K; gaz 21 käigukast
#12

Käigukangi põrandale viimisel ei olnud peamine põhjus kummist niidirullide kulumine liigendites. Esmane oli eputamine, et minu auto on teistmoodi, kui teistel. Tehti tuuningut ja oldi sellest uhked. 69 külgkaaned olid omamoodi nõutud kaup, mida oli küllaltki raske saada.
Minu autol pidasid need liigendid vastu umbes 600 tuh. km. läbisõitu. Asendasin siis need selliselt, et lõikasin kummi voolikust tükid ( välis läbimõõt silmuse läbimõõdule vastav, sisemisele treimisel valmistatud puks, arvestades hoova tapi läbimõõtu ja kummist vooliku sise läbimõõtu) ja asetasin silmusesse ning kahele poole metallist seibid nagu seda on originaalis. Ja töötasid samaväärselt, kui orig. detailidega. Võite ka praegu selliselt teha ja erilist probleemi sellest ei teki, sest seda eksperdid ei märkagi !!!!
Vasta


Sõnumeid selles teemas
K; gaz 21 käigukast - Autor: joest - 24-03-2010, 12:39 PM
RE: K; gaz 21 käigukast - Autor: sm.Poljakov - 24-03-2010, 12:53 PM
RE: K; gaz 21 käigukast - Autor: Varblane - 24-03-2010, 12:58 PM
RE: K; gaz 21 käigukast - Autor: joest - 24-03-2010, 12:58 PM
RE: K; gaz 21 käigukast - Autor: Varblane - 24-03-2010, 13:01 PM
RE: K; gaz 21 käigukast - Autor: zazik - 24-03-2010, 14:10 PM
RE: K; gaz 21 käigukast - Autor: valdo - 24-03-2010, 14:30 PM
RE: K; gaz 21 käigukast - Autor: Varblane - 24-03-2010, 14:38 PM
RE: K; gaz 21 käigukast - Autor: valdo - 24-03-2010, 15:01 PM
RE: K; gaz 21 käigukast - Autor: zazik - 24-03-2010, 15:27 PM
RE: K; gaz 21 käigukast - Autor: joest - 24-03-2010, 18:02 PM
RE: K; gaz 21 käigukast - Autor: Aare - 30-03-2010, 07:09 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne