Postitused: 266
Teemad: 28
Liitus: Jan 2002
Maine:
1
Nende vanemat sorti prantslastega kindlustad endale peavalu ja unetud ööd, juhul kui midagi peaks tehnikast rikkiminema. Uued jupid on kallid, kohapeal ei ole, kohale toimetamis aeg pikk ja võid saada hoopis vale asja. Lammutused neid sisse ei vea ja kohapealt saadud masina lammutamisest ei taha kuuldagi. Kasutatud juppe võib leida selliste vähe levinud masinatele spetsialiseerunud lammaritest, mis on ka üldjuhul ainuke Eestis.
Tehniline korras olek sõltub nagu ikka, eelmistest omanikest e. kui \"läbi aetud\" masin on.
CX on minu meelest üks viimastest eht citroenilikest mudelitest.
PS. Tartu keskses kuulutustelehes Infolaine ühes oktoobrikuu viimases numbris müüdi Citroen Visa GTI -d.
citromaan
Postitused: 5,780
Teemad: 734
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
Muide..Citroen Visa GTI on tegelikult tehnikalt puhas Pesukott 205 GTI, ehk siis parim selliste masinate nagu XR3, Golf GTI ja Kadett GSI seas. Soodsa hinna juures kindel hea ost.
Üks sinine CX 25 turbo, nahksisu ja muude mugavustega oli kahel suvel mu pidevaks pilgupüüdjaks Ajakirjandusmaja juures. Oleks raha tookord olnud, oleks selle ära ostnud. Sitikate remont ja nende hüdrauliline (mitte õhk) vedrustus pole aga siiski midagi hirmsat, kui teada, kuidas ja mida teha.
Enne ostu uuri kindlasti spetsiaalfoorume.
Mina igatahes mõtleks selle masina peale küll. Küsimus on tema praeguses seisukorras.
Asp
Postitused: 5,780
Teemad: 734
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
Üldiselt on Sitika vedrustuse hooldamisest olnud juttu sellises toredas ajakirjas nagu Car Mechanic, mida on Lutsu nimelise raamatukogu tehnikakirjanduse osakonnas (st oli enne uputust). Uuri seda.
Kui see elukas aga peale kahte aastat seismist korraliku akuga käima läheb ja vedrustuse korralikult ülesse kergitab..siis mina mõtleks juba tõsiselt.
Asp