Postitused: 33
Teemad: 12
Liitus: Jan 2010
Maine:
0
Mis Mootori võiks panna uaz 469 kerele.hetkel mingi väga lahja mootor peal.
kuna mootoril ka kõva koormus taga siis kas oleks niva mootor sinna hea?
Postitused: 868
Teemad: 55
Liitus: Sep 2008
Maine:
32
28-01-2010, 16:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-01-2010, 16:47 PM ja muutjaks oli
lauren.)
kui panna siis mingi diisel,jõudu rohkem ja küttekulu väiksem
Postitused: 1,164
Teemad: 121
Liitus: Jun 2003
Maine:
4
Niva?
lada mootor on oluliselt jõuetum kui seal asetsev Volga mootor.[/align]
Postitused: 121
Teemad: 61
Liitus: Sep 2008
Maine:
1
2,3 fordi disla.seda on ka varem pandud sinna.[/align]
Postitused: 4,683
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
Alla kahe liitrist mootorit pole küll mõtet panna kuna lahjaks jääb eriti kui metsas sõita.Mul enda uazil peal 2,3 nissani diisel,maanteel sõita isegi 1,5t haagisega täitsa piisav aga metsas offroad jääb lahjaks.
Postitused: 4,683
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
Võtab oluliselt vähem kui orginaal bensukas.9-10 sajale saab hakkama,5käiguse kasti puhul isegi vähem.Keegi tark pani kunagi uazile mosse mootori just selleks,et vähem kütet võtaks aga lõpptulemus see,et jõudu vähem ja kütusekulu suurem.
Käima ja vahekasti ning sildadesse lääne poolsünt õli sisse siis praeguse pakasega hoopis teine ja ökonoomsem minek.Roolikarbis veel tad sees ja rooli vääna nagu kännu juurikat külmaga.
Postitused: 28
Teemad: 19
Liitus: Nov 2009
Maine:
0
28-01-2010, 23:34 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-01-2010, 23:37 PM ja muutjaks oli
wanamees.)
uazi peal võtab 2,3 d sierra mootor keskeltläbi 11 l 100 km kohta.omal järeleproovitud.minek hea ja jõudu ka on.
uaz i peal võtab 2,3 d sierra mootor keskeltläbi 11 l 100 km kohta.,jõudu on kiirust ka.omal läbi proovitud
Postitused: 4,683
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
tohoh.eks ma proovin mingi 2.0 mootori saada kuskilt ja korraliku offroad masina teha.
[/quote]
2,0 mootor on mänguasi offroad uazile,mudas arvestatakse küttekulu mitte X liitrit 100le vaid X liitrit tunnis.Samuraist saad hea kerge offroad masina.
Postitused: 33
Teemad: 12
Liitus: Jan 2010
Maine:
0
mudasse ja veealla uputamiseks ei taha mingit uut asja osta.vana veidi kõrgemaks,võimalisel ka tugevamad sillad,kui lõpuks hakkab nii minema et kõik jupid aint lähvad,siis lükkan zilile russi mootori peale ning siis kärutan sellega.
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Et ainult Uazi sillad suurema rehviga ei kesta ei pea küll paika.
Sildade ja kastide kestvus oleneb 75% kasutajast ja 25% remondi ja hoolduse
kvaliteedist.
Mõni inimene saab jagu ka sellistest sildadest mida mujal peetakse purunematuks.Teine aga sõidab Nivaga, mille ülekandeid loetakse üheks lihtsamini purunevaks terve aasta võistlustel ja ei kaeba.
Offroadi autole diisli panek rikub selle auto läbivuse ära.
Põhjuseks liiga kitsas tööpöötete vahemik ja sellest on ka enamus võistlejaid aru saanud.Uazile oleks soodsaim valik Zmz-53 või 66.Esiteks annab see parima töömahu ja kaalu suhte.Teiseks mahub peale ilma suuremate ümberehitusteta ja kolmandaks läheb kasti otsa.
peale väikest täiustamist saab arvestatava jõu alates 1500 pöördest kuni 6000
pöördeni.Ehk siis tööpöördeid poole rohkem diislist ja käiku praktiliselt polegi vaja vahetada.
Postitused: 859
Teemad: 132
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
(28-01-2010, 17:31 PM)saku777 Kirjutas: (28-01-2010, 17:26 PM)swen17 Kirjutas: 2,3 fordi disla.seda on ka varem pandud sinna.[/align]
Ford Escorti mootor olemas mul.kuid aeglustusega lada niva mootor ei tohiks jõuetu olla?
vahepeal arvasin et äkki sobib sinna volksvageni mootor.
1.8 TD vw golf 103 variandi.kuid kuda ma mootori külge panen kui esiveoga autol mootor teistpidi peal?
Seesama nn. golfi mootor on audil õigetpidi peal. Diiselmootori eelis on see , et ta ei karda vett ja niiskust . Kyttekulu on väiksem , jõudu on madala pöördel rohkem. Ja eeldatavasti see uaz teele ei lähe , siis võib sinna paaki ka odavamat kütust panna.
Ma ka vahest m6tlen , et teeks , teeks ja teeks , kui oleks , aga plaaniks see ka jääb tavaliselt.
Pole midagi targemat teha
Postitused: 4,683
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
Uaz peale istuvad kõik diislid mõnel rohkem ümberehitamist mõnel vähem.Pesukoti mootor pidavat koos sidurikojaga ilusti minema ainult mingi vaheplaat käigukasti ja sidurikoja vahele teha vaja.Ise olen 2 erinevat projekti edukalt lõpuni viinud.Nissani 2,3d mootoriga oli asi lihtne,sidurikoda ise valmistada,väntvõllis olev tugipuksi treis treial õigesse mõõtu ja gazi käimakasti võlli ots läks ilusti sisse.Uazi siduriketas oli välismõõdult 5mm suurem kui nissani oma ja treial treis selle üleliigse maha.Teise tegin läinud sügisel lastele põlluralliks.Mootor 2,2d izusu,tollel on väntvõlli otsas tugilaager gaziga ühes mõõdus,sidurikoda taas ise valmistada.Kõige suurem peavalu oli siduriketas,uazi oma ei mahu sinna mingi valemiga ja jäi 2 varjanti kas ketas teha või võll ümber treida-freesida.Läksin lihtsama vastupanu teed ja lammutasin uazi ketta ja mingi lääne sõiduauto ketta laiali.Uazi kettalt võtsin südamiku ja treisin pisut peenemaks,et mahuks lääne ketta südamiku asemele ja punktisin uazi südamiku ja lääne ketta välisosa omavahel kokku,seni on pidanud õnneks vastu.Lisaks tuli veel karteri põhi ümber disainida kuna kardaan jäi ette.
Kui hakkad mingit mootorit ostma siis oleks mõtekas mingi kaubiku pealt see vaadata,sest kahtlen kas sõiduauto sidur kannatab selle mudaralli välja.uaz tühimass diiselmootoriga on 1,6t lisaks mudas on veel korralik koormus.
Niiet edu otsustamisel.
Postitused: 27
Teemad: 14
Liitus: Jun 2008
Maine:
1
kui see fordi diisel kombineerida villise enda kastiga, kas siis käigud liialt lühikeseks ei jää? eriti ntx gaz69l millel 3 käiku on?
Postitused: 33
Teemad: 12
Liitus: Jan 2010
Maine:
0
loogiliselt võttes,kui jõuab.siis nädala lõpuks saab mootorile hääle sisse.eks siis vaatan mis veel teha.
ja kütuse pealt ei ole midagi.tellin tavaliselt saurixist 1 tonni kaupa kütet.liiter tuleb odavam.