28-04-2019, 10:56 AM
Kes teab. Mis aastast hakati D-21 mootori plokile valama kollektori toe kinnituskohta? See on see kolmnurkne valu kolme auguga ploki vasaku külje tagaosas kahe õlistutseri vahel.
Aquila captas non muscas.
(27-04-2019, 22:18 PM)Laurts Kirjutas:Jah see tükk. Venes see lettidelt võtta. Eestis seda saada pole. Paar venda on üritanud teha, kuid ebaõnnestunult. Poola variant ei tule kõne alla mis on generaatori kõrvale ehitatud.Selline "vahetükk"?
https://youtu.be/Qkma03ir0ic
(28-04-2019, 10:56 AM)Daff Kirjutas: Kes teab. Mis aastast hakati D-21 mootori plokile valama kollektori toe kinnituskohta? See on see kolmnurkne valu kolme auguga ploki vasaku külje tagaosas kahe õlistutseri vahel.
(28-04-2019, 10:56 AM)Daff Kirjutas: Kes teab. Mis aastast hakati D-21 mootori plokile valama kollektori toe kinnituskohta? See on see kolmnurkne valu kolme auguga ploki vasaku külje tagaosas kahe õlistutseri vahel.
(28-04-2019, 11:06 AM)unimüts Kirjutas: Jah see tükk. Venes see lettidelt võtta. Eestis seda saada pole. Paar venda on üritanud teha, kuid ebaõnnestunult. Poola variant ei tule kõne alla mis on generaatori kõrvale ehitatud.
(28-04-2019, 21:56 PM)meli666 Kirjutas:(28-04-2019, 11:06 AM)unimüts Kirjutas: Jah see tükk. Venes see lettidelt võtta. Eestis seda saada pole. Paar venda on üritanud teha, kuid ebaõnnestunult. Poola variant ei tule kõne alla mis on generaatori kõrvale ehitatud.
Kui Poola komplekti all seda mõeldud, siis olles ise ka näinud seda traktori küljes, siis kipub jah olema sadul sea seljas teema.
https://www.pmkaubamaja.ee/et/pollumajan.../t-25.html
Eks võib muidugi topeltpumpade külgekonstrueerimise peale ka mõelda. Aga lahendatav ka lihtsamalt läbivoolujagajaga või dosaatorpumbaga, mille tagasivool kannatab survet. Jagaja ja dosaatori toitjaks NS-16 ja toimib. Kui millalgi selliselt lahendatud traktori juurde satun, võin pilte teha.
Endal jällegi selline küsimus. Uuema otsa Vladimiretsil tundub olevat nii kütuse peen kui jämepuhastusfiltriks miski MTZ jämepuhastusfiltri sarnane.
Kas ikka peenpuhastusel miskine papp-, nöörelement ka sees, või mõlemad ühesugused?
(28-04-2019, 22:43 PM)unimüts Kirjutas: See poola oma... Samas rahvas rabab neid lettidelt palju. Üks asi on seal hea, et kogu see kupatus ei kiusa sidurikojas olevaid kahte 110 laagrit. Ja omakorda hüdropumba ajamis väikseid laagreid. Need kurat ei kannata eriti valu. Ei teagi kas 2 pumpa kõrvuti välja kannataks.
Nöörfilter on saatanast. Need ummistavad torustike. Loomkatsed kõigil omal vastutusel. Teoorias on kõik ilus, kuid praktikas jama kuubis. Pappfilter toimib hästi, lihtsalt kütusetorustik peab olema korras. (keermed õiges mõõdus, seibid suure läbimõõduga ja toru/vooliku otsad sirged)
(28-04-2019, 19:39 PM)Kodanik2 Kirjutas: [quote pid='476090' dateline='1556438796']
(28-04-2019, 10:56 AM)Daff Kirjutas: Kes teab. Mis aastast hakati D-21 mootori plokile valama kollektori toe kinnituskohta? See on see kolmnurkne valu kolme auguga ploki vasaku külje tagaosas kahe õlistutseri vahel.
Mootoreid on vist 4 erineva järgi.
1974a tekkis generaatori kinnius.
1976a masinal puudub see kollektori kinnitus veel. 1977a masinat pole kohanud ja 1978a masinal on juba see kollektori kinnitus olemas ja armatuur läks pikaks. aasta hiljem tekkisid ka kõrged poritiivad.
1991 muutus see kollektori kinnitus 2 auguga ja kollektori jalg ise muutus 1994a. - siis tekkis ka d120 mootor
(29-04-2019, 20:19 PM)meli666 Kirjutas:(28-04-2019, 22:43 PM)unimüts Kirjutas: Pappfilter toimib hästi, lihtsalt kütusetorustik peab olema korras. (keermed õiges mõõdus,
Selle uuetüübi suuremad papist filtrid ehk kvaliteetsemad.
Vanatüübi oma läheb olematute töötundidega kortsu ja ei ole ka vedru tugevuses asi. Lihtsalt diisli sees pudeneb ära.
(30-04-2019, 08:33 AM)muska71 Kirjutas:(29-04-2019, 20:19 PM)meli666 Kirjutas:(28-04-2019, 22:43 PM)unimüts Kirjutas: Pappfilter toimib hästi, lihtsalt kütusetorustik peab olema korras. (keermed õiges mõõdus,
Selle uuetüübi suuremad papist filtrid ehk kvaliteetsemad.
Vanatüübi oma läheb olematute töötundidega kortsu ja ei ole ka vedru tugevuses asi. Lihtsalt diisli sees pudeneb ära.
muudkui kirutakse seda orginaal ikaldust,aga kaasaegsema vastu vahetada ei taheta miskipärast.
(30-04-2019, 19:50 PM)unimüts Kirjutas:kaasaegsema all pidasin silmas seda nö passati volksu peenfiltrit mis käib voolikute vahele.(30-04-2019, 08:33 AM)muska71 Kirjutas:(29-04-2019, 20:19 PM)meli666 Kirjutas:(28-04-2019, 22:43 PM)unimüts Kirjutas: Pappfilter toimib hästi, lihtsalt kütusetorustik peab olema korras. (keermed õiges mõõdus,
Selle uuetüübi suuremad papist filtrid ehk kvaliteetsemad.
Vanatüübi oma läheb olematute töötundidega kortsu ja ei ole ka vedru tugevuses asi. Lihtsalt diisli sees pudeneb ära.
muudkui kirutakse seda orginaal ikaldust,aga kaasaegsema vastu vahetada ei taheta miskipärast.
Töötaks see uus asi nii ideaalselt, siis võiks mõelda. Välimus selline pask kuubis juba. Siiani kõik originaal süsteemid korda saanud. Lihtsalt poola varuosadega on olnud ilgeid jamasid.
Uuendustest
Taimaal mehed riputavad endale tisse ka külge (paarikaupa nagu filtreid (settepott+peenpuhastusfilter) ja lasevad ka riista maha lõigata. KUid sigaraibe inimene ei funktsioneeri siis enam.
Olen aru saanud, et seda masinat tuleb kasutada originaalina. Ümberehitused peavad olema iga kandi pealt õigustatud. Olgu see siis hüdrosüsteem või küttesüsteem. Lihtsalt varuosadega on puhta-put sis. Kui sellest jagu saada on masin igati vonks.
Mul suur mure endalgi. No kõik masinad korras. Varuosi ka ei meenu väga, mida koheselt vaja.... Mida teha - osta uus masin ja jalutada jälle varuosariiuli-masina vahet 2 nädalat ka ei paku pinget. KRT küll mure tegelt suur. Ja ärge nüüd soovitage, et tee 4 last ja võta suur koer siis muresid (raha, hobisid ja vaba aega pole)
(02-05-2019, 19:22 PM)muska71 Kirjutas: jahutusventilaator kohises,võtsin lahti ja laager kuiv,määrisin ära ja kokku panekul mõistus otsas tiivik loperdab otsas ja kõik.netis kataloogid olemas,aga vot ei oska otsida.http://www.autoopt.ru/auto/catalog/3/vtz/vtz-t25a/50/