Postitused: 1,378
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
Teema alguse poole tagasi tulles, ise loen neid motoblokkide jne ja mootorrataste liikuma panemisi küll huviga-pildi pealt ei paista jah kuigi põnev. Aga kes ise midagi liikuma on pannud, see teab mis rõõm see on.
Tegelt huvitakski, kas need aastate pikkused taastamised kui valmis saavad pakuvadki sellist rõõmu? Algul õhinaga möllad aga 5 aasta pärast oleks minul küll mott ammu maas.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 1,387
Teemad: 316
Liitus: Jun 2005
Maine:
7
Ise ka kajastasin muidu projekte kuid nüüd on asi soiku jäänud, mitte projektid vaid pigem kajastamine. Kui teha korralik teema foorumisse, pika jutu ja piltidega, no olgem ausad, see võtab meeletu aja. Ja mis tihtipeale on veel nii mõnelgi probleemiks, tööd tehes satud tuhinasse ja klõpsutamine ununeb kus see ja teine, ja siis hiljem ongi sul ainult kaks pilti, et enne ja pärast. Siis aga on see mõte, et seda pole mõtet riputada kohegi, keegi jälle ütleb näe lõid pintsliga roostele värvi selga ja nüüd hea, missest, et oled päevi, nädalaid ehitanud ja puhastanud. Teine põhjus ilmselt miks ei kajastata on need lahedad kriitikud, kes irisevevad ja vinguvad, ise aga sügavad korteritoas kotte ja peale külmkapiukse lahtitegemise, muid projekte pole...
PS! tegelt on väga huvitav lugeda kõiki teemasi, peab ikka käsile võtma end ja ka miskit üles riputama. Pilte pole enam paraku, mitme aasta projektide pildid kadusid koos arvuti kõvakettaga, vot on lahe tehnika.
Kajastage usinalt kaasvõitlejad!
Postitused: 854
Teemad: 159
Liitus: Feb 2005
Maine:
2
Hr.Väravameh... kirjatükki lugedes tuli jällegi meelde üks tõsiasi masinate taastamisest.
Nagu ta kirjutab, nühitakse liistusid "ot ja do", kindlasti vajalik ja tänuväärt tegevus ja ma ei taha selle töö vajalikkust maha teha, kuid mind teeb nukraks see, et me paneme ühte patta erineva klassi masinad:
1. mis läigivad hästi, külge on kruitud kõik vajalikud vidinad ja jutid on tõmmatud ka vigadeta ning õige laiusega, selline masin lükatakse aastas 2-3 korda välja värske õhu kätte ja kokkutulekutele ning hindamisele viiakse teine treileril ning saab kõrgeid autasusid.
2. siia kuuluvad masinad, millised sõidavad hooajal x 000 km ringi, pakutakse ka hindamiseks, kuid nendel on tänu ekspluatatsioonile tekkinud märgatavaid vigu- värvkattele on tekkinud kraapse, tsikli tuletorud on siniseks põlenud ja ei läigi nii hästi kui vaja ning ka kroomiosadel on märgatavaid roostetäppe, rääkimata mõnest lisavahendist või vidinast, milline on liikluses küllaltki vajalik, kuid masina sünnikuupäeval sellist vidinat veel ei kasutatud.
Jõuda tahan aga selleni, et 1. klassi kuuluvad masinad koolevad tihti väikestel kruisidel ära, sest nende põhifuntsiooniks ettenähtud organile st masina jõuvärgile pole pööratud küllaldast tähelepanu, mahlad hakkavad jooksma, mootor kuumeneb üle või on teisel hing hoopis kinni.
2. klassi kuuluvad masinad jooksevad tavaliselt vigadeta (tõrkeid võib alati tekkida), kuid nemad ei pääse masinaid hindava komisjoni otsusega kuigi positiivsesse seisusesse, sest nende "vneznõi vid" ei ole parimate killast, mis siis et hooajal on läbinud paraja portsu km ja kõigile kokkutulekutele sõidavad omal jalal.
Kokkuvõtteks oma pikale lobale tahan öelda, et neid masinad tuleks hinnata erinevate mõõdupuude järgi. Kunagi varem tegin ka sellise ettepaneku, kuid siis öeldi, et see ei lähe mitte (Köster Kiire ristsetelt).
Ainsana olen lugenud, et kangelaslinna Narva kokkutulekute korraldajad panevad pingeritta masinad vanuse ja kohalesõidetud maapikkuse järgi omal jalal, kuidas nad muidugi kilomeetri taha jäetud treilale vaatavad, ei tea ja eks seda ole üldse raske ka kindlaks teha kui just otsest "koputajat" ei leidu.
Postitused: 854
Teemad: 159
Liitus: Feb 2005
Maine:
2
02-06-2011, 05:14 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-06-2011, 05:14 AM ja muutjaks oli
miilits.)
Ega polegi imestada, et osa sm. kolib teistesse foorumitesse, sest nendes tundub olema konkreetse teema või masina kohta arutelu asjalikum ja ehk ei hakata ka kohe sõimama või siis ei kasutata väljendit - arstid ei tea midagi- st kõiketeadjad püüavad teiste ideed või mõtted maha materdada, et saaks ikka midagi kirjutada.Vaadake või vanatehnika.ee-d, tsiklitalli jne.
Postitused: 245
Teemad: 51
Liitus: Oct 2003
Maine:
0
Lisaks vist eestlaste olemuses ,et pigem nikerdatakse üksi pimedas kui võetakse sõbrad kampa ja/või näidatakse ka teistele oma tööd.
M: Skoda Felicia 1995 osadena.