Kuhu kõik vanad autod foorumist jäid?
#1

Kuulge rahvas, kas vahepeal tehti mingi alternatiivset autofoorumit, kuhu kolisid kõik vanade autode omanikud?

Ma iga päev teen automotofoorumi lahti lootuses midagi lugeda vanade autode kohta - ja võta näpust.

Ei, teemasid on palju, kirjutatakse kümnete lehede kaupa näiteks valgevene motoblokide test-drive`st, saksa imetraktorist, iseliikuvast sassist, puugaasist, Anu Saagimist ja Jaan Tatikast, mopeedidest, jalgratastest, ühistransportist, matrjoskatest, tööpinkidest, adradest ning lüpsmisseadmetest ning minu pärast olgu need teemad kõik siin alles, kuid huvitaval kombel ei ole ma ammu ühtegi sõitvast uunikumist või restaureerimisprotsessist ühtegi uut teemat näinud.

Selles mõttes ma tahan otseselt öelda kui need "kõrval" teemasid moodustasid viiendiku, olgu siis isegi poole kogu foorumist - oli ok. Aga nüüd see on kuidagi hakkab juba masendust tooma. Seda enam, et vanad autod ei ole kuhugi kadunud. Lihtsalt et nende omanikud ei viitsi ilmselt tekitama uued teemasid Riga 13 ja Delta testdraivide kõrvale.

Isegi Stihl raisk kui kirjutab, siis mitte oma neljast sõitvast uunikumist või oma töökoja projektidest vaid Ford Capri roostes ja dokumenditeta kerest, mis seisab juba 10 aastat garaazis tal.

Ühe sõnaga kurb lugu, jah. Kas tõesti keegi ei tee midagi enam, või lihtsalt ei viitsita kirjutada?

Ma arvan et peaks mingid meetmed võtta nende uunikumite omanike suhtes kes ei viitsi midagi kirjutada - näiteks mingi üldkasuliku töö neile määrata või mida iganes. Või siis igaühele jagada motobloki ja RIGA-13 ning kohustada korraldada neile nuts and bolts restaureerimise.


Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#2

Noh, olgem ausad-ega sa ise ka ju siia palju ei kirjuta-vaid et käisin ostsin sellise uunikumi, siin on pildid ja headaegaSmile

Aga autoteemadest pole midagi suurt lugeda jah.
Enda vabanduseks on et ma ei ole suurt miskit teinud oma käkkide kallal ajapuudusel, a see-eest on hakanud valmis saama mu garaaz kus neid köpitseda.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#3

(28-05-2011, 01:19 AM)denis23 Kirjutas:  Kuulge rahvas, kas vahepeal tehti mingi alternatiivset autofoorumit, kuhu kolisid kõik vanade autode omanikud?

Ma iga päev teen automotofoorumi lahti lootuses midagi lugeda vanade autode kohta - ja võta näpust.

Ei, teemasid on palju, kirjutatakse kümnete lehede kaupa näiteks valgevene motoblokide test-drive`st, saksa imetraktorist, iseliikuvast sassist, puugaasist, Anu Saagimist ja Jaan Tatikast, mopeedidest, jalgratastest, ühistransportist, matrjoskatest, tööpinkidest, adradest ning lüpsmisseadmetest ning minu pärast olgu need teemad kõik siin alles, kuid huvitaval kombel ei ole ma ammu ühtegi sõitvast uunikumist või restaureerimisprotsessist ühtegi uut teemat näinud.

Selles mõttes ma tahan otseselt öelda kui need teemasid moodustasid viiendiku, olgu siis isegi poole kogu foorumist - oli ok. Aga nüüd see on kuidagi hakkab juba masendust tooma. Seda enam, et vanad autod ei ole kuhugi kadunud. Lihtsalt et nende omanikud ei viitsi ilmselt tekitama uued teemasid Riga 13 ja Delta testdraivide kõrvale.

