Postitused: 448
Teemad: 32
Liitus: Mar 2008
Maine:
6
(22-03-2011, 21:01 PM)metsakohin Kirjutas: Palun, sama niiduk, ainult värviliselt:...
Kas töö ei toimu mitte Kadrioru staadioni harjutusväljakul, pole ise sealt kandist pärit...
Pilt jah, aga mis mark, netist ei leia igatahes esimese hooga küll, igatsugu Dennis'ed, Anzanid jne, mille pilte näha saab, pole mitte PÄRIS sellised. Ja koha suhtes oli ka endal kahtlus et see ikka Eestimaal on, kas siis Kadriorg või Toila loss vms peenem koht. Äkki keegi, kel hea mälu, tunneb ära
Rain Rikas
Eesti Maanteemuuseumi peavarahoidja
rain.rikas@mnt.ee
Postitused: 5,777
Teemad: 734
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
Äkki siis mõistlik lisada muuseumi fondi ka temaatiline raamat? Ma ei usu, et siinkandis arhailiste muruniidukite spetse leidub.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 1,556
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
27
Firma on suure tõenäosusega "Dennis"
Lisan mõne lingi:
Dennise video
Vanade muruniidukite klubi
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Postitused: 448
Teemad: 32
Liitus: Mar 2008
Maine:
6
need lingitud asjad olid juba enne vaadatud, aga mina seal SELLIST muruniidukit ei näinud, põhimõttelt sarnaseid küll, aga neid oli ka teiste firmade omi samal põhimõttel, praegu ei viitsi uuesti üles otsida
Rain Rikas
Eesti Maanteemuuseumi peavarahoidja
rain.rikas@mnt.ee
Postitused: 5,777
Teemad: 734
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
Kõiki asju ei ole võimalik kandikul ka ette tuua. Vanarahvas teadis, et kõhutühjuse all vaevlejale tuleb anda õng ja konks, mitte kala. Et laisaks ei läheks.
Jätkuvalt parim soovitus hankida too viidatud raamat ja otsida sealt.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 448
Teemad: 32
Liitus: Mar 2008
Maine:
6
Jätkan uute piltmõistatuste ülesriputamist ... esimesena autotõstuk, piltide rohkuse järgi (üles riputan vaid mõned) kohalik konstruktsioon, aga järsku on asjatundjaid, kes oskavad öelda margi ja muud tarka tema kohta. Midagi analoogset oli vanasti prügiveo-autodel peal, kas täpselt see, ei oska maapoisina meenutada.
Huvitav pisike Caterpillar sahaga, no täielikult nime õigustav TÕUK, ka väga palju fotosid. Huvitav, kuidas oli lahtise kabiiniga lund lükata?
Ja veel lumetõrjest, mingi lihtsalt propelleriga lumepuhuja???
Fotode tausta (üsna räämas) ja suure koguse järgi otsustades pole tegu väljamaal ülespildistatud huvitavate masinatega, vaid midagi on siis konstrueeritud ja siis detailselt üles võetud.
Ootan huviga kommentaare ...
Rain Rikas
Eesti Maanteemuuseumi peavarahoidja
rain.rikas@mnt.ee
Postitused: 163
Teemad: 13
Liitus: Feb 2004
Maine:
1
Ülemine pildirivi on üles võetud Tallinnas, Hobujaama tänavas, auto taustal on tänagi veel püsti olev elevaator. Vaadates tõstuki pilte ja arvestades pildistamise asukohta, julgeks oletada, et tegemist on Tallinna Autode Remondi Katsetehase Hobujaama filiaalis loodud/paigaldatud tootega. EMSAl olemasolevas arhiivis küll selliseid pilte ei ole, kuid tegemist võib olla lühiajaliselt tootmises olnud tootega. Ja meie arhiiv on eelkõige võidusõidu suunaline. Võidusõiduautode kõrval toodeti erinevaid masinaid, levinuim nendest oli teeremontöör GAZ-53 baasil.
Postitused: 448
Teemad: 32
Liitus: Mar 2008
Maine:
6
25-04-2011, 13:58 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-04-2011, 13:59 PM ja muutjaks oli
Maanteemuuseum.)
EMSA-le lihtne küsimus järgmisest TARKi sõidukist kuni 1960. keskpaigani
Kas on
ekskavaatoritehase ajaloo asjatundjaid, igatahes ei õnnestunud leida sarnaste mudelite pilte üles, aga "minu" leiutaja on tema märkmiku järgi kindlasti teinud nendega koostöö ja seega need fotod peaks olema tema loomingust
P.S. on kahtlus mudeli ET-123 koha pealt, kuid selle pilti leida ei õnnestunud.
Rain Rikas
Eesti Maanteemuuseumi peavarahoidja
rain.rikas@mnt.ee
Postitused: 163
Teemad: 13
Liitus: Feb 2004
Maine:
1
Kardi identifitseerimine võttis veid aega. Valikud olid: Estonia K-1 ja Estonia K-2, ehk siis Tallinna Autoremonditehase nr. 1 (hiljem TARK) esimene ja teine eksperimentaalne kart. Kuna kiri kütuspaagil ei ole lõpuni nähtav ja raam oli mõlemal analoogiline, tuli tuvastada mootori järgi. Estonia K-1 oli varustatud 125 ccm mootoriga ja see ka pildil on. Ehk siis Eesti esimene tööstuslikult valmistatud kart Estonia K-1.
Postitused: 448
Teemad: 32
Liitus: Mar 2008
Maine:
6
uus huvitav sõiduk, propelleriga sõiduauto. Meile foto jõudnud nii, et selle päritolu ei tea.
Kes teab või arvab midagi sõiduki, koha või sõitjate kohta, andke palun teada!
Rain Rikas
Eesti Maanteemuuseumi peavarahoidja
rain.rikas@mnt.ee
Postitused: 313
Teemad: 64
Liitus: Jun 2004
Maine:
0
Numbri järgi pakuks et pilt on tehtud Saksamaal.
Postitused: 307
Teemad: 11
Liitus: Dec 2005
Maine:
5
Täpsemalt viitab IA numbrimärgil Berliinile.
Postitused: 376
Teemad: 31
Liitus: Aug 2002
Maine:
4
Otsisin netist propellerautode kohta, peamiselt leidub infot ainult prantslase Marcel Leyat saavutustest (Leyat ehk Helica). Tema autodel oli propeller tavaliselt ees.
Aga sellest konkreetsest masinast on netis paaris blogis üks foto liikvel - Google'i pildiotsingusse "adele aircar" või "adele air car".
Võib-olla kellelgi õnnestub midagi rohkemat välja kaevata.