine:
8
Esimest korda elus näen, kuidas keegi süüdistab jaapanlasi selles, et nad ei oska autot teha, mis on äärmiselt kummaline väide. Nissan GT-R, Nissan Skyline, Mazda RX-seeriad, Honda NSX, Nissani Z- seeria autod, Toyota Supra on ainult mõned näited, mis peaks kõigile midagi ütlema.
Minule isiklikult prantsuse autod üldse mitte ei meeldi, kuigi viimased paar aastat on nad täitsa kena disainiga mudeleid teinud. Põhjenduseks võin välja tuua mõne tuttava Renault-id, mis on neil kui elu halvim luupainaja kaelas. Endal aga prantsuse autodega eriti kokkupuuteid olnud pole, seega ei saa väga palju sõna võtta.
Vaadates töökindlamate autode tabeleid, domineerivad seal jaapanlased, hõivates seal enamus kohad, seega ei saa aru, kuidas saab hinnata auto töökindlust vaid akust voolu lõppemise järgi. Ja võib vaid arvata, kumb talub aastatepikkust kasutust paremini, kas Jaapani või Prantsuse auto.
Postitused: 3,669
Teemad: 114
Liitus: Jan 2003
Maine:
36
25-01-2010, 17:51 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-01-2010, 18:11 PM ja muutjaks oli
13piisab.)
kiskus teemast kole kaugele, niiet tõstsin ülalolevad üldised parameetrid ning üksteisele maailmavaadetega silmade vahele virutamised algsest linnamaasturiteemast välja.
edit: ja käesolevast teemast sai ilmselt innustust too teema: [Realistlik auto kasutuskulu - hindame oma sõiduvahendeid]http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=31597[/url]
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 1,075
Teemad: 57
Liitus: Mar 2004
Maine:
10
olude sunnil tuleb mulle leib lauale jaapani, korea ja prantsuse autodele juppide müümisest. Siinkoha pean nentima et auto tootmisse minemise aeg on väga määrav. Kui vaadata jaapani masinaid siis 90-nedatel tooteti suures osas väga töökindlaid masinaid, mida on ka lihtne reomtida ja jupid on siga odavad, see puudutab leinuimaid marke (toyota, nissan ja honda, mitsu on sellest nimistust tark väljajätta, sest see on ikka alla igasuguarvestust kavliteediga masin ehk jube kola), sellele ssajandil tootmisesse minevatel mudelitel on juba kavaliteediga kehvemini, võib jah õelda, et toyota on kvaliteet mark, aga hea ei ole ta mitte - lihtsalt teised on veel kehvemad (kuigi massiliselt eesti müüdud masinatel esineb minu kogemusest vigu nissanil ja mazdal vähem). Prantuse autode viga pole niivõrd lagunemine, kui tehase suutlikus igale masinale ca 10 erinevat varianti detaile külge kruvida ja erakordselt lolle lahendusi kasutada, jupid on sageli üliodavad aga õige leidmine on piin.
Kusjuures pean mainime et 90nendeate korea autod mis kasutavad nn 80-nendate jaapani lahendusi on tegelikult väga töökindlad nn elementaarautod.
PS parim kavliteedi näide mida lähiajal mäletan: ühe omaniku käes olnud 07a avariivabal corolla oli bensupaak läbiroostetanud
Postitused: 4,465
Teemad: 35
Liitus: Sep 2009
Maine:
51
(25-01-2010, 21:58 PM)PlyVal64 Kirjutas: Olematu mahutavusega aku on selge inseneripraak,
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=31359&pid=240409#pid240409
Millised nõuded akule esitab tänane euroseadus?
Selles postituses olen meenutanud vene aja seadusi mälu järgi (kusagilt kuuldud).
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.