Isegi Stihl raisk kui kirjutab, siis mitte oma neljast sõitvast uunikumist või oma töökoja projektidest vaid Ford Capri roostes ja dokumenditeta kerest, mis seisab juba 10 aastat garaazis tal.

Ühe sõnaga kurb lugu, jah. Kas tõesti keegi ei tee midagi enam, või lihtsalt ei viitsita kirjutada?

Ma arvan et peaks mingid meetmed võtta nende uunikumite omanike suhtes kes ei viitsi midagi kirjutada - näiteks mingi üldkasuliku töö neile määrata või mida iganes. Või siis igaühele jagada motobloki ja RIGA-13 ning kohustada korraldada neile nuts and bolts restaureerimise.

Kuule sõber denis23, kõigil kes on oma vanasõiduki taastanud,on olnud aega oma tegemistest jahuda küll ja küll. Olen tähele pannud,et tõsisemad tegijad ei ole suured jutumehed,neile meeldib lihtsalt teha. Eriti tobe on see,kui kired üle ilma ja muna polegi õieti. Paljud ei tahagi mingit tähelepanu.
Tead ,ma kirjutaks ka oma autost. Kahjuks olen sellest juba nii palju jahunud,et endalgi tüütab ära. Minu jutustamisest pole ka eriti kasu olnud,sest erinevad isikud tõlgendavad asja erinevalt. Jutud mis levima hakkavad on algsest täiesti mööda. Hakka või ise uskuma Smile
Mis puutub nende meeste karistamisse,mida Sa siin eelnevas jutus pakud,olen täiesti nõus!!! Sinu poolt välja pakutud idee on lahja. Tuleb veel karmimad meetmed appi võtta. Nimelt tuleb uurida välja kellel on vana-aegne auto ja kes ei ole pikemat aega seda taastama hakanud ja toimida järgmiselt:

1. Uurida kõigepealt välja,miks ei ole seda autot taastama hakatud?
2.Miks ei ole peremees oma autost siin foorumis kirjutanud.
3.Kui omanikul pole raha ,tuleb seda talle kohe anda.
4.Võimaldada omanikule korralikud tööriistad ja vahendid auto koheseks taastamiseks.
5.Võtta ära isiklikud sidevahendid,mis segavad töö tegemist.
6.Viia omanik koos autoga sellisesse keskkonda,mis soodustab taastamistöid.
7. Panna omaniku asemel tööle isikud,kes teevad samal ajal neid töid,mille pärast see autotaastamine seisab. Lubatud on mitmed isikud.
8.Võimaldada tasuta internetikursus,mille käigus saaks ka kirjutamine ja fotode lisamine võimalikuks.

Kui kõik need tingimused on täidetud,tuleb neid lugusid ja autosid nagu Vändrast saelaudu . Nii et soovin Sulle denis 23 jõudu nende vanade masinate omanike karistamisel.Wink
Vasta
#4

(28-05-2011, 08:45 AM)90Deville Kirjutas:  ma ei ole suurt miskit teinud oma käkkide kallal ajapuudusel, a see-eest on hakanud valmis saama mu garaaz kus neid köpitseda.

Krt, mõni mees hakkab ikka õigest otsast pihta.
Erinevalt minust.






Aga miks keegi ei kirjuta we?
Tahad, Denis, ma ütlen.

Sest tegijatest keegi ei viitsi oma närve siin eesti foorumites enam rikkuda.
Sa võid teha kõik õigesti, kirjeldad oma autot, selle ehitamist jne jne, aga 100% ALATI tuleb lõpus mingi IDIOOT, kes teatab kogu su teema kohta, et "niiskus pääseb vaiba alla ning tegelt on kõik valesti"
Sest naabrimees ütles nii.

Ja ülejäänud 100 idiooti, kes seda loevad, arvavadki, et sa tegid valesti ja ei oska üldse midagi....Big Grin

Või et su saani õhufilter on rõve ja tema teeks oma uuniku juures asju hoopis teisiti, (kui kunagi uuniku, muidugi, saab; praegu tegelen "pisut tagasihoidlikuma" projektiga, nimelt roostetäppide eemaldamisega oma Delta paagilt vms...)



