Postitused: 382
Teemad: 42
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
kustkohast ma võiksin väntvõlli kergemaks treida(milliselt küljelt ja kui palju) ja kus saaks seda hiljem lasta tasakaalustada?tegemist minski väntvõlliga.või äkki on kellelgi siukest asja juba müüa?
Postitused: 264
Teemad: 52
Liitus: Jan 2003
Maine:
0
lihvid lihtsalt õhemaks. Aga miks sul seda vaja läheb? Sest ainus mis see annab on see et kui gaasi annab siis tõusevad pöörded momentaarselt, samas tühikäik on nii ebastabiilne kui üldse olla saab. Vaevalt et sa sellega pöörded võidad. Kui tahad tuunida siis võid ju kolvikäiku lühemaks teha, see peaks pöördeid andma.
Postitused: 382
Teemad: 42
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
ma tahaks sellest jõudu ja ta peaks paremini pöördeid üles võtma. kuidas ma seda kolvikäiku lühemaks teen?
Postitused: 264
Teemad: 52
Liitus: Jan 2003
Maine:
0
pakun et pikem kolvikäik annab jõudu. Võid ka lühemaks teha ja siis ülekannet vastavalt muuta. Aga vaevalt et kergem väntvõll jõudu annab. See kaalub niigi vähe (mõni kilo), võrreldes kogu mootorratta kaaluga on see imeväike.
Aga jõudu saad kui paned taha suurema hammasratta.
Või siis võtad võimsama mootori.
Kõige lihtsam oleks muidugi osta Minsk Wildcat (krossiminsk) või cz 125 millel on mõlemad.
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
57
:o
TO Lõhkuja. Mis on surveaste?
To Marti. Mismoodi sa seletad lahti mootori kubatuuri?
Postitused: 382
Teemad: 42
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
mis ma pean surveastet tõstma ve?
Postitused: 1,238
Teemad: 40
Liitus: Mar 2003
Maine:
2
soovitan üles otsida mõned kardimehed, kes sellist keemiat tegid, et raske uskuda kohe. reegel on see, et ühe asja muutmisest on väga vähe kasu, tulemus kombineerub hulkadest. minski mootor on üks rohkemini aretatud mootoreid maarjamail, sest sellega sõideti ka karti.
ps. esimene vihje: enne, kui üldse hakkad midagi minskil tegema, tuleb kepsu alumine nõellaager uus panna, mis vastu peab.
ja lõpetuseks - kui sul asja vastu ikka tõsine huvi on, siis võta muga ühendust ja ma näitan (ei müü) oma varuosi ning viin sind kokku selliste meestega, kes sulle lõputult sellest rääkida võivad (mis on ka omaette nähtus, sest tavaliselt hoiavad teadjad mehed oma suu kinni, mootorite näitamisest rääkimata) :yes
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
57
No ei ole tulnud mu küsimusele vastuseid kummaltki . Tuleb välja et mõlemad niisama jutumehed. Ei tee teist kumbki seda pushkat valmis. Ainult räägite. Klaabu ütles õieti et midagi ei tule kergelt. Vaja teha väga palju asju ümber ja paremaks et saadud jõulisa tuntav oleks.
Ei tee ka rõdul talvel ühtegi kolvikäiku lühemaks ega pikemaks. See seotud ikke väga paljude asjade ümbertegemisega
Postitused: 382
Teemad: 42
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
no blaa nahui ma pean sulle sõna \"surveaste\" defineerima või?:mad:
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
57
Venekeelt sa paistad mõne sõna ikka teadvat. Mulle pole vaja enam midagi seletada. Mul asi selge. Sa pead omale need asjad selgeks tegema.
Postitused: 326
Teemad: 17
Liitus: Jan 2002
Maine:
0
võta \"Piibel\" kätte ja loe seda 25 korda (inimene pidi alles 25 korra peale asjast aru saama) ja siis on kõik selge. (A.Palu Mootorrattad ja mootorrollerid).
Postitused: 267
Teemad: 28
Liitus: May 2003
Maine:
1
Ei hakka uut teemat tegema, küsin siinsamas kuna haakub selle teemaga.
Taastan praegu ühte K-750 mootorit. Ning tahaks teada kas keegi aitaks väntvõlli koos kolbidega tasakaalu ajada. Kirjandusest olen uurinud kuidas see käib, aga praktika puudub. Väidetavalt pidi tehase väntvõll olema tasakaalus, kuid isiklikult seda ei taha uskuda.
Kas siin leidub praktikuid?
Tänud, Puhh.
Postitused: 382
Teemad: 42
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
aga mis te arvate kolvile kolmanda rõnga panemisest? talvel ju niikuinii külm ja mingeid pikki vahemaid läbima ei hakka siis ju ükskõik kui kiiresti ta kuumeneb.
Postitused: 834
Teemad: 60
Liitus: Sep 2003
Maine:
0
arvad et 3-s rõngas saab ilusti õlitust ? ja kas raske pole mootoril ringi ajada kolvi ?