29-04-2019, 21:45 PM
(28-04-2019, 19:39 PM)Kodanik2 Kirjutas: [quote pid='476090' dateline='1556438796']
(28-04-2019, 10:56 AM)Daff Kirjutas: Kes teab. Mis aastast hakati D-21 mootori plokile valama kollektori toe kinnituskohta? See on see kolmnurkne valu kolme auguga ploki vasaku külje tagaosas kahe õlistutseri vahel.
Mootoreid on vist 4 erineva järgi.
1974a tekkis generaatori kinnius.
1976a masinal puudub see kollektori kinnitus veel. 1977a masinat pole kohanud ja 1978a masinal on juba see kollektori kinnitus olemas ja armatuur läks pikaks. aasta hiljem tekkisid ka kõrged poritiivad.
1991 muutus see kollektori kinnitus 2 auguga ja kollektori jalg ise muutus 1994a. - siis tekkis ka d120 mootor
Mul 1977. a masinal on see kinnitus olemas. Mootor ilmselt toodetud aprill-mai. armatur on nö pikk.
[/quote]
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Häire lõpp. Mootor 1976 aasta oma. Kui paraja nurga all valgust peale lasta siis oli TEHASE pirka pealt isegi võimalik välja lugeda mootori andmed.
D-21A, 1800 Rpm.25 Hp. 1976 aasta.
Ostsin mingi tehase mootori mis oli nn.garaažileid. Seisnud katkise väntvõlliga terve igaviku. Aja jooksul olid jalutama läinud KSP, ventilaator ja küttefiltrid. Nüüd pisteti uus vänt sisse, pandi mootor komplekti ja turgu.Sain asja õnnelikuks omanikuks.
Aquila captas non muscas.