Ja et sellist asja taluda, peavad sul olema a`la väravas seisva mehaaniku raudsed pedagooginärvid, aga kahjuks enamusel meist ei ole seda mitte...Smile




(28-05-2011, 01:19 AM)denis23 Kirjutas:  Kas tõesti keegi ei tee midagi enam, ....?

See asi ka veel.
Ja nii ongi. Kui Merco omad vist pakkusid, et ehitusturu madalseis oli kas eelmise aasta lõpus võimidagi, siis mina pakun, et autode taastamise kõige madalam punkt Eesti Vabariigis oli aprill 2011.
Mis oli sisuliselt eile.
Ehk anna inimestele natuke aega, tekib leivale vorst tagasi, tekivad ka vanaautojutud.






(28-05-2011, 01:19 AM)denis23 Kirjutas:  kirjutatakse kümnete lehede kaupa näiteks valgevene motoblokide test-drive`st,

Denis, areng on toimunud, mäletad, veel 5 aastat tagasi nad loendasid busse ja panid nende numbreid kirja...Tna vist on keegi avastanud, et lihtsam on see nimekiri lihtsalt Autobussikoondisest endale küsida....Big Grin





Vasta
#5

Aga miks keegi ei kirjuta we?
Tahad, Denis, ma ütlen.

Sest tegijatest keegi ei viitsi oma närve siin eesti foorumites enam rikkuda.
Sa võid teha kõik õigesti, kirjeldad oma autot, selle ehitamist jne jne, aga 100% ALATI tuleb lõpus mingi IDIOOT, kes teatab kogu su teema kohta, et "niiskus pääseb vaiba alla ning tegelt on kõik valesti"
Sest naabrimees ütles nii.

Ja ülejäänud 100 idiooti, kes seda loevad, arvavadki, et sa tegid valesti ja ei oska üldse midagi....

(Või et su romu õhufilter pole originaal ja tema teeks oma uuniku juures asju hoopis teisiti, (kui kunagi uuniku, muidugi, saab; praegu tegelen "pisut tagasihoidlikuma" projektiga, nimelt roostetäppide eemaldamisega oma Delta paagilt vms...)



Ja et sellist asja taluda, peavad sul olema a`la väravas seisva mehaaniku raudsed pedagooginärvid, aga kahjuks enamusel meist ei ole seda mitte...)

------------------------------------------------------------------------------
Tead olen sinuga täiesti phel meelel.Kui kah omale miskit ostsin(eestimaalt) siis esimene tark! inimene tegi mulle selgeks,et sellist autot(täiesti tavaline eksemlar ja seeria tootmises)pole eestis selle aasta arvuga olnud iialgi ja ei tule kah.ja ,et kõik on vale ja mitte õige! Vahvad arvamused ja tuju oli ikka tõsiselt nullis!Kui midagi üritad ja püüad ja tarkuse bagazit pole (tehtud taastamise näol)0ma 50 aastat siis võiks end lausa põlema panna ja mitte oma nina kuhugi toppida!Nii,et eelistan ka mina teha omale ...tuleb välja või mitte eks siis paista!

Vasta
#6

Kõik asjad muutuvad ajas. Muuhulgas ka internetimaailm ja inimeste suhtumine/viibimine selles. Kaua sa kirjutad ja kaua sa viitsid? Ühes teises foorumis on neid vanaauto postitusi rohkem aga sealt saad ka ise lugeda, kui mujalt enam ei saa. Ütlen täiesti ausalt, et selline teemaalgatus ei koti ega kõiguta küll kedagi, midagi tegema.

"Pole olemas inimeste kehva vastuvõtlikust - on vaid kehv propaganda"

Kuigi jah T.T. lugu ma loeks küll, mina pole seda veel kunagi kuulnud ja huvitaks kindlastiWinkToungue
Vasta
#7

Nojah...igaühel on omad põhjused. Mina olen kõikidest viimastest autodest üritanud kirjutada. Ja mind üldiselt ei koti et keegi foorumis ütleb et minu auto ei ole ideaalne, kuna seda ma kuulen nii kui nii.

Üks asi mis AMFis käib närvile veidi see on kiviaegne piltide lisamise süsteem räige suuruse piiranguga. Ning blogikeskkonna puudumine. Sestap olengi drive2.ru kolinud. Aga eks see on rohkem vabandus.

Ütlen veel kord - mind ei häiri kõrvalteemad - las kõik need asjad olla. Aga kahju et

Hart, ma olen 100% nõus et vanaautoäri on praegu totaalselt varjusurmas - mitte ainult et keegi midagi ei osta, vaid keegi midagi ei müü ka. Kogu viimase aasta jooksul AUTO24.EE-s oli maksimaalselt paar-kolm uunikumi, mida võiks vaatama minna. Las see Eesti on väike aga kui ainult 5 korda suuremas Rootsis on keskmiselt poole päevaga need on rohkem kui Eestis terve aasta jooksul.
Eestis on ikkagi tuhanded uunikume. Ma ei mõtle vrakke mis põllu peal või heinaküünis seisavad. Ma pean silmas originaalseisukorras hobbyautod. Eks ma pakuks vahest neid ikka tahad müüa. Aga kui inimene teab et siin keegi ei osta, vähemalt hinnaga mis vastab turuväärtusele - siis ta ei püüagi müüa, teeb kuulutuse otse EBAYs või MOBILE.DE-s või CARANDCLASSICFORSALES-s.

Ühe sõnaga jah, vist tuleb alustada ennast - üritan kirjutada siin natukene oma projektidest.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#8

Ega jah pekstes parem pole.
Mina tegin teema lisa ära, hirm tuli enne peale. Et pärast langen repressioonide alla.
Vana auto on rustbucketist saanud nüüdseks uue kuue.
Mis tõestab et midagi ikka vaikselt toimub, küll aga kuskil pinnavirvenduse all. Mis siin ikka ka palju kirjutada on, kui samas foorumis mõni mees laialt jahvatab kuidas talle koju kolm või neli 300K kroonist projekti töösse tuleb.
Eks selle kõrval ka paljud ei viitsigi teatada et neil ntx said m401 tagapõll uueks või et mõni härra sai oma pobeda värvitud.
Aga halli teemasse ka üks värviline pilt
[Pilt: large_25075009_Xxws.jpg]
Aga kõige parem on lähtuda sellest: Vähem kära ja rohkem villa!
Kes arvab et midagi ei toimu siis meitel Tartus ntx: jaanuaris sai cadillac coupedeville värvi alla ja raamile tagasi, veebruaris märtsis sai üks pobeda kõvasti kereravi, aprillis sai teine pobeda uue värvkatte lõpuks, mais sai üks uuem customprojektiautokene ka oma lõpusirge kätte, mai lõpus sai siis see vanake ülevalt pildilt ka omale uue kuue, samas ntx saab kohe kohe valmis ühe väsinud Renault 19 Karmanni kabrioleti kerekeevitus. Ühe klubiliikme Opel Senator A hakkab ka nagu kuju võtma peale ulatuslikku kereremonti ja mootoriremonti, saab ka uue värvkatte.
Tegevus toimub aga mis seal plätrata, tööd on vaja teha....
Olge tegusad seltsimehed!

http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta
#9

Mina arvan ,et kui täie tõsitusega võetakse projekti ning selle tegemist siis ei huvita teiste prääksumised küll kedagi. Alati on huvitav lugeda korralikku üleskirjutist ning sellega kaasneva pildimaterjaliga.

M: Skoda Felicia 1995 osadena.
Vasta
#10

Ei saa siin aru denis23 pahameelest või, ütleme kibestumisest. Kui motoblokkide omanikud jagavad meelsasti kogemusi oma tehnika korrastamisest ning täiustamisest, vanaautode omanikud aga mitte (pean praegu silmas konkreetselt AMFi veergudel), siis nii ongi ja midagi pole teha. Ega kedagi ei saa ju sundida oma tehnika restaureerimisprotsessi foorumi veergudel kajastama, nagu ei saa ka vanaautode restaureerimise vähest kajastamist süüks panna motoblokkide omanikele, foorumi haldajatele ega ka vanaautode omanikele endile.

