Postitused: 618
Teemad: 85
Liitus: May 2006
Maine:
1
Üldjuhul valge toss viitab jahutusvedeliku sattumist silindrisse...
(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas: Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.
Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Postitused: 4,440
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
49
Valge suits on põlemata aga aurustunud diiselkütus. Kasutatakse lennunduses kolbmootoriga lennuki teekonna tähistamiseks vigurlennus (sumbutisse diislit). Sama tekib kui osa kütust jääb külmas mootoris põlemata, näiteks mootor käib sul ainult topka pealt ja silindrisse pritsitakse valel ajal täisannus kütust. Sul on kas gaasijaotus või sissepritse paigast ära. Või mõlemad.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 772
Teemad: 12
Liitus: Jun 2005
Maine:
3
(20-09-2011, 21:18 PM)ultra Kirjutas: Ülekanne on hammasratastega.
Märgid peaks paigas olema.
Ilmselt häda selles ongi, et pritsenurk ei ole õige (juhul muidugi, kui nukkvõll on õieti paigas)
Uurisin siin venekeelset mersu raamatut ning seal on seletatud, kuidas tuleb pumbal pritse algus paika panna, kuid seda siin ümber jutustama hakata läheb liiga keeruliseks.
Mootori tüüp on Sul ilmselt OM364. Ehk saad selle järgi miskit otsida.
`73 Hanomag-Henschel F46KA
Postitused: 343
Teemad: 11
Liitus: Jan 2011
Maine:
4
Ega siin märkide järgi panna võibolla õnnestugi, kui nt gaasijaotuse rattad on remondi käigus nihkesse läinud. Omal oli kogemus T25-ga, millele sai uus pump märkide järgi paikka, aga ei läinud teine käimagi. Seejärel selgus, et mootorile on varem remont tehtud ja hammasrattad suvaliselt kokku laotud. Vähemalt gaasijaotus oli õige, sest mootor vahepeal töötas. Pumba sai lõpuks paika pika staazhiga traktorimehaanik, kes leidis, et pumbarattale olid siiski uued sälgud viiliga tehtud.
Jutu mõte selles, et huupi katsetades, võib "tee õnnele" väga pikaks osutuda. Lihtsam on ilmselt siiski pühendada aega raamatutes tuhnimisele ja siis oma käega kõik paikka panna. Ega siinkohal keegi täpset diagnoosi suuda panna ja veel vähem step-by-step juhendeid lahti kirjutada.
Igatahes palju edu, IP
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Mina otsiks indikaatorkellaga ülemise surnud seisu üles ja siis veenduks et 4 silindri klapid on mõlemad võrdselt avatud.
Nüüd keeraks väntvõlli 30 kraadi tagasi ja paneks pumba nii paika, et esimese silindri stutsis kütuse tase hakkas tõusma.
Kui ka nüüd ei lähe, siis kontrolliks üle tööjärjekorra ja kui ka nüüd ei lähe siis
ei satu kütus silindrisse.
Võimalikud on ka proosalisemad põhjused.Näiteks pole kompressiooni piisavalt et käivituda.
Postitused: 5,355
Teemad: 261
Liitus: Apr 2010
Maine:
74
Huvitav oleks teada,kuidas see kapremont ka välja nägi. Kas remondimehi oli palju? Kas üks mees harutas lahti ja teine pani järsku kokku?
Mul oma bussi mootoril oli ka peale remonti sama lugu. Esiteks ajas sinist välja ja jõudu polnud. Eks ma teadsin juba ennemgi,et küttepump kulunud ja peaks panema eest hammasrataste juurest süüdet varasemaks,sest küttepumpa keerates ei anna enam õiget süütenurka välja. Sellest tööst oli kasu küll. Küttepump oli käivitamisel keskmises asendis. Sai keerara vajadusel hilisemaks ja vajadusel varasemaks. Sai siis pumpa keeratud niipalju varasemaks,kui üldse andis. Seega sain lõpuks ka mootori korralikult käima.
Peale suuremat remonti on alati mootori käimasaamisega jama. Starterist pole võimalik üldse käivitada. Vähemalt mis puudutab minu Perkins 4.165 -te. Pole kunagi saanud. Olen ikka traktoriga käima vedanud. Ja viimane kord läks alles käima peale poolekilomeetrist vedamist....
Kui oled tõesti kindel,et märkide järgi kokku pandud,katsu seda süüdet keerata varasemaks nii palju kui võimalik.
Pean mainima veel seda,et kui keegi ka küttepumpa näppinud on,siis pole enam miski võimatu. Oli juhus kunagi DT-75 küttepumba remondiga. Panime pumba peale ja saime 100 meetert kultiveerida ja siis käis pauk-vesi lendas igas kaares. Lõi plokikaane tihendi minema..... Pärast uurisin,et miskit viltu-süütenurk oli liiga varajaseks muutunud.... Eks pumba remondi ajal kruditi asjad paigast ära. Ei osanud ka seda ette näha. Pump lendas vanasse auku tagasi ja arvasime,et kõik korras....... Lugu juhtus 90 ndate keskel.
Peale seda ei usalda enam miskit ega keskit,ise peab kõik üle kontrollima,muidu asja ei saa.... Kas selle mootori küttepumba remondi ajal annab üldse miskit valesti kokku panna või ära muuta,ei oska kahjuks öelda.
Postitused: 772
Teemad: 12
Liitus: Jun 2005
Maine:
3
22-08-2022, 10:01 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-08-2022, 10:02 AM ja muutjaks oli
korvimees.)
Proovisin googeldada ka, aga erilisi tulemusi see ei andnud. Nimelt plaanis OM364 mootoril pihustiotsad ära vahetada. Otste koodiks pakutakse DLLA142S1264.
Küsimus nüüd, et millise surve peale peaks pihustid reguleerima? Googel pakuks justkui 200bar, aga kas see on ikka õige? Olgu ennetavalt öeldud, et KSP on hiljuti käinud spetsialistide käes ja sellega on Ok.
`73 Hanomag-Henschel F46KA
Postitused: 772
Teemad: 12
Liitus: Jun 2005
Maine:
3
22-08-2022, 18:20 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-08-2022, 18:23 PM ja muutjaks oli
korvimees.)
(22-08-2022, 12:52 PM)Kult Kirjutas: (22-08-2022, 10:01 AM)korvimees Kirjutas: Proovisin googeldada ka, aga erilisi tulemusi see ei andnud. Nimelt plaanis OM364 mootoril pihustiotsad ära vahetada. Otste koodiks pakutakse DLLA142S1264.
Küsimus nüüd, et millise surve peale peaks pihustid reguleerima? Googel pakuks justkui 200bar, aga kas see on ikka õige? Olgu ennetavalt öeldud, et KSP on hiljuti käinud spetsialistide käes ja sellega on Ok.
Ma sulle midagi vastata ei oska aga küsiks ise hoopis. Mul 814d on 364la mootoriga ja ei taha ilma törtsu eetrita käima minna. Kuidas see mootor muidu käivitub, mul kahtlus et äkki eelmine omanik midagi susinud seal, mootor ei suitse ei külmalt ega soojalt. Milles see väljendub et vaja pihusteid vahetada?
See mootor on muidu suht "matsupill". Kui ta Sul suvel eetrit tahab, siis on midagi valesti. Eetrit võiks muidugi üldse vältida, kasuta selle asemel parem brake cleanerit ja käivitumine palju pehmem, kui eetriga.
Pihustiotsi tahan vahetada seepärast, et külmalt mootor algul veidi puterdab ja suitseb ning ka soojalt, kui koormus taga on kerge must väljas. Ei ole erilist soovi hakata pihusteid ükshaaval nokkima. Parem vahetan kõigil otsad ära ja ehk on jälle mõneks aastaks rahu majas.
`73 Hanomag-Henschel F46KA
Postitused: 2,646
Teemad: 263
Liitus: Mar 2004
Maine:
29
See on eelsüüteküünaldega mootor? Kas küünlad on korras ja töötavad?
Postitused: 2,171
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
Ehk on abi sellest leheküljest? Tehase raamatust, mis minu masinatega kaasa tulnud. 3 Mersut lähevad varsti realiseerimisele. 2x 508 ja 1x608.
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 772
Teemad: 12
Liitus: Jun 2005
Maine:
3
Olen siin vahepeal veel googeldanud. Päris konkreetset vastust leidnud ei ole, aga tundub, et OM314 ja OM364 pihustitel on ühesugune surve, milleks erinevad allikad pakuvad 200bari.
`73 Hanomag-Henschel F46KA