Süütepooli jama.
#1

Süütepoolil on kaks klemmi, pluss ja miinus .Mul on süütepoolile ühendatud plussjuhe, ning siis hakkab teisest klemmist ka pluss jooksma ja sealt klemmist läheb juhe sinna genekale (vene) P-sse ja sealt edasi kontaktide selle nn lehtvedru alla. Nüüd on siis seal selles nn raamistikus kus kontaktid kinni on pluss sees. Juhe koos ja ei leia lahendust.

Riga 11 '76-> M1A "Moskva" '54 -> IÞ Jupiter '66 -> IÞ 56K '59
Vasta
#2

seda asja nimetatakse vooluringiks. pluss peabki süütepooli miinus klemmist "välja tulema" ning mööda juhet kontaktini jõudma. kui kontakt sulgub, siis on vooluring suletud ning süütepool on selles tarbija.
Sa pead hoolitsema selle eest, et kontakt sulgeks vooluringi ehk oleks ülejäänud kontaktplaadist elektriliselt isoleeritud. Sama kehtib ka kontaktivedru kohta - vedru ja kontaktiplaadi vahel peavad pideva ühenduse vältimiseks olema plastikust või eboniidist seibid.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta
#3

geneka külge see juhe vist ei peaks minema? ikka otse jagajasse. abiks ka märge, mis aparaadiga tegu on
Vasta
#4

(11-03-2010, 22:04 PM)isandpauk Kirjutas:  seda asja nimetatakse vooluringiks. pluss peabki süütepooli miinus klemmist "välja tulema" ning mööda juhet kontaktini jõudma. kui kontakt sulgub, siis on vooluring suletud ning süütepool on selles tarbija.
Sa pead hoolitsema selle eest, et kontakt sulgeks vooluringi ehk oleks ülejäänud kontaktplaadist elektriliselt isoleeritud. Sama kehtib ka kontaktivedru kohta - vedru ja kontaktiplaadi vahel peavad pideva ühenduse vältimiseks olema plastikust või eboniidist seibid.

Suurd tänud! Ma olen kuskilt kuulnud, et sealt peab tulema miinus ja siis kontaktid "klõpsutavadki" miinust.

Riga 11 '76-> M1A "Moskva" '54 -> IÞ Jupiter '66 -> IÞ 56K '59
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne