MTD murutraktor
#41

(29-05-2014, 10:03 AM)fanatt Kirjutas:  Lugesin hirmuga sinu juttu lõhkisest plokist! Ma vist peaksin enda omal ka poldid kinni liimima? Miks ta ikkagi lõhki läheb?

Mis murutraktor sul on? Kui on kolla-roheline Yardman, millel on Kohler mootor veidi diagonaalis peal, siis on ainult muretsemiseks põhjust. Kindlasti ei juhtu seda kõigil masinatel. Muud marki masinate korral niida rahulikult edasi! Smile

Läheb lõhki seepärast, et poldid jooksevad lahti. Ei ole täpsemat selgitust leidnud, kuigi olen ka UK foorumeid palju lugenud ja uurinud.

Kui sul on Yardman, siis mis mudelitähis täpsemalt? Siis teaks, kas mulle läheb sama rihm, mis sulle või mitte? Sest sõltuvalt mootorivõimsusest on niiduorganid erineva laiusega ja sellest tulenevalt on rihmülekanne ka teistmoodi.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#42

Mul on ka Yardman kolla-roheline. Panen pildi enda mootorist.
[Pilt: 233891314badbf_l.jpg]
[Pilt: 23389117e8f5db_l.jpg]
Vasta
#43

Ma nii lähedalt ei saa hästi aru, aga kas sellel on mootor veits viltu peal võrreldes kapotiga? Kui on, siis tundub olema masin riskikrupist. Kui pildi veits kaugemalt teed, siis saan paremini aru. Sul tundub olema veits uuem mudel, kuigi mootor näeb välja identne minuomaga sellelt pildilt. Kui lai niiduorgan on?
Kõige suurem probleem oli mingil kummalisel põhjusel just Yardmani peal olevate mootoritega. Justnimelt vanemad Yardmanid, millel mootor natuke diagonaalis peal. Ei tea kas asi mootori partiis või selles kuidas ta traktori peale paigutatud, aga ei olnud harv juhus, kus karterikaane kinnituspoldid lahti jooksid ja plokile prao sisse lõi. Mina võtsin pealt plastikust mootorikatte maha ja siis sealt näed tervet rida polte, kussjuures oli vist 2 tk mis ei tule ilma jahutusventilaatorit eemaldamata välja, ja liimisin need poldid keermeliimiga kinni (mina ei eemaldanud ventilaatorit, keerasin need poldid niipalju lahti kui sai ja panin tikuga lihtsalt liimi keermele ning liimisin kinni, teised keerasin välja ja panin liimi vahele). Minu mõlemal masinal oli 3 polti juba lahti, kussjuures mõlemal masinal olid poldid lahti samades kohtades, aga mitte veel päris ära kadumas ja nüüd toimib. Kõneall olev elukaaslase vanaisa masin jäi aga distantsi tõttu (tema elab Saaremaal, mina Otepääl) õigel ajal tegemata ja karm tõde oligi käes. Seega soovitan ka need poldid kiin liimida, kui seda nt garantii korras alguses juba tehtud ei ole. Garantii ajal ilmnenud juhtumid remonditi ja poldid liimiti kinni.

Kui sul on aga mootor otse peal kapotiga võrreldes, siis muretsemiseks põhjust pole. Smile

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#44

Probleem vana masina ja uute juppide sobivusega. Olude (laiskus,koonerdamine,jne.) sunnil pean vahetama mõlemad niiduki laagripukid (vist saab neid nii nimetada) . MTD le (vähemalt minu omale) on võtta ainult ühte varianti. Installimisel ilmnevad probleemid ajavad närvi aga mustaks. Rihmaratta all oli vanal variandil puksike. Uuele aga tuleb teha uus , tunduvalt õhem. See tegevus aga muudab rihmaratta tasapinda pingutuse rihmaratta suhtes (6mm madalam).
Uued laagripukid on niplitega kuid mis kasu on puki sisu täitmisest "tavotiga" kui laagrid on kinnised.
Lõiketeral on 6 lõhikut kuhu taha peaksid võlli nuudid haakuma, nuute on aga võllil ainult kolm. See on aga põhjuseks miks tuleb laagripukid üldse vahetada (eelmistel teradel vedasidki ainult pooled nukid). Võlle eraldi aga ei saa.
Igatahes selle raha eest võiks saada tunduvalt väiksema vaevaga hakkama.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne