Opel Manta A

Just nimelt Smile

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta

Eile tuli naine Mantaga töölt koju, tormas tuppa ja teatas, et hoovi sõites juhtus midagi ja kapoti alt tuleb suitsu. Õues selgus , et suitsu asemel tuleb kapoti alt siiski auru. Aga ega seegi hea uudis ei olnud. Selgus et radika alumine serv laseb nagu sõel läbi. Esialgu süüdistasin selles lihtsalt ajahammast, kui aga radika maha võtsin, oli sellel näha ventika jälge. Proovisin siis ventikat loksutada ja selgus et ongi veepump läbi. Õhtul tellisin uue pumba ära, see peaks reedeks käes olema. Täna selgus, et on võimalik ka uus radikas saada, see peaks kohale jõudma järgmise nädala lõpuks. Nii et selle ajani pean ilma Mantata hakkama saama. Rahaliselt on see aasta nende sõidetud 10 aasta seast kõige kulukam- suunatulelüliti 160€, veepump 40€, radikas 210€.
Vasta

(12-09-2018, 17:44 PM)Toffel Kirjutas:  Täna selgus, et on võimalik ka uus radikas saada

Kas radikas oli/on uuele mootorile vastav või algne?
Vasta

(12-09-2018, 23:23 PM)TeeTL Kirjutas:  
(12-09-2018, 17:44 PM)Toffel Kirjutas:  Täna selgus, et on võimalik ka uus radikas saada

Kas radikas oli/on uuele mootorile vastav või algne?

Tõsi see on, et kui mõni aasta tagasi sai Rekordi mootor peale pandud, siis radikas jäi vana, 1,6-se oma. Ka uus radikas tuleb sama. Kui ma selle mootori vahetuse tegin, siis ma ise seda tähele ei pannudki, aga hiljem Hundu ütles, et 2,0 mootor on nõksa pikem kui 1,6-ne. Sellega tuli siis ventikas radikali lähemale ja kui nüüd pump veidi laperdama hakkas, oligi ventikas radikas. Aga jahutuse kohapealt toimetas vana radikas probleemideta.
Vasta

Tänasega algas taas kevad. Kui Manta garaasist välja ajasin, märkasin korralikku bensu  rada, mis maha jäi. Selgus et talve jooksul olid tõenäoliselt päkapikud tagasivoolu voolikul klambri lõdvaks lasknud. Pingutasin selle üle ja oligi viga parandatud. Panen ka odoka näidu jälle kirja, et saaks jälgida et läbisõit käest ära ei läheks. 53006 Eelmisel hooajal sai läbitud mõned kilomeetrid alla 6000.
Vasta

Kui viimane postitus algas sõnadega, et tänasega algas kevad, siis nüüd võin öelda, et tänasega algas sügis. Tegin veel kerge loputuse ja siis ajasin Manta garaaži kevadet ootama. Odoka näit oli 57983, nii et selle hooaja läbisõit jäi tiba alla 5000km. Päris nii igav see suvi ka ei olnud, et kevadel auto garaažist välja ja sügisel sisse tagasi ja vahepeal ainult kalla ja talla. Tegemisi ikka jagus. Esimese asjana sai tegeletud diffriga sest lisaks tavapärasele vaiksele undamisele oli mingi uus kahtlane heli juurde tekkinud. Jällegi oli Hundu see kes hädast välja aitas ja ühe vana silla mulle andis, mille sisu ma siis osaliselt ümber lappasin. Sellise tegemise peale tegi aga sild sellist koledat häält, et jube kuulatagi. Läksin siis kõrvad lontis uuesti Hundu juurde ja tegime siis nii nagu kohe oleks pidanud tegema. Sai parem küll kui enne remonti. Järgmine suurem ettevõtmine oli käigukasti vahetamine kuna sõidu ajal kostis pidev kerge vile sealt suunast. Ise kahtlustasin selles käigukasti ja ka Hundu kinnitas seda. Põrutasin siis ühel heal päeval Hundu töökotta. Ise olin muidugi härga täis, et mis see siis ära ei ole - üks kast alt ära, teine asemele ja tunni pärast koju. No ega ikka ei läinud küll nii. Esiteks on need sidurikoja poldid nii vastu tulemüüri kinni, et paras nikerdamine on nende keeramine.Kui poldid lahti, selgus et kastil pole ruumi otsast tulekuks. Esimene optimistlik arvamus oli, et ehk piisab stabikavarda lahti laskmisest. ei piisanud. Järgmisena said mootoripadjad lahti lastud ja mootorit veidi ettepoole nihutatud. Ikka ei aidanud. Lõpuks ei jäänud muud üle kui kruvisin kasti uuesti mootori külge tagasi ja tõstsime mootori koos kastiga välja. Nii et esialgsest kiirest vahetusest kujunes lõpuks kaks päeva kirumist ja vandumist ja jebimist. Ja mis kõige vahvam- vile on ikka alles.
Niipaljukest siis selle hooaja tegemistest. Järgmine aasta on Manta A jaoks juubeliaasta, nii et peaks siis kuidagi lugupidavamalt oma vanakesse suhtuma. Ehk lasen veljed üle värvida.
Vasta

Siuke huvitav vidin pakkuda, peaks ka mantale sobima, Viiratsi.
       

Golf mk1, VW T3, Lada 1200, Dnepr MT-10
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne