22-05-2016, 20:01 PM
(22-05-2016, 09:51 AM)muska71 Kirjutas:(21-05-2016, 13:47 PM)v6sa Kirjutas: Õhumured saska ja põksinäksi mootoritel kaovad imeväel, kui tehases paigaldet filtrilaadsed tooted asendada millegi asjalikumaga.
Kui tagasivool orginaal ja masina kokku laod pead ju ikkagi õhutamis keberniidi läbi tegema,õhk ei kao ise kuhugi.viid pumbast tagasivoolu paaki vot siis õhk saab lahkuda paaki.Pole vahet kas pumpad käsitsi,vead paelaotsas või mängid starteriga.Vana malli diislitel filtri kopsikute küljes õhutuskraan,uutel pole sedagi.
Lisaks kui kunagi uaasikut diiseldasin siis nissani orginaal oli tagasivool paaki,aga laiskusest ei viitsinud tagasivoolu paaki vedada ja kolmikuga pealevoolu nagu põka orginaalis,toimis mõnda aega kuni ühel hetkel ei saanud õhku enam välja ja panin nii nagu lääne insenerid loonud otse paaki pumbast väljuv ja rahu majas.