23-11-2010, 16:15 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-10-2018, 14:41 PM ja muutjaks oli mossepower.)
Endal oli selline juhus:
Juhtus see siis 100+ km/h möödasõidu ajal maanteel. Äkki käis ilge pauk ning tükk kettast oli minema lennand, suport kuskil eemal ning pidurivedelik ka väljas(polnd enam ei käsi ega jalgpidurit). Lisaks tulid rattapoldid ka mitu keerdu lahti.
Pärast töökojas leiti, et 1 probleem, miks juhtus oligi see, et ketas oli treitud ning üks pragu oli juba kettas olemas(pildil 1 murdekoht tume ja teine hele), mille taha siis klotsid kinni jäid. Lisaks vb. olid valed poldid ka supportile pandud, aga need kadusid teadmata suunas.
Arvestades seda, et antud auto uus piduriketas maksis 150.- eek(passat`96), siis treimine tundub antud juhul utoopiliselt idiootne. Lisaks remont ka kallim kui uus ketas oleks olnud(support, ketas, amort, toru, voolik).
Tuttavad autondusega kodus olevad tegelased, kui neile pilte näitasin, leidsid ka hiljem, et selline asi täiesti võimatu kui just treitud ketas pole.
Juhtus see siis 100+ km/h möödasõidu ajal maanteel. Äkki käis ilge pauk ning tükk kettast oli minema lennand, suport kuskil eemal ning pidurivedelik ka väljas(polnd enam ei käsi ega jalgpidurit). Lisaks tulid rattapoldid ka mitu keerdu lahti.
Pärast töökojas leiti, et 1 probleem, miks juhtus oligi see, et ketas oli treitud ning üks pragu oli juba kettas olemas(pildil 1 murdekoht tume ja teine hele), mille taha siis klotsid kinni jäid. Lisaks vb. olid valed poldid ka supportile pandud, aga need kadusid teadmata suunas.
Arvestades seda, et antud auto uus piduriketas maksis 150.- eek(passat`96), siis treimine tundub antud juhul utoopiliselt idiootne. Lisaks remont ka kallim kui uus ketas oleks olnud(support, ketas, amort, toru, voolik).
Tuttavad autondusega kodus olevad tegelased, kui neile pilte näitasin, leidsid ka hiljem, et selline asi täiesti võimatu kui just treitud ketas pole.