Opel Rekord 1971
#12

Enda opelitel olen kõik klaasid siiani tervelt kätte saanud ja kasutanud aega nõudvamat lähenemist aga väiksemat riski midagi ära käkkida kus tulemuse saavutamiseks tõstad asja lihtsa vaevaga üksi eest ära.
Tehnoloogia väga lihtne, alustad tihendi serva ümberpaigutamist kabiinis sees, ilma erilisi abivahendeid kasutamata aitad tihendi serva sammsammult üle metall ääre, alustades nurkadest - kui pool klaasi on nii tihend üle upitatud võid alustada healjuhul juba klaasi eest ära tõstmist. 72-77 opelitel võib vabalt enne selle liistu väljatõmmata ja sellisel juhul veel lihtsam varjant kus lihtsalt surud klaasi käega raamist välja. Enamjaolt see asi ju nii käibki. Tihendi võiks ka enne kas silikoniga või muu vahendiga määrida, et oleks väiksem võimalus seda katki teha.
Saan aru et klaas ja tihend on olulised ka auto kokku tagasi panemisel.

PS! Kruvikat, heeblit, kuvaldat, tellist võib ju ka alati kasutada aga sellisel juhul saan aru, et klaasi kättesaamine tervelt ei ole prioriteet!
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Opel Rekord 1971 - Autor: hannes74 - 28-03-2010, 14:54 PM
RE: Opel Rekord 1971 - Autor: h2rra - 28-03-2010, 17:58 PM
RE: Opel Rekord 1971 - Autor: ryblik1 - 28-03-2010, 21:06 PM
RE: Opel Rekord 1971 - Autor: urmet48 - 28-03-2010, 21:14 PM
RE: Opel Rekord 1971 - Autor: xander4 - 28-03-2010, 22:35 PM
RE: Opel Rekord 1971 - Autor: marco - 28-03-2010, 23:28 PM
RE: Opel Rekord 1971 - Autor: Veteran - 29-03-2010, 07:57 AM
RE: Opel Rekord 1971 - Autor: marco - 29-03-2010, 09:29 AM
RE: Opel Rekord 1971 - Autor: mossepower - 29-03-2010, 20:23 PM
RE: Opel Rekord 1971 - Autor: dworkin - 31-03-2010, 09:57 AM
RE: Opel Rekord 1971 - Autor: heikson - 29-03-2010, 20:38 PM
RE: Opel Rekord 1971 - Autor: LonelyWolf - 06-04-2010, 12:39 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne