käivitades tsikli ei kustu aku tuli ära, kontrollisin kõik üle ühtgi viga ei leidnud, sõitma minnes jäi üks silinder vooluta, tuled toitis ilusti ara ja isegi peale pikka sõitu läks vändast käima:o äkki keegi oskab õelda milles võiks viga olla?
Postitused: 1,237
Teemad: 40
Liitus: Mar 2003
Maine:
1
ühesõnaga ei lae.
enne kui lähed süviti asjasse ja lammutama hakkad, uuri järgi kõik juhtme ühendused. mul tuli jupiteril relee küljest kogu aeg üks klemm lahti.
Postitused: 745
Teemad: 44
Liitus: Sep 2003
Maine:
5
Tuli ära ei kustu-selge pilt,ei LAE!:haige
Postitused: 745
Teemad: 44
Liitus: Sep 2003
Maine:
5
ma rääkisin Marxi jahvist:smug
Postitused: 1,237
Teemad: 40
Liitus: Mar 2003
Maine:
1
Raigo, sinu 6v töötab (mitte käivitub, kuid lükates saab ka ilma akuta tööle, kui korras on) ka ilma akuta suurepäraselt. see, et mootor töötab, ei tähenda veel seda, et ta akut laeb. ei pruugi.
ja see, kui aku tuli põleb edasi ja üks pütt tagant ära kukub, viitab sellele, et aku on tühjaks saamas (seega ei lae akut). üks süütekomplekt on teisest alati kehvem ja seetõttu kaobki üks pütt enne tagant ära, teisega võib (aga ei pruugi) veel sõita saada.
kuidas siis aru saada kas laeb või mitte?
kui töötavast peast testriga mööta aku klemmidelt on mingi 15,xx volti... laeb?
mul ka see punane tuli põleb koguaeg, aga julgen arvata, et aku ikka laeb...
Postitused: 1,237
Teemad: 40
Liitus: Mar 2003
Maine:
1
ja ega siis see, kui tuli kustub, ei tähenda veel seda, et akut kindlasti laeb. tuli kustub ju siis ära, kui vool teistpidi liikuma hakkab. ka nulliligidane laadimine võib ju olla, tuli kustub ikka ära.
Jawadel peabki nii olema, et (selle 638 tüübi omad) tuli kustub ära, kui generaator hakkab ise piisavalt voolu tegema. Sellist juttu olen ise kuulnud vägaaa paljudelt tüüpidelt ja näha on, et see asi peab siiski paika, kuna mul (vahepeal oli kaa nii) põles ta kaa ja peale paaritunnist sõitu: vii aga uuesti laadima aku. Scratchy, kaua sa siis sõita saad? :keersilm
Postitused: 1,362
Teemad: 116
Liitus: Nov 2003
Maine:
6
selle tulega võib olla nii...
genekas teeb voolu küll ja tuli kustub kah ära aga akut ei lae kuna: Geneka (või pingeraagulaatori) väljundpinge on umbes 12V... aku tahab saada aga laadimiseks ikkagi ülepinget. 12v süsteemides peaks olema reaalne pinge 13-14V
Postitused: 326
Teemad: 17
Liitus: Jan 2002
Maine:
0
laadimist saab lihtsalt kontrollida, pane mootor tööle ja pane testri otsad aku peale ja kui 6v süsteemil on pinge pisut üle 6v ja kõrgematel pööretel on 7-8v siis laeb täitsa korralikult ja 12v puhul peab olema suurtel pööretel u.13-14v, kahetaktilistel on üldiselt see laadimisvoolu pinge pööretest sõltuv.