Pealegi, ka mina ei mäleta, et ka denis23 ise oleks mõne enda uunikumauto restaureerimisprotsessi AMFi veergudel just ülipõhjalikult kajastanud. Vabandan aga kohe ette, kui mälu on petlik ja seda siiski on toimunud.

Mis puutub aga muudesse teemadesse (traktorid, võrrid jne.), siis senikaua, kui need püsivad AMFi selleks ettenähtud alaosades, ei tohiks need küll kedagi miskitmoodi segada. Jah, denis23 rõhutab küll korduvalt, et otseselt tal nende teemade vastu midagi ei ole, aga kogu jutust tervikuna jääb siiski mulje, et miskitmoodi need teda ikkagi häirivad.

Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/

Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee
Vasta
#11

Projekti avalik kirjeldamine on tegelikult mugav lahendus, kui vanatehnikaprojekti tuleb hallata mitmekesi. Ka siis kui sinna üksi kirjutama peab. Hoolimata sellest, et enamus minu kaaskondsetest vanatehnikaprojektide ettevõtmisel on kas kurt-tummad, välismaalsed või muidu kohtlased ja ei ole valmis osalema tekstiloomes, siis nad on ikkagi võimelised lugema, pilte vaatama ja kuupäevades orienteeruma. Ehk siis mugav on pärast kuupäevaliselt vaadata, mis päeval millegagi sai tegeletud ja milline aeg umbes mingite tööde peale kulus ja kuidas seda aega vähendada oleks võimalik.
Lisaks pean mina ka rahalist eelarvet, mida loomulikult kellelegi ei avalda.
Mina ei karda kriitikat, sest ma olen oma iseloomu poolest ise üks ilge nahaal ja pigem võtan kõiki vastuseid toetusena, sest palju hullem on kui keegi midagi ei loe ja midagi ei arva, see tähendab valdavalt seda, et minu tegemised ei lähe kellelegi korda. Kui aga keegi pahaks paneb minu tegemisi, siis vähemalt on ta neid märganud.

Mina olen näinud üksjagu reaalseid projekte, kuid kõikide omanikud on arvanud, et rahvuslik masu, mis on lõpuks toonud eestlaste hinge õnnetunde põhjusel et kõikidel läheb halvasti on tinginud ka selle, et ei ole viisakas ja sobiv eristuda ülejäänud skisofreenilisest rahvamassist ja kirjutada oma hobidest kui kusagil tembutab Carmen Pritson Tamme ja kusagil aidatakse inimestel tapeeti panna ja kellelgi on pidevalt vähk, neerupuudulikkus ja kesklinnas elav laps peab käima Põlva koolis. Siis on ju täiesti mõistetav, et vanatehnikaga avalikult tegelemine mõjub ülejäänud rahvale lihtsalt näkku sülitamisena ja mõnitamisena. Seega täiesti mõistlik on ajada oma asju mitteavalikult.
Õnneks ei loe siinset foorumit võrreldes Facebookiga mitte keegi ja vanatehnika.ee -d loeb ainult automaatne moderaator, seega on see hea koht oma projektide päeviku pidamiseks ja soovin kõikidele edu ja julget kirjutamist.

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#12

Mina ei tea. Kogu Facebook on täis pilte, kus rahvas poosetab Kariibidel, Seisellidel, Ibizal, päevitunud näoga ning käes neil on reeglina purjelaua poom, elektrikitarr või siis kalli konjakiga klaas.
Kõik on ilusad, rikkad, õitsevad ning keegi ei loe kui palju eurosid on jäänud palgapäevani ja kellelgil ei ole mingit muret.

Tegelikkuses, kui ma need inimesi reaalselt ei tunneks, siis arvaksin et nende elu ongi selline.
Aga fakt: NEED EI HÄBENE OLLA (VÕI ÜRITADA VÄLJA NÄGEMA) RIKKAD; ÕNNELIKUD; EDUKAD.


Miks siis meie peame häbenema? Minu elu viimase 5 aasta jooksul oli VÄGA raske, ja uunikumide hobby jäi alles ainult sestap keegi ei tahtnud need uunikumid minu käest osta mingisugusegi hinnaga.

Aga eks kõik saab mööda. Raskused samuti.

Ja kõik minu uunikumid kokku on põhimõtteliselt ühe kaasaegse keskklassi auto väärt. Kui arvestada, et neid mina olen kogunud ca 10 aastat ning nende jooksev kulu on 500 eur/aastas (garaazide aastamaks)
ning amortisatsioon on 0, siis ma arvan, ma ei ole justkui eriline elupõletaja.

Mis mind omal ajal põhjustanud et ma kolisin ära DRIVE2.RU-sse, see on lihtsalt foorumi kiviaegne struktuur, mis ei võimalda normaalset päevikut pidada. Aga see selleks...

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#13

Täitsa huvitav arutelu!
Talupoeg talutaja - õige jutt ja tundes Sind ning Sinu projekte, võtan mütsi maha.
sthil - busside loendamise spetsialist elab aastaid Viljandis, kõik teavad teda ja kui vaja tõesti midagi nende liikumise kohta küsida, arvan et see on ka tema ajus talletatud. Muide pahal NSVL-i ajal tegid bussijuhid temaga väikest nalja ja kutsusid oma ridadesse, ta pöördus selle probleemiga bussipargi direktori poole, kes jagas matsu ära ja saatis mehe arstlikku komisjoni paberi järgi, kuid seda talle loomulikult ei väljastatud, sest ta on "mjähka govorja" "lillega" e. haige inimene, kuid busse jälgib ta siiani.
Mõnel teemal olen ka püüdnud sõna sekka öelda, millest arvan midagi teadvat, kuid tavaliselt lõpeb see arvamuse avaldamine korraliku sõimuna, ma ei tea kas minu kasutajanime või siis tõesti rumaluste kirjutamise tõttu.
Näiteks teema-mootor pooleks- selle kohta oli ainult paar kommentaari, ma ei saa aru kas foorumlased ei jaganud matsu või oli see tõesti ebahuvitav.Rääkisin sellest ühele kliendile kaupluses, kes omas ka sarnast "tontupoega" ja tema arvas, et ma valetan, näitasin siis suure otsimise peale talle seda teemat koos video ja piltidega ning seepeale läks mees "leili" ja ütles, et nüüd läheb ta tööjuures oma kolleegide juurde ja ütleb, et nad ei tea midagi (nagu seda ütles Ita Ever "Polkovniku leses"), siis ta teatas, et töötab kuskil laeval laevamehaanikuna.
Enda kohta võin öelda, et on tulnud ka nii mõnigi huvitav projekt nn. tugrikute vastu vahetada, sest muu elu tahab ka elamist.
Kui kuskil on muidu saada või odavalt müüa vaba aega, siis palun teavitage ka mind, kindlasti luban osa sellest vanatehnikale pühendada.
Ka ruumipuudus on tõsine mure.
Kuid nagu üks tõsine tegija ütleb - katsuge olla!
Vasta
#14

(30-05-2011, 05:14 AM)miilits Kirjutas:  Näiteks teema-mootor pooleks- selle kohta oli ainult paar kommentaari, ma ei saa aru kas foorumlased ei jaganud matsu või oli see tõesti ebahuvitav.

Eksid , oli küll huvitav ja seda tõestab ka 250 000 vaatamist. Minule meeldib lugeda ja imestada , kommenteerida aga alles siis kui on mida öelda. Tänan teema eest ja jätka samas vaimus.
Vasta
#15

(30-05-2011, 05:14 AM)miilits Kirjutas:  Täitsa huvitav arutelu!
Talupoeg talutaja - õige jutt ja tundes Sind ning Sinu projekte, võtan mütsi maha.
sthil - busside loendamise spetsialist elab aastaid Viljandis, kõik teavad teda ja kui vaja tõesti midagi nende liikumise kohta küsida, arvan et see on ka tema ajus talletatud. Muide pahal NSVL-i ajal tegid bussijuhid temaga väikest nalja ja kutsusid oma ridadesse, ta pöördus selle probleemiga bussipargi direktori poole, kes jagas matsu ära ja saatis mehe arstlikku komisjoni paberi järgi, kuid seda talle loomulikult ei väljastatud, sest ta on "mjähka govorja" "lillega" e. haige inimene, kuid busse jälgib ta siiani.
Mõnel teemal olen ka püüdnud sõna sekka öelda, millest arvan midagi teadvat, kuid tavaliselt lõpeb see arvamuse avaldamine korraliku sõimuna, ma ei tea kas minu kasutajanime või siis tõesti rumaluste kirjutamise tõttu.
Näiteks teema-mootor pooleks- selle kohta oli ainult paar kommentaari, ma ei saa aru kas foorumlased ei jaganud matsu või oli see tõesti ebahuvitav.Rääkisin sellest ühele kliendile kaupluses, kes omas ka sarnast "tontupoega" ja tema arvas, et ma valetan, näitasin siis suure otsimise peale talle seda teemat koos video ja piltidega ning seepeale läks mees "leili" ja ütles, et nüüd läheb ta tööjuures oma kolleegide juurde ja ütleb, et nad ei tea midagi (nagu seda ütles Ita Ever "Polkovniku leses"), siis ta teatas, et töötab kuskil laeval laevamehaanikuna.
Enda kohta võin öelda, et on tulnud ka nii mõnigi huvitav projekt nn. tugrikute vastu vahetada, sest muu elu tahab ka elamist.
Kui kuskil on muidu saada või odavalt müüa vaba aega, siis palun teavitage ka mind, kindlasti luban osa sellest vanatehnikale pühendada.
Ka ruumipuudus on tõsine mure.
Kuid nagu üks tõsine tegija ütleb - katsuge olla!

Hei sõbrad! Ärge seda mütsi kohe peast rabage! Väljas veel ilmad viletsad....Wink
Olen lugupeetud miilitsa arvamusega nõus. Ajapuudus kipub tõesti kallale tulema. Ei tea kas viga inimestes,või lihtsalt aeg selline. Või tundub nii,et aega pole. Vanasti tundus seda vabat aega hulga rohkem olema. Eriti tore oleks seda kuskilt osta....muidugi kui juhtuks raha ka veel olema. Aga loodame selle peale,et ükskord saame hüpata selle logiseva vankri pealt mõne korralikuma tee peale.
Vasta
#16

(30-05-2011, 10:58 AM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Vanasti tundus seda vabat aega hulga rohkem olema.

Vanasti polnud ka internetti ega foorumeid, kus "kohustus" oma tegemisi kajastada. Jäi aega rohkem vanatehnikaga tegelemiseks. Cool

Vasta
#17

(30-05-2011, 13:12 PM)wax Kirjutas:  
(30-05-2011, 10:58 AM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Vanasti tundus seda vabat aega hulga rohkem olema.

Vanasti polnud ka internetti ega foorumeid, kus "kohustus" oma tegemisi kajastada. Jäi aega rohkem vanatehnikaga tegelemiseks. Cool

Just,just! Oma postituses seda asja juba mainisin:

5. Võtta ära isiklikud sidevahendid,mis segavad töö tegemist.....Big Grin
Vasta
#18

Mul on ka mitu projekti pooleli,sedapuhku on aga nii läinud,et kui aega on pole raha,kui on raha pole aega.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#19

Tegelikult pole siiski vaid raha koguaeg.
Sest kui raha oleks piisavalt, ei kuluks aega selle teenimiseks, järelikult vöiks löputult vanatehnikaga tegeledaWink

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#20

Vot täpselt!

http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne