Postitused: 1,225
Teemad: 48
Liitus: Sep 2010
Maine:
6
Mis siin ikka arusaamatut on.Väiksema majapidamise jaoks, kus on ka ruumi suht napivõitu, ei mahu täismõõdus masinatega majandama. Kui puuduvad võimalused sobiva masina ostuks, aga on olemas täismõõdus kohendamist ja remonti ehk taastamist vajav RS-09... Miks mitte siis seda pisut ringi teha oma vajaduste järgi? Teema ongi selleks, et arutada- kui palju oleks optimaalne, et saaks kasutada veel kõhualuseid riistu - kultivaatorit jne. Nagu eelnevast näha - liiga lühiike T-16- aga oma kitsa ülesande jaoks on sobiv. Sellele alla enam mingeid riistu ei pane. Mina niidukit kasutada ei plaani, kuid vagusid ajada oleks tarvis küll.
Ma saan aru, et silda saab mõnedel variantidel liigutada, mõnedel ei saa ka.
Postitused: 686
Teemad: 87
Liitus: Mar 2006
Maine:
6
Kaasfoorumlane peeterpaul otsib nüüd juba algupärast kühvlit, raam täiesti leitud.
Ksf. ja harrastusmesinik Manks - teilt ostetud meepurgid leidsid tänuväärsed tarbijad meie pere näol ja tõsteraami ots on varsti nagu uus
Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Postitused: 1,225
Teemad: 48
Liitus: Sep 2010
Maine:
6
Tore kuulda, peeterpaul!
Mõlgutan mõtteid oma sakslase laialivötmisest.. Siinkohal tahaks piuksuda, et olen huvitatud kindlasti sidurikäppadest, tulevikus ka midagi käigukasti sisust, millest täpsemalt ei oska veel öelda. Käigukasti pärast kuuldavasti see massin seisma jäi.. Mootor on tal peal (momendil küll eraldunud muust masinast) 2-pütane, kuigi originaalis oli neljane, nii väidab igatahes raami külges olev silt.
Osadest võib lahedalt privasse kirjutada.
Postitused: 620
Teemad: 115
Liitus: Mar 2009
Maine:
7
15-09-2011, 20:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-09-2011, 23:26 PM ja muutjaks oli
Armex.)
On pakkuda nii sidurit kui käppasid ja muid kasut.osasid,mõned uued ka näiteks kahese uus plokk,torusid,tihendeid jne.Tel.56644605
Postitused: 620
Teemad: 115
Liitus: Mar 2009
Maine:
7
Parandasin ära,arvuti oli kaks tähte ära söönud.
Postitused: 343
Teemad: 1
Liitus: Apr 2006
Maine:
4
16-09-2011, 10:08 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-09-2011, 10:09 AM ja muutjaks oli
tiit.)
Leidsin alles täna selle teema. Suvel heinaajal polnud aega arvuti juures olla. Minul on lühemaks tehtud 2 augu jagu ehk 30cm. originaal kartulimuldaja enam alla ei mahu, keskmised tööorganid said 5cm lühemaks tehtud. Traktori lühemaks tegemise põhjus oli laudas manööverdamine. Varuosi on ka pakkuda kui hiiumaale juhtud.
Postitused: 686
Teemad: 87
Liitus: Mar 2006
Maine:
6
Keegi esisilla n-öelda õõtstala on alt ära võtnud? Õpik räägib lakooniliselt tala ettepoole välja löömisest, aga nagu ei taha liikuda.
Kas need korgid sillakronsteini välimistes otstest peaks ka liikuma?
Ning mis nipiga see sild sealt vahelt siis välja tuleb?
Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Postitused: 686
Teemad: 87
Liitus: Mar 2006
Maine:
6
Halloo, ma seda raamatut õpiku all silmas pidasingi, et on lakooniline. Mitte sõnagi näiteks, kust seda õõtstala ettepoole lüüa. Kas talast või neist korkidest. Viimased on päris robustselt kinni oma avaustes.
Ja kerge lootus oli, et vastaks mõni, kes seda tööd teinud või näinud.
Kopeerida tekste raamatust veebi oskavad paljud.
Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Postitused: 2,323
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
18-09-2011, 23:37 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-09-2011, 23:39 PM ja muutjaks oli
pen.skar.)
Raamatus kõik õieti. Need tihvtid on üsna pehmest terasest, väljalöömine ei taha õnnestuda, vaid needib ja siis aamen. Lõika parem relaga tihvtiots paku juurest maha ja siis torni- toeka vasaraga löö ülejäänu välja(olen ka puurinud välja). Nüüd pead raami esiotsale kindla puki alla ehitama ja veidi üles tõstma, et esisilla sõrm koormusest vaba oleks. Sõrme esimene ots pakus on jämedam, seega sõrme saab välja lüüa vaid ettepoole. Paraleelvardad ka lahti ühendada. Kui sõrm käes, tungi traktori esiotsa veel kõrgemale, et esisild vahelt välja kukuks. Kui tekstoliitpukse uusi pole, lase treida plastist, pronksist või malmist uued, sõrm vast käib veel.
Postitused: 686
Teemad: 87
Liitus: Mar 2006
Maine:
6
Need kaks väiksemat tihvti on juba väljas ja ilma valuta. Rooliotsad on keskelt lahti, sarniirid lahti, käändteljed juba eemaldatud. Tala ise on jäänud
Ma saan aru, et läbi õõtstala jookseb siis pikk võll ja see tuleb ettepoole välja lüüa.
See puki otsa panek on siis arvatavasti seotud selle kurva looga, et pikapeale on teistpidi astmed võllile peale kulunud. Aga proovime järgi.
Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Postitused: 343
Teemad: 1
Liitus: Apr 2006
Maine:
4
Kõik raamatu jutt õige. Seal sees astmeline polt/võll mis ainult ühtpidi välja tuleb. Olen vahetanud neid pukse.
Postitused: 686
Teemad: 87
Liitus: Mar 2006
Maine:
6
no homme saab näha seda võllindust, kas allub tahtele.
Tegelesin vahelduseks mootori diagnostikaga. 4-sil mudel ja käivitub vähe imelikult - 1 ja 2 sil enne, ja siis mõne aja pärast 3 ja 4. Kuigi kütet jagab ju 1 ja 3 ning 2 ja 4.
Kõige lihtsam oli mõõta surveid - olgu tänatud Tööriistamarket oma vahvate komplektidega.
1 ja 2 suurusjärgus 16 bar. 3 ja 4 suurusjärgus aga 14 bar.
Panin kordusmõõtmisteks õli silindrisse, siis viskas 1 ja 2 üle 21 bar (rohkem kell ei näita). 2 ja 4 kerkis 18 peale.
Ehk et rõngad, vist.
Mul on 1 uus kolb 79,91 mõõduga ja trobikond rõngaid, aga mitte komplekti. Pealegi ei tea ju, mis mõõt omal sees on. Pole ju poodi ka, kust saada "laiemas valikus" Ebay.de midagi pakub.
Ulmelisema poole pealt palun väga, kõigest 399 eur ja kolvid olemas...., aga ainult 2 tk. Kurrat.
Kõigest 599 eur ja silindrid ka. Jälle ainult kaks.
Ja see õpik on jälle lakooniline. Justkui 2-sil omad on pöörise õõnsusega nagu õpik kirjeldab. Minu uus kolb on aga sile, samas õige mõõt 79,91 peale löödud. Ebay-s aga võta näpust - mõõt 79,90 küll, kuid pöörise õnarusega. Kas siis 4-sil mootorile oli mõlemat sorti kolbe või?
Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...