28-06-2011, 11:20 AM
Raske on öelda. Kuna NLiidus oli automarkide arv väga-väga piiratud, siis paratamatult tingis see tähelepanu ning hoolt ka nende autode suhtes, mis oleksid ilmselt mujal täiesti pelgatud (olgem ausad, ega NLiidus polnudki ühegi automarki-mudeli mis tänase päeva Lääne standartide järgi väärtuslik on, mõned uunikumid a la Tartu-1 välja arvata.
Ok, võib olla ka ZIL-Tchaika kabriolettide versioonid.
Aga reaalsuses olukord on selline, et meil on registris ca 10 GAZ-13 ja vist 7 GAZ-14 ning 3 ZIS-110 mis enam vähem teeb nende autode "ellujäämise" protsendi kuskile 50-100 vahele, ning mitusada GAZ-21 mis on ülisuur protsent samuti. Ja Mossed-Muhud-Villised on samuti armastatud ja austatud (ja see on tore) hobbyautod, lihtsalt selle tõttu, et ega Ferrarisid ja Maseratid meil polnud.
Ok, võib olla ka ZIL-Tchaika kabriolettide versioonid.
Aga reaalsuses olukord on selline, et meil on registris ca 10 GAZ-13 ja vist 7 GAZ-14 ning 3 ZIS-110 mis enam vähem teeb nende autode "ellujäämise" protsendi kuskile 50-100 vahele, ning mitusada GAZ-21 mis on ülisuur protsent samuti. Ja Mossed-Muhud-Villised on samuti armastatud ja austatud (ja see on tore) hobbyautod, lihtsalt selle tõttu, et ega Ferrarisid ja Maseratid meil polnud.
Dodge WC52 1943; Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960; Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967, Rover P5B Saloon 1973; Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976
Autod ja blogi.