Probleem MB 250 diiselmootoriga.
#1

Autoks siis 1985a 250D.

Siiani käis kõik ilusti. Ükspäev läks veidi näpust ja sõitsin läbi lumevalli. Auto jäi keskohaga kandma ja jeep tõmbas välja.

Senikaua kuni tõmbajat ootsaime , käis auto veel ilusti. Kui t6mbamiseks läks , läksin välja ja jätsin mootori seisma ja aitasin lükata.

Auto sai teele ja proovisin käivitada. Läks käima ja suri kohe välja. Teise katsega käivitus , aga selgus , et enam pole tyhikäiku.
Pole ka jõudu ja ajab metsikult musta tomu välja. Käivitub ka kuidagi kole kehvasti ja vaevaliselt.

Nüüd käisin lasin summuti ära keevitada , keskel oli pauna juurest ära murdunud. Torudel , ega summutil mingeid muljumise jälgi näha ei ole.
Sain teenindusest välja , siis umbes 1km jooksul lendas 5. silindri kyynal minema.
Kas süüde sai kuidagi paigast minna? Mootor ju vist ketiga?

Lisan veel , et õhufilter puhas , peenfilter hiljuti vahetatud ja jämefilter silmaga vaadates ka puhas. Prooviks sai voolikud pandud kanistrisse , aga ei miskit kasu.

Pole midagi targemat teha
Vasta
#2

Vaata kas õhuvõttu mootorisse pole kuskilt kinni löönud.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#3

(07-04-2011, 19:18 PM)Killer666 Kirjutas:  siis umbes 1km jooksul lendas 5. silindri kyynal minema.

Mismõttes???
Kumb keere siis järgi andis, kas plokikaane või küünla oma...?
Või kui keerasid küünla näpuga sisse, siis ei puutu see üldse asjasse....


Vasta
#4

küünal ei puutu käimisse. ää lendamine on siis vast pigem juhuste kokkulangemine. kui keere peab (kahtlane muidugi) siis pane tagasi.
kui keeret pole siis on variante mitu, eks ise vaatad mida teed. odavaim on suurema mõõduga pime ette panna ja läeb ülejäänud küünalde najal ka käima.
käimisprobla on iseseisev teema. must tomu tähendab rikast segu, ehk kui asi matsust tuli, siis ilmselt tõesti esimesena arvaks, et õhuvõtt on kuskilt kinni muljutud.
Vasta
#5

Küünlal lendas ära sydamik seest. St., et kyynla metall osa koos keermega jäi plokikaande , aga klemmiosa koos punaseksminevaosaga oli välja lennanud. See pidi tegelikult juba varem olema osaliselt katki , kuna klemm on käinud ka vastu kollektorit ja on näha sulamise jälgi. Keerasin vana (paar kuud) küünla välja ja panin uue.

See selleks.

Keerasin ka õhupuhasti ära ja avastasin , et pumba küljel olev kaas on lahti. Üks kruvi oli suisa är kadunud. Selle kaane all on pikk varras , mis liigutab viit hooba , mis jäävad pumbal torustikust allapoole. Panin kaane kinni ja hetkel proovinud veel ei ole , aga millegipärast ma ei usu , et selle viga , kuna sealt vist ei jookse kyte läbi.

õhuv6tt on korras ja ka kontrollitud ja ega see ei saagi viga saada , kun asub mootori kohal kollektoriu kylles.

Ise kahtlustasin alguses , et äkki sai m6ni paun viga ja on umbes , aga põhja alt vaadates pole mingeid m6lke , ega vigastusi näha.

Kas äkki siis kalde all käies v6is keti üle visata? Kas saab pumbal niimoodi yle visata? Või on siiski pump õhtal?

Süüde oleks nagu metsikult varajane ja seda ma järeldan mustast suitsust ja ka diisli lagin on kõvem , kun avarem seda salongi ei kostnud. Käiguga pidurdades mingeid kahtlaseid helisid ei tule , seega ma arvan , et klapid ja kolvid omavahel kokku ei käi.
Tyhikäigul näitab 2,5 käies 3 õlir6hku.

Lasin ka kytte välja ja kui tagasijooksust imeda , siis tuleb pealejooksust ilusti kyte läbi filtrite ja pumba kuni jõuab tagasijooksu. Mingeid taksitusi ei ole.

Ahjaa , lisan veel lõppu , et viimane kord , kui kylmalt käivitasin (peale rikki minekut) siis käivitus väga vaevaliselt ja algul ajas metsikult sinist ja siis kui kuidagi käima hakkas , siis hakkas musta ajama.

Pole midagi targemat teha
Vasta
#6

Kas kompressioonis mingeid muudatusi pole märgata, näiteks käivitamise ajal on teisem hääl kui varem?
Kas enne lumevalli pirueti ka tegi? Kas omal jõul vallist välja ei proovinud jõurata?
Kahtlustaks küll, et kui kuidagi on võimalik pumbarattast ketti üle visata, siis see ongi.
Vasta
#7

Huvitav, et Sa ei vaevu MBklubi foorumisse nii põhjalike postitusi tegema...Toungue

Tehas on mootori teinud nii, et kett ei saa üle visata. Kuid tehasejärgselt on neid mootoreid korduvalt remonditud ja üsna tihti eemaldtakse remondi käigus "mittevajalikke" tükke. Milleks võivad olla ka ketipüüdurid väntvõlli ja KP hammasrataste juures. Miks ma seda kahtlustan - on olnud juhtumeid, kus kett on visanud üle mootorit kuivaks sõites (õlirõhul töötav ketipinguti annab järele ja lõtv kett viskab üle mootori seiskamisel). Käivitamisel harvem...
Vasta
#8

(11-04-2011, 22:01 PM)v6sa Kirjutas:  Tehas on mootori teinud nii, et kett ei saa üle visata.

http://forum.automoto.ee/showthread.php?...#pid238921
Isegi rihm siin üle ei visanud, vaid pumbas on jätkatud võll ja see sai 180 kraadi üle visata. Mingi 30 või rohkem kraadi külma oli. Pumba otsapuks, kus pöörleb lühike osa võllist oli kulunud.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#9

(11-04-2011, 22:01 PM)v6sa Kirjutas:  Huvitav, et Sa ei vaevu MBklubi foorumisse nii põhjalike postitusi tegema...Toungue

Tehas on mootori teinud nii, et kett ei saa üle visata. Kuid tehasejärgselt on neid mootoreid korduvalt remonditud ja üsna tihti eemaldtakse remondi käigus "mittevajalikke" tükke. Milleks võivad olla ka ketipüüdurid väntvõlli ja KP hammasrataste juures. Miks ma seda kahtlustan - on olnud juhtumeid, kus kett on visanud üle mootorit kuivaks sõites (õlirõhul töötav ketipinguti annab järele ja lõtv kett viskab üle mootori seiskamisel). Käivitamisel harvem...

Juhtus nii , et kell kukkus ja ma pidin lippama suur akulaadija kaenlas ühistranspordi peale. Tahtsin sealset teksti täiendada , aga ei j6udnud.


Selgus aga , et selle kaane viga ei ole. Kas ta on korralikult kinni v6i veid irvakil ,ikka ei käi.

Tegin aga avastuse , et kui lasin tagumisele klapile vaakumi peale , siis tekkis autole tühikäik. Kahjuks küll jõudu juurde ei tulnud ja toss ka ära ei kadunud.

Täna kruvisin maha klapikambrikaane ja selgus ,et kui vändal on ot , siis nuka kriipsud on kohakuti. Samuti oli näha ka ketitald.
Panin sama targalt kokku tagasi.

Akupealt enam auto täna ei käivitunud. Kuna eelsüüde lihtsalt ei töötanud. Lõpuks vedas mind üks jeebimees käima. Sõnaotsesesm6ttes vedas. Algul tuli paksu sinist tossu ja kui juba mootor kl6binat tegema hakkas , siis hakkas ka musta tulema. Tükk aega kulus ennem kui mootor jaksas omal j6ul käima hakata.
Kuulsin kapotialt juba tuttvat häält ja avastasin , et järgmise kyynla sydamik on leebet lasknud. Tänu sellele ka see eelsyyde streikis.

(21-12-2009, 13:15 PM)v6sa Kirjutas:  Kõrgesurvepump on küll VÄGA töökindel, kuid aastakümned teevad oma töö ja külmaga need tavaliselt ka koolevad. Kindlaks saab sed ateha ainult nii, et võtta mõni pihustile minev survetoru maha ja mootorit ringi ajades peab sealt KORRALIKULT pritsima.


Ma ei mäleta , mingiaeg kui aku juba koolenud oli , siis keerasin yhe toru maha ja paari ringiajamisega gaas maas tuli sealt torust seda kytet väga kehvalt. V6ibolla seepärast ,et aku ajas kehvalt ja gaas oli ju ka maas.

Et siis ilmselt kas pump kutu v6i siis vales hambas. Kuidas ja millised need pumbamärgid on , seda ma veel ei tea.

Pole midagi targemat teha
Vasta
#10

T2nud aitajatele. Kett oli m6ned hambad valesti. syyde oli umbes 45 kraadi peal.

Pole midagi targemat teha